Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] wibracje silnika AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] wibracje silnika AGR

    Zamieszczone przez kw76
    a Ja nie mam alu

    Dzisiaj tez namawialam Slubnego na zmiane kół na letnie ale powiedzial, ze najpierw klocki, tarcze (toczenie) i potem kola Nie bedzie juz zimy, nie ma opcji
    mądry chłop. :-) Najpierw bezpieczeństwo później luksus. :szeroki_usmiech

  • #2
    [O1] wibracje silnika AGR

    Witam wszystkich
    Od dłuższego czasu borykam sie z problemem wibracji silnika w mojej Octavi 1.9 AGR postaram się to opisać.
    Dojeżdżając wolno do miejsca zatrzymania samochodu wciskam pedał sprzęgła w tym czasie lub po krótkiej chwili silnik zaczyna wpadać w wibracje,wibracje znikaja po zwolnieniu pedału sprzęgła na luzie, tu ważne: samochód musi się toczyć!
    Problem mam z tym już od dwóch lat, z tym że teraz występuje to coraz częściej.
    Dodam że podczas jazdy w całym zakresie nie ma żadnych nieprawidłowych objawów
    Sprawdziłem już:
    mikrowyłącznik na pedale sprzęgła
    wymieniłem wszystkie poduchy silnika
    podczas wibracji obroty stoją w miejscu.
    Pozostało jeszcze koło dwumasowe, ale nie słychac żadnych stuków, również przy ruszaniu z miejsca nie ma żadnego szarpania .
    Proszę o pomoc.

    Komentarz


    • #3
      Czy AGR ma na 100% koło dwumasowe?

      Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

      Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
      Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
      Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

      Komentarz


      • #4
        niestety ma

        Komentarz


        • #5
          Miałem podobny problem i okazała się konieczna wymiana dwumasy....

          Ewentualnie możesz wybrać tańszy wariant, montując zwykłe sprzęgło.

          Komentarz


          • #6
            Archi, Sprawdź jeszcze łożysko oporowe. Oprócz wibracji słychać jakby coś ocierało, szumiało :?:
            Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

            _______
            Piotr

            Komentarz


            • #7
              ja miałem dwumasa którego musiałem ciąć kątówką by wydostać tak się spiekł, zmiana na jednomas i wszystkie problemy zniknęły
              Jedynym objawem u mnie który stwierdzał jego uszkodzenie to praktycznie niemożliwe wbicie biegu powyżej 3tys obr, poza tym wszystko chodziło jak złoto

              Komentarz


              • #8
                Jak kupiłem samochód z przebiegiem 120k, wtedy mechanik wymieniając sprzęgło stwierdził że dwumasa jest ok, a już wtedy sporadycznie zdarzały się te wibracje. Teraz mam nakręcone 210k i jest coraz gorzej, choć zdarza sie że przejadę 10km bez problemów, a czasami jest to za każdym naciśnięciem pedał sprzęgła. Mogę wywołać te wibracje naciskając krótko i delikatnie pedał przyspieszenia, ale samochód musi się toczyć przynajmniej 5 km/h
                Myślałem jeszcze czy to nie wtryski, ale korekcja dawki na cylindrach jest blisko 0,00.
                Dzięki za każdą poradę.

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X