Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nagłe spadki mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Moze troche nie jasno to napisalem.
    Pewnego dnia rano wsiadam do auta i jedzie jak mul ...jade do mechaniora ....podalacza do kompa ... stwierdza ze zawor N75 .... wymieniam zawor ....dalej mul .... czytam posta o przewodach podcisnienia ... znajduje u siebie przerwany przewod... 450 zl (za zawor) psu w d....

    Moral: zanim zacznie sie cos wymieniac oplaca sie sprawdzic przewody najpierw
    Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

    Komentarz


    • #27
      a ja mam coś takiego:
      jak odpalam autko po nocy to śmiga aż miło... dojeżdżam gdzieś tam, gasze silnik i po mocy.
      jak ją odpale to łapie chwilowo wyższe obroty i nie chce jechać.
      komp pokazał że zawór i przepływka ok. i żadnego konkretnego błędu

      Komentarz


      • #28
        Wracam do tematu, dzisiaj moja czeszka dostala nowa przeplywke. Wczensije jezdzilismy z VAGiem i nie bylo zadnyc bledow, sprawdzone wezyki podcisneinia , n75 itp, wszystko ok. Diagnoza, przeplywka po prostu czasami glupieje. Nowa z zalozenienm w serwisie wyszla 500zl :-( na razie bryka pomyka do przodu. Mam nadzieje ze to koniec klopotow z moca.

        Komentarz


        • #29
          Qba82, nadzieja matką głupich ale lepiej mieć matkę jak być sierotą
          Takie zwykłe Ambiente

          Komentarz


          • #30
            Qba82, co napsialem ci w odpowiedzi? Ze stawiam na przpelywke i jestem tego w 9999,9888 % pewien:-)

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez krzynol
              Niby w większości przypadków jest to N75
              i u mnie było to samo... na VAGu tez nic nie wychodziło a wystarczyło pożądnym ciśnieniem przedmuchac n75 i bylo wszystko ok

              Komentarz


              • #32
                to ja opowiem swją historie:

                jak jest ciepło auto jedzie jedzie prawie zawsze OK czasmi przy 2400obr. łapie na chwilke muła ale zaraz to przechodzi - czasmi sie zawiesi przy ok 3100obr i dopiero po wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu jedzie sie normalnie...

                ale jak przyjdzie wieczór - tzn. jest chłodniej i niech jeszcze pada to masakra...

                jak delikatnie przyspieszam wszystko jest OK ale jak depne mocno to miedzy 2400-3000obr tak co 200 - traci moc - przy wyprzedzaniu jest to niebezpieczne

                zjawisko nasila sie gdy jest chłodno,pada deszcz, deptam w pedał np. żeby wyprzedzić

                silnik to AGR po modach - przed modami było to samo!!!

                juz mnie q..ca bierze bo:
                - n75 jest OK
                - czujnik ciśnienia dładowania OK
                - Przepływka padała ale ma nową ori

                podpowiedzcie coś bo ja juz siły nie mam - w sobote chyba instalacje będziemy próć bo juz wszystkie możliwe opcje odpadły - gdyby to był notlauf to po stracie mocy juz by jej nie odzyskał bez gaszenia i ponownego odpalenia auta....
                Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                www.tuneforce.pl
                www.dpfserwis.pl

                Komentarz


                • #33
                  kmink zaworek N75 moze sie wieszac ja mialem to samo sprawdzalismy 100 razy i zawsze VAG twierdzil ze N75 jest ok a jednak nie byl :?
                  AGR'00 123KM/264Nm

                  Komentarz


                  • #34
                    kmink, ja miałem swego czasu nadgryzione kabelki do N75 nornice i jak mnie poinformowano na serwisie nie byłem w tej kwesti osamotniony , właśnie przy wilgoci deszczach wchodził mi na tryb awaryjny jak się potem okazało przewód + zwierał do masy przy takiej pogodzie .
                    naprawa polegała na zaizolowaniu przewodów i git.
                    Takie zwykłe Ambiente

                    Komentarz


                    • #35
                      to słuchajcie tego:
                      Podpięliśmy vaga i w drogę....2400,2700,2900,3200 zaje..se przeładowanie ale nie było typowego notlaufa tylko na chwilkę przymulało..wychodziło że czujnik ciśnienia doładowania jest zrąbany...za którymś przejazdem wyskoczył błąd przepływki :shock: była nowa i było to dziwne - założylimy moja stara przepływke która do 3k obr była ok i wszystko sie uspokoiło nie było przeładowania....zanim zdjelismy ,,nową'' to jeszcze sprawdziliśmy i sie okazało że w momentach gdy jest przeładowanie to przepływka obcina dawkę o połowe :shock:

