Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Notlauf - PILNE!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Notlauf - PILNE!!!

    deespe, huwe to juz na gg ohohohohoho ile czasu temu nie widzialem (moze ma ustawiony status niewidoczny?) a iksik sie chyba porusza to tu to tam

  • #2
    Notlauf - PILNE!!!

    Pisałem już w różnych tematach ale nie dostałem odpowiedzi która by mnie usatyswakcjonowała...

    Więc mam AGRa zanim zacząłem cokolwiek robić to raz na jakiś czas pojawiał sie notlauf i zmulało mi smochód - zgasiłem - odpaliłem i było OK zdarzało sie to sporadycznie..jak ujmowałem gazu

    wymieniłem wtryski na ASVowskie+Virus by Ali, zrobiłem rozrzad,kat wtrysku ustawiony,nowa przepływka....no i sie zaczeło - notlayf nie wystepował tylko brakowało mocy kilka razy miedzy 2-3tyś obr - Vag pokazał błąd czujnika ciś.doładowania - raz tylko wyskoczył błąd przepływomierza...podmienilismy przepływke i było OK...mam juz nówke i jest z nia wszystko OK...ale...nie da sie jechać autem w trasie...co chwilke notlauf...gasze dopalam i dalej to samo :shock: ...szczególnie jak auto jest obciązone - jak jechałem sam to było lepiej...

    Jedno co zauważyłem to że nie ,,cyka'' N75 - pomieniłem go na sprawny i tez nie ,,cyka'' :shock: słychac syczenie - węzyki od n75 wszystkie nowe - nie miałem miernika więc wziąlem żarówke popiałem pod wtyczke N75 i sie nie zaświeciła :?: Jakie tam powinno byc napięcie? chyba 12V gdzie szukać bezpiecznika/przekaznika itp. - moze coś walneło i nie ma zailania do n75? Jedno co jeszcze sie dzieje to komputer pokładowy sam sie resetuje? zgasze na chwilke i juz reset - moze to ma ze sobą coś wspólnego?

    Jade we wtorek w trase i musze mieć auto sprawne bo mnie cos trafi w trasie jak co chwilke notlauf będzie - gorzej jak sie coś z..e na amen...

    Jeszcze raz dodaje że mam AGRa

    prosze o nie usówanie tematu chociaz do wtorku może akurat ktos miał to co ja..
    txh.
    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

    www.tuneforce.pl
    www.dpfserwis.pl

    Komentarz


    • #3
      N 75 powinien mieć napięcie 12v ale jak Ci poprzegryzają przewody nornice to nie będzie działał jest to dość częsta usterka w naszych wozach nawet w niemczech słyszałem o wpierdalaniu przewodów przez gryzonie .Miałem nadgryzione przewody i przewód + zwierał do masy masakra nie szło jeździć ale na serwisie to wyniuchali i zrobili .
      Takie zwykłe Ambiente

      Komentarz


      • #4
        qrde jak cos będę musiał rozpierniczyć te kabelki wszystkie i zobaczyc...już nie wiem co jest jutro kupie N75 nówke - zobaczymy - a może za duzy prąd tam idzie i sie jara ten zaworek pieprzony - gdzie jest jakis bezpiecznik od tego zaworka?
        Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
        https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

        www.tuneforce.pl
        www.dpfserwis.pl

        Komentarz


        • #5
          ja też miałem coś podobnego.
          u mnie nawalił przekaźnik sterujący elektrozaworem przy pompie wtryskowej (109)
          zawór za mało się otwierał i dawał za mało paliwa czy cośi autko się okropnie muliło

          Komentarz


          • #6
            kmink, nie może za wysoki prąd płynąć chyba że masz wyjaraną cewkę w zaworku
            Takie zwykłe Ambiente

            Komentarz


            • #7
              Więc tak:
              - N75 nowy
              - czujnik doładowania nowy
              - egr super stan
              - nigdzienie ma dziury itp
              - wszystkie przewody elktryczne i podciśnienia OK
              - program zmieniony na ligt(z 133 na ok 120KM)
              - przepływka nowa - stan super

              Dalej to samo!!!

              Notlauf jak mocno cisne albo jak samochód jest obiążony

              na 3ce przy 3700obr
              na 4ce przy ok 3500obr
              na 5ce przy ok 3000obr

              Co to może być??

