Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Koniec turbiny?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Koniec turbiny?

    Maicroft, w passacie mialem dokladnie to samo (tez na motgum)

  • #2
    [O1] Koniec turbiny?

    Przed chwilą zauwazylem, ze jak jade normalnie, wrzucam dwójke i gaz, nawet do dechy i slabo reaguje (na żadnym biegu nie przyśpiesza), jakby turbina się nie załączała. Stało się to nagle. Czy to oznacza koniec turbiny czy cos innego? Na liczniku 190 tkm ...

    Komentarz


    • #3
      A dymi mocno po wcisnieciu gazu?? jesli tak to moze tylko masz nieszczelnosc w dolocie .

      Komentarz


      • #4
        nie patrzyłem czy dymi zobacze pozniej i napisze

        Komentarz


        • #5
          powodów może być wiele,
          najpierw wez zdiagnozuj VAGIEM i będziesz wiedział wszystko co go boli, później sie podejmie decyzje,
          poza tym jest tu opcja szukaj i tam znajdziesz informację na ten temat.

          Komentarz


          • #6
            podpiąłem pod vaga i wyszedł jakis błąd przekroczenia czy przegrzania czegos tam i wyszło ze to wina turbiny, tak mowił spec o skody.

            Komentarz


            • #7
              marianek, To dobrze, ze nie powiedzial, zeby wymienic silnik odrazu.

              To teraz przypomnij sobie czego to byla granica, nastepnie trzeba poczytac na naszym forum w czym jest rzecz, a nastepnie mozna przystapic do dzialania
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                aha i jeszcze jak go zgasze i zapale od nowa to wszystko wraca do normy przez pewien czas.
                Był to błąd przekroczenia górnej granicy cos takiego lub podobnego, jakie jeszcze moga byc błędy z tym związane?

                Komentarz


                • #9
                  Więc może kilka powodów:
                  - zawór n75 powiedział dość, znalazłem gdzieś na innym forum że można go "kompresorem przedmuchać" nie robiłem tego więc nie wiem czy to działa
                  - mieszek przy turbince albo zardzewiał albo jest dziurawy
                  - zapieczone kierownice w turbince (najgorsza opcja)
                  Tanim sposobem możesz zrobić tak: odkręć mieszek i rozruszaj porządnie kierownice, myślę że na jakiś czas pomoże.
                  Ja mam podobny problem tyle tylko że ja usunąłem błąd przeładowania w zamian za to pojawił się nowy problem :cry: . Spadek mocy w całym zakresie obrotów, turbinka daje mniej i troszkę później.

                  Komentarz


                  • #10
                    To zacznij szukac co to jest notlauf i potem jakie sa powody wystepowania czegos takiego, co z tym zrobic. Mamy duzo tego na forum :twisted: :roll:
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez hodson
                      Więc może kilka powodów:
                      - zawór n75 powiedział dość, znalazłem gdzieś na innym forum że można go "kompresorem przedmuchać" nie robiłem tego więc nie wiem czy to działa
                      - mieszek przy turbince albo zardzewiał albo jest dziurawy
                      - zapieczone kierownice w turbince (najgorsza opcja)
                      Tanim sposobem możesz zrobić tak: odkręć mieszek i rozruszaj porządnie kierownice, myślę że na jakiś czas pomoże.
                      Ja mam podobny problem tyle tylko że ja usunąłem błąd przeładowania w zamian za to pojawił się nowy problem :cry: . Spadek mocy w całym zakresie obrotów, turbinka daje mniej i troszkę później.
                      Zapieczone kierownice to najgorsza opcja? :shock: Przerabialem to i imho wychodzi taniej niz nowa turbina czy nawet jej regeneracja :szeroki_usmiech
                      Mnie kosztowalo to jakiej 400zł i po problemie.
                      A mozna i taniej jak sie nie zapiekly na amen, koszt kilku cudownych plynów WD40 i do roboty :szeroki_usmiech

                      Poszukaj na forum jest tego na prawde wiele min. TU
                      Dostojnie do przodu by Dynosoft

                      Komentarz


                      • #12
                        witam wtrące moje 5 groszy zobacz czy masz w intercoolerze olej bo mogl sie zdarzyc scenariusz ze twoja turbina puscila olej do intercoolera i potocznie mowiac go "udusila" a to wiarze sie z remontem turbiny nie chce krakac :? ale i tak sie moglo stac a zywotnosc naszych turbin to niestety 200tys. oczywiscie zalezy jak kto jezdzi.pozdrawiam i zycze aby moj scenariusz sie nie sprawdzil

                        Komentarz


                        • #13
                          dawid201, proszę Cie.... gdyby w dolocie zebrało się tyle oleju żeby zatkać IC to wcześniej silnik by wybuchł ze względu na to że olej zamieniłby się w paliwo :idea: Poza tym w 90% przypadków turbina wysrywa się do wydechu a olej w dolocie nie pochodzi z turbiny.

                          Należy kierować się tym:
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          To zacznij szukac co to jest notlauf i potem jakie sa powody wystepowania czegos takiego, co z tym zrobic. Mamy duzo tego na forum :twisted: :roll:
                          NFPNorth-West
                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                          WARSZTAT www.dsize.pl
                          ->
                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                          Komentarz


                          • #14
                            masz racje "gdyby w dolocie zebrało się tyle oleju żeby zatkać IC to wcześniej silnik by wybuchł" a gdy olej zbiera sie przed IC spotkalem sie z przypadkiem gdzie olej zmniejszyl przeplyw powietrza i zamulil motor chyba sie ze mna zgodzisz ze jest to mozliwe :?:

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X