                      Wymieniłem przeływke na ori bosha i niby było wszystko OK ale jak jechałem załadowanym autem na maxa po a4 to nie szło jechac co chwilkę nonlauf gasiłem odpalałem i dalej to samo :twisted: qrwa myślałem ze kupie 10l benzyny i zjaram to auto szok nie dało sie jechać do tych 2,5k obr było jeszcze ok ale potem masakra...

                      Pomyślałem że znowu przepływka sie zrąbała zamieniłen na swoja starą i nic sie nie zmieniło - notlaufa ciag dalszy...

                      Przewody ciśnieniowe co idą od N75 mam nowe N75 cos nie cyka a cykał...juznie wiem kupie go tak czy siak..gorzej jak zwarcie sie jakies robi i sie pieprzy od tego N75 - w co watpie ale moze za duzy prad i dupa...

                      Jeszcze jedna usterka jaka mnie dopadła to restart kompa pokładowego - po krótkim nawet postoju sam sie resetuje :shock: może to wszystko ma ze sobą coś wspólnego?
                      Może znacie schematy skodowskie?

                      We wtorej jade do Oslo i musze mieć fure sprawna ajuz nie wiem co robic

                      please pomocy
                      Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                      https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                      www.tuneforce.pl
                      www.dpfserwis.pl

                      Komentarz


                      • #36
                        To słuchajcie tego :
                        Wczoraj cały czas pedał pedał auto chodziło wyśmienicie .
                        Dzisiaj rano wypad z garażu na szybkiego ruchu i..........beret pod pedałem muł,
                        kluczyk ze stacyjki i nic dalej to samo .
                        Krew mnie zalała adrenalina łep mi quwa rozwalała bo niedawno robiłem mieszek i turbinkę szok .
                        Wracam do domu wkurwiony wszyscy którzy przetoczyli mi się koło nosa zostali opierdol...
                        Do garażu maska do góry piana z gęby latarka w zęby i penetracja ..........i Qrwa latarka z gęby mi wypadła jak zobaczyłem przewód od zaworu zwrotnego tego przed N75 dyndającego w powietrzu podłączyłem i :P działa .
                        Dobrze ,że serwis mnie nie słyszał jaką wiązankę na nich puściłem bo w tym miejscu ostatnio miałem poprzegryzane przewody przez nornice .
                        Palantom nie chciało wężyka wcisnąć się jak należy.
                        Ciekawe co by zdiagnozowali i ile by skasowali?
                        Takie zwykłe Ambiente

                        Komentarz


                        • #37
                          ile może kosztować ten zaworek zwrotny, mały walcowaty, jak on działa
                          TDI ASV 140KM 300Nm

                          Komentarz


                          • #38
                            Paweł T, około 100zł jak jest dupnięty to tak jakby turbiny nie było ale turbinkę słychać.Jednak nie słyszałem aby komuś to gówno padło.
                            Takie zwykłe Ambiente

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez kmink
                              Jeszcze jedna usterka jaka mnie dopadła to restart kompa pokładowego - po krótkim nawet postoju sam sie resetuje może to wszystko ma ze sobą coś wspólnego?
                              ...przytrzymaj przez dluzsza chwile RESET komputera, wtedy powinna zapalic sie dwojka na displayu i nie bedzie sie kasowac po kazdym wylaczeniu auta.
                              Pewnie miales odpiety akumulator przez chwile, wtedy komputer wraca na ustawienia fabryczne.

                              Darek
                              T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                              SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                              Zuzycie paliwa

                              Komentarz


                              • #40
                                dzięki qrde a myślałem że sie coś spieprzyło
                                Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                www.tuneforce.pl
                                www.dpfserwis.pl

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez koja86
                                  Jednak nie słyszałem aby komuś to gówno padło.
                                  u mnie jak go wyjmę, to można dmuchać powietrze w obie strony, to chyba coś nie tak jest. wolę sprawdzić zanim wyciągnę turbinę
                                  TDI ASV 140KM 300Nm

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X