Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Witam jestem tutaj nowy i mam problem z 1.9 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Witam jestem tutaj nowy i mam problem z 1.9 TDI

    Dziękuje Ci Maicroft za odpowiedź. Mam też prośbe... jeśli kiedyś znajdziesz chwile czasu to proszę Cię o te dane. Jeszcez raz dziękuje za podpowiedzi. Pozdrawiam

  • #2
    Witam jestem tutaj nowy i mam problem z 1.9 TDI

    Witam

    mam takie pytanie, albo raczej szukam pomysłów co to moze byc..

    A wiec tak: problem dotyczy TURBO w OCTAVI 1.9 TDi 90KM z 12.99'

    Gdy jadę niby wszystko jest ok dopiero po jakims czasie TURBO glupieje i znika..
    zapada sie pod ziemie a samochod z "dynamicznego" staje sie jak traktor i nie przekracza 110-120 km (to predkosci na dlugich prostych) ogolnie brak w nim mocy i zachowuje sie jak zwykly stary Diesel na biopaliwie zmieszanym z opałem obserwuje to zazwyczaj gdy ciagnę go na 4 biegu i obroty dochodza do ok. 3000 wtedy nagle moc znika.. (mozna sie zdziwic - mialem aku ku gdy wyprzedzalem autobus..) innym razem turbo chodzi znakomicie przez caly czas.. co to moze byc ?
    zalezne od temperatury?? czasami jak wylacze silnik i chwile postoje spowrotem dziala.. czasami to nic nie daje i dopiero po paru godzinach dziala jak by nigdy nic..
    dodam, ze na komputerze gdy go sprawdzalem wszystko bylo ok, a mechanicy stawiaja na kopniete Turbo!!! czy moze to byc cos innego ??

    z gory dziekuje za pomoc!

    Komentarz


    • #3
      funkcja szukaj, szukana fraza:notlauf, pozdrawiam ........

      Komentarz


      • #4
        ja osobiscie obstawiam zaworek n-75 ale LUKASSO dobrze ci podpowiada pokop na forum pt.NOTLAUF ten temat jest jak bumerang
        AGR'00 123KM/264Nm

        Komentarz


        • #5
          na milion procent zawor N75

          Komentarz


          • #6
            poczytalem no i jutro zobacze wezyki a po swietach sprawdze zaworek n75

            zobaczymy efekt.. mam nadzieje ze to bedzie to i na koszcie 129 zl za n75 sie skonczy

            no i powoli juz moge mowic wesolych swiat i mokrego poniedzialku tylko nie zapomnijcie umyc swoich autek.. ja swoje tez umyje i zrobie sesje zdjeciowa i wstawie na forum

            pozdrawiam

            Komentarz


            • #7
              ('bartoszkowalski, ') tam jest sporo na ten temat Forum - Octavia Club Polska
              Takie zwykłe Ambiente

              Komentarz


              • #8
                bartoszkowalski,

                Forum - Octavia Club Polska

                Forum - Octavia Club Polska

                Forum - Octavia Club Polska


                to tak na szybko znalazłem ale na przyszłość


                Zamieszczone przez lisiaczek
                na milion procent zawor N75
                i tylko to

                Komentarz


                • #9
                  ja miałem podobny problem. u mnie to było walnięte zasilanie elektrozaworu przy pompie wtr. za mało się otwierał czy coś.
                  sprawdż napięcie

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez bartoszkowalski
                    mam nadzieje ze to bedzie to i na koszcie 129 zl za n75 sie skonczy
                    Dlaczego za 129 zł , nasz kolega neck99 ma w bardzo dobrej cenie i to nowy , orginał Forum - Octavia Club Polska .Co byśmy bez siebie zrobili :szeroki_usmiech

                    Komentarz


                    • #11
                      ja wymieniałem całe TURBO

                      Komentarz


                      • #12
                        Miałem podobne objawy i szpec stwierdził, że to pompa ciśnieniowa. Wymieniłem i po problemie

                        Komentarz


                        • #13
                          A czy można w jakiś prosty sposób metodą prób i błędów wyeliminować usterkę N75? Może jest jeszcze jakiś odpowiedni zawór 'mniej ważny', z którym dałoby się podmienić na chwilę N75? Ostatnio mnie chyba także dotyka problem utraty mocy w 1.9TDI AHF. Przepływkę odpinałem i nie poprawiło się, tzn czasem traci moc przy tych samych obrotach co z podpiętą. Mam nadzieję, że nie skończy się regeneracją/wymianą turbiny. VAG pokazał sporadyczny błąd 17964.
                          1.9 TDI 110KM AHF '01 Elegance - "Jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie..."

                          Komentarz


                          • #14
                            GrzechS posłuchaj. Ja jestem prawie zupełnym "lajkonikiem" jeśli chodzi o sprawy TDI. Miałem podobny problem, poczytałem forum i przy okazji "majstrowania" przy Octi zrobiłem pare rzeczy. Najpierw sprawdziłem sławny zaworek N75(przy włączonym silniku odłączyłem przewód od sterowania turbo i sprawdziłem czy rusza cięgło przy mieszku - ruszał ale chyba słabo, wyjąłem przepływomierz i wykąpałem go w benzynie ekstrakcyjnej a potem wziąłem WD 40 zdrowo prysnąłem na cięgło przy mieszku turbo i rozruszałem go kilkadziesiąt razy, najpierw palcem a gdy mnie już bolał to drugą stroną wąskiego wkrętaka) Szczerze mówię, że nie wiem co pomogło ale już nie ma tego problemu. Mam nadzieje że u Ciebie też skończy się na błachostce.
                            PS.
                            Nie wiem co to jest błąd 17964 ale mogłeś się spytać gościa który Cię podpiął pod VAG
                            Zobacz ile Ci zostało czasu:
                            http://zegarsmierci.info/s/zegar

                            Komentarz


                            • #15
                              Błąd odczytywałem sam. 17964 to "Przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania" i wg spisu błędów może być spowodowany uszkodzeniem N75 lub turbo. Przepływomierz raczej odpada bo czy z podłączonym czy nie efekt tak czy inaczej czasem się pojawia. Może faktycznie spróbuję jeszcze rozruszać cięgno. Ciekawe tylko czy akurat trafię na chwilę słabości mojego szkodnika bo np wczoraj specjalnie go przegoniłem nie żałując gazu i rwał do przodu jak szalony, turbo działało OK.
                              1.9 TDI 110KM AHF '01 Elegance - "Jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie..."

                              Komentarz


                              • #16
                                N75 raczej na bank jak auto sie niebuja więcej jak 120 to najczęsciej to jest to pzdr.
                                [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X