              Bład jaki wyskakuje to ,,róznica ciśnień w kolektorze ssącym'' - czy coś takiego
              Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
              https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

              www.tuneforce.pl
              www.dpfserwis.pl

              Komentarz


              • #8
                wygląda jakby się coś przytkało mechanicznie na dolocie lub wylocie.
                filtr powietrza lub "katalizator".
                pzdr.
                *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                Komentarz


                • #9
                  filtr powietrza nowy a kata nie ma
                  Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                  https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                  www.tuneforce.pl
                  www.dpfserwis.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    ja miałem tak jak łopatki w turbo sie zapiekały,
                    ale w agr chyba nie ma zmiennej geometri... :roll:

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez dede_adam
                      ale w agr chyba nie ma zmiennej geometri... :roll:
                      no włanie nie ma
                      Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                      https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                      www.tuneforce.pl
                      www.dpfserwis.pl

                      Komentarz


                      • #12
                        A ta turbina jakie cisnienia dmucha wzgledem tego co jest podane w programie?? Od tych 2000 obr do konca ma rowne cisnienie czy jak??
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          A skąd wziołeś przepływomierz ??
                          JA mam co prawda benzyne, ale od dwu miesięcy walczyłem z szarpaniem i zalewaniem silnika, czymś w rodzaju notlaufu i podobnymi odcinaniami mocy. Wymieniłem przepływomierz na jakiś niby Boshowski kupiony na allegro. Napisy na nim były oryginalne, ale brakowało mu jednego małego wyprasowanego napisu. Owszem przez 1 dzień auto jakoś jeździło, ale to pewnie dlatego że komp się jeszcze jej nie nauczył. Szlak mnie zaczoł trafiać jak podczas wyprzedzania TIRa komp odcinał paliwo bo przepływomierz nagle dawał mały sygnał że mało powietrza, więc i mało paliwa potrzebne. Na szczęście nie trzeba było wyłaczać sinika - poszarpał, poszarpał i do następnego TIRa. W końcu odłączyłem przepływomierz no i oczywiście w trybie awaryjnym auto zaczeło śmiagać prawie jak nowe. Poza spalaniem które stało się tragiczne, ale takie musiało sie stać, bo komputer nie znając dawki powietrza poprostu zalewa silnik.
                          No i w końcu poszedłem do Skody i zamówiłem oryginalny (za zwrotem starego) przepływomierz. Dałem o całe 150zł więcej niż na allegro, ale teraz to działa i moge z powrotem wierzyć że auto zrobi to co ja chce, a nie to co jemu sie wydaje.

                          Aha, żeby było śmieszniej byłem w MT na hamowni na tym niby dobrym przepływomierzu. Wyszedł jak to nazwali ładny elektrokardiogram, ale podpięty cały czas komputer w rękach Pana Marka nie stwierdził aby przepływomierz był zły, wręcz sam stwierdził, że przepływomierz działa poprawnie i dawki są ok.

                          Konkluzja - sprawdź przepływomierz/wymień na pewny
                          Octavia Combi 4x4 1,8T ARX 2001
                          HPI Baja 5B SS - nowa zabawka

                          Komentarz


                          • #14
                            no własnie przepływke mam teraz pewną - na 2ch dobrych jest to samo!!!
                            juz przy 2400 jest 1,4bara a powyzej 3tys czasmi 2,5!!! juz nie mam pojeca od czego to jest - turbina jest w złym stanie - ale czy to ona tak nawala??

                            do 130km/h jakoś sie jedzie potem musze ,,sposobem,, sie rozpędzac - deptam na 5s - potem 3s puszczam delikatnie gaz - im wieksze obciążenie(górka itp.) tym jest to trudniejsze do zrobienia wystarczy 1s przytrzymać dłuzej gaz i zmula!!!

                            wszystkie czunjnki sprawne - nowe org.

                            na VAGu notorycznie wyskakuje błąd - już nie pamietam dokładnie coś w stylu: nierówne ciśnienie w kolektorze ssącym....
                            Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                            https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                            www.tuneforce.pl
                            www.dpfserwis.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              kmink, A jakie wartosci pokazuje przeplywomierz?? Bo wymieniac to sobie mozna dobra na dobra

                              No to moze przypomnij sobie jaki to blad, bo takie gdybanie to nie ma sensu :|
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                kmink, albo wrzuć tu logi odczytane pod pełnym obciążeniem grupa: 03, 10, 11. Jak piszesz, że jest czasami 2,5bara to przeładowuje i stąd ten notlauf, ale może jest czujnik uszkodzony, porównaj też na jałowym 10 i 11.
                                życie zmienia marzenia ...
                                1.9TDI ALH powered by MT: 120KM/260Nm

                                Komentarz


                                • #17
                                  postaram sie w ciągu najblizszych dni wrzucic logi

                                  czujniki ciśnienia doładowania miałem chyba ze 3 przepływke mam nam nową z serwisu

                                  nie ma mnie teraz w kraju i cieżko z dostepem do netu dlatego tylko tak ogólnikami wale bo czasu nie mam siedzieć
                                  Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                  https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                  www.tuneforce.pl
                                  www.dpfserwis.pl

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X