Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

moje logi - lapie notlaufa ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • moje logi - lapie notlaufa ASV

    Przebieg 94000
    Na zakrętach jak wjade w jakąś dziure to tył lekko nadrzuca, to tez moze być wina geometrii??

  • #2
    moje logi - lapie notlaufa ASV

    Witam prosze o sprawdzenie logow mojej czeszki ASV zapisane dzeiki pomocy kolegi ikskik2
    Notlauf -a lapie od czasu do czasu. na 4 proby 2 byly OK szla jak burza - 1 raz zlapala notlaufa a drugim razem ja odpuscilem z gazu bo przestalo auto jechac ale wg vaga nie bylo notlaufa. jak sprawdzic kierwonice w turbinie jak duży maja stawiac opor ?

    ;Group A:;'008;;;;Group B:;'010;;;;Group C:;'011
    ;;Engine speed;I,Q, Driver's req,;I,Q, via rpm(Torq);I,Q, via air mass;;MAF Sensor;Atmos, Pressure;Manifold Pressure;Throttle;;Engine speed;Specified MAP;Actual MAP;D,cycle MAP v,
    ;TIME;rpm;40,0-42,0 mg/H;35,5-36,5 mg/H;36,0-39,0 mg/H;TIME;230-370 mg/H;Sensor-f96-;MAP sensor-G71-;%Throttle;TIME;rpm;1850-1950 mbar;1700-2080 mbar;45-95%
    MARKER;STAMP; /min; mg/R; mg/R; mg/R;STAMP; mg/R; mbar; mbar;%;STAMP; /min; mbar; mbar; %
    ;0,00;1344;9,6;37,2;31,4;0,40;600,0;999,6;1315,8;1 6,1;0,80;1386;1081,2;1326,0;47,4
    ;1,20;1407;13,2;37,6;31,4;1,60;575,0;999,6;1295,4; 21,6;2,00;1470;1081,2;1254,6;47,0
    ;2,40;1470;12,6;38,6;27,8;2,80;545,0;999,6;1213,8; 21,6;3,20;1533;1081,2;1203,6;47,0
    ;3,60;1554;12,0;39,4;27,4;4,00;555,0;1009,8;1203,6 ;21,2;4,40;1575;1081,2;1203,6;48,6
    ;4,80;1617;40,0;40,2;30,2;5,20;755,0;1009,8;1407,6 ;100,0;5,60;1806;1948,2;1825,8;56,2
    ;6,00;1932;45,0;42,4;44,0;6,40;1105,0;1009,8;2193, 0;100,0;6,80;2163;1989,0;2264,4;76,5
    ;7,18;2268;44,6;41,4;44,4;7,58;1160,0;999,6;2366,4 ;100,0;7,98;2499;1989,0;2397,0;93,2
    ;8,38;2604;44,4;40,8;43,8;8,80;1160,0;999,6;2427,6 ;100,0;9,20;2835;1999,2;2458,2;94,4
    ;9,60;2940;44,0;40,4;43,4;10,00;1135,0;999,6;2478, 6;100,0;10,40;3129;2019,6;2468,4;94,4
    ;10,80;3234;43,8;40,0;43,0;11,20;1115,0;1009,8;246 8,4;100,0;11,60;3402;2040,0;2468,4;94,4
    ;12,00;3486;43,8;39,0;42,4;12,40;1070,0;999,6;2448 ,0;100,0;12,80;3675;2040,0;2448,0;93,6
    ;13,20;3738;43,8;38,4;42,0;13,60;830,0;999,6;2101, 2;100,0;14,00;3780;2040,0;1652,4;92,4
    ;14,40;3801;43,8;38,4;26,2;14,80;540,0;999,6;1264, 8;100,0;15,18;3843;2040,0;1224,0;92,4
    ;15,58;3864;43,8;38,4;22,6;16,00;515,0;999,6;1203, 6;100,0;16,40;3885;2040,0;1193,4;92,4
    ;16,80;3906;43,8;38,4;22,2;17,18;510,0;999,6;1193, 4;100,0;17,58;3927;2040,0;1193,4;92,4
    ;17,98;3927;43,8;38,4;22,4;18,38;510,0;1009,8;1193 ,4;100,0;18,80;3969;2040,0;1193,4;92,4
    ;19,20;3969;43,8;38,4;22,0;19,60;505,0;999,6;1193, 4;100,0;20,00;4011;2040,0;1193,4;92,4
    ;20,40;4011;43,8;38,4;22,0;20,80;510,0;999,6;1193, 4;100,0;21,20;4032;2040,0;1193,4;92,4
    ;21,60;4053;43,8;38,4;22,0;22,00;510,0;999,6;1203, 6;100,0;22,40;4074;2029,8;1193,4;92,4
    ;22,80;4095;43,6;38,0;22,4;23,18;505,0;999,6;1203, 6;100,0;23,60;4116;2019,6;1203,6;92,4
    ;23,99;4116;43,6;37,8;22,0;24,39;505,0;1009,8;1203 ,6;100,0;24,79;4158;2009,4;1203,6;92,4
    ;25,20;4158;43,4;37,6;21,8;25,59;505,0;999,6;1203, 6;100,0;25,99;4158;1999,2;1203,6;92,4



    a tutaj bez notlaufa

    jesli potrzeba to wysle to w pliku csv jesli ktos poda adres e-mail. pozdrawiam i z gory dziekuje
    ;Group A:;'008;;;;Group B:;'010;;;;Group C:;'011
    ;;Engine speed;I,Q, Driver's req,;I,Q, via rpm(Torq);I,Q, via air mass;;MAF Sensor;Atmos, Pressure;Manifold Pressure;Throttle;;Engine speed;Specified MAP;Actual MAP;D,cycle MAP v,
    ;TIME;rpm;40,0-42,0 mg/H;35,5-36,5 mg/H;36,0-39,0 mg/H;TIME;230-370 mg/H;Sensor-f96-;MAP sensor-G71-;%Throttle;TIME;rpm;1850-1950 mbar;1700-2080 mbar;45-95%
    MARKER;STAMP; /min; mg/R; mg/R; mg/R;STAMP; mg/R; mbar; mbar;%;STAMP; /min; mbar; mbar; %
    ;0,00;1512;5,8;39,0;26,6;0,40;530,0;999,6;1162,8;1 2,5;0,80;1512;1009,8;1162,8;33,9
    ;1,20;1533;16,2;39,2;26,2;1,60;620,0;1009,8;1254,6 ;100,0;2,00;1638;1887,0;1509,6;19,9
    ;2,40;1764;45,4;41,4;43,4;2,80;1115,0;999,6;2233,8 ;100,0;3,20;1995;1999,2;2080,8;57,0
    ;3,60;2121;44,8;41,6;44,4;4,00;1035,0;999,6;2091,0 ;100,0;4,40;2352;1999,2;2162,4;70,5
    ;4,80;2478;44,4;41,0;44,0;5,20;1000,0;999,6;2121,6 ;100,0;5,60;2709;1999,2;2080,8;71,7
    ;6,00;2814;44,2;40,6;43,6;6,40;980,0;999,6;2101,2; 100,0;6,80;3045;2019,6;2101,2;76,1
    ;7,20;3150;43,8;40,0;43,2;7,60;935,0;999,6;2070,6; 100,0;8,00;3339;2029,8;2029,8;75,3
    ;8,40;3444;43,8;39,2;42,6;8,80;885,0;999,6;1968,6; 100,0;9,20;3633;2040,0;1968,6;73,3
    ;9,60;3717;43,8;38,6;41,8;10,00;855,0;999,6;1948,2 ;100,0;10,40;3885;2040,0;1938,0;70,5
    ;10,80;3969;43,8;38,4;40,8;11,20;855,0;1009,8;1968 ,6;100,0;11,60;4137;2009,4;1989,0;70,5
    ;12,00;4221;43,2;36,6;40,0;12,40;840,0;999,6;1978, 8;100,0;12,80;4368;1938,0;1968,6;71,3
    ;13,20;4431;42,6;32,2;38,0;13,60;800,0;999,6;1938, 0;100,0;14,01;4557;1570,8;1887,0;70,1

    [ Dodano: Sob 05 Sty, 08 14:38 ]
    VAG-COM Version: Release 311.2-N


    Chassis Type: 1U - Skoda Octavia
    Scan: 01,02,03,08,17,19,35,46,56

    Address 01 -------------------------------------------------------
    Controller: 038 906 012 CL
    Component: 1,9l R4 EDC G000SG 3316
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 31480
    TMBGP21U812494220 SKZ7Z0A0817528
    2 Faults Found:
    18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
    P1654 - 35-10 - - - Intermittent
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: N/A





    Address 17 -------------------------------------------------------
    Controller: 1U0 920 810 F
    Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05
    Coding: 03112
    Shop #: WSC 06970
    TMBGP21U812494220 SKZ7Z0A0817528
    1 Fault Found:
    00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
    29-00 - Short to Ground

    Address 19 -------------------------------------------------------
    Controller: 6N0 909 901
    Component: Gateway K<->CAN 0001
    Coding: 00006
    Shop #: WSC 31480
    No fault code found.

    Address 46 -------------------------------------------------------
    Controller: 1J0 959 799 AH
    Component: 5N Zentral-SG Komf. 0001
    Coding: 04097
    Shop #: WSC 31480
    2 Faults Found:
    00953 - Interior Light Time limit
    25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
    00935 - Electric Window Motor: Rear Right (V27)
    62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent
    octavia 2001 1,9 TDI kombi elegance

    Komentarz


    • #3
      Witaj. Lopatki mozesz sprawdzić ręcznie a mianowicie ściągnik siłownik przy turbo i poruszaj samą dzwignią od łopatek. Powinna ona chodzić chodzić w całym zakresie bez przycięć. Miałeś jakiś błąd na Vagu??? Podaj numer
      Lichy

      Komentarz


      • #4
        bledy jak wyzej
        da sie sciagnac ten silownik od turbiny bez jej odkrecania od silnika ?? lepiej z gory sie dostac czy z dolu?

        [ Dodano: Sob 05 Sty, 08 14:51 ]
        17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation chyba o ten blad pytales
        octavia 2001 1,9 TDI kombi elegance

        Komentarz


        • #5
          1989,0;2264
          1989,0;2397

          i chwile potem wali ponad 1,4 bara, wiec wywala doladowanie.

          Tak wiec standard.
          17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
          P1557 - 35-10 - - - Intermittent

          Nalezy zaczac od sprawdzenia mieszka i sztangi, calego podcisnienia czy sprawne, zaworu N75, a na koncu pewnie i tak kierownice beda stac, wiec mechanicznie ich ruszenie bez rozkladania turbiny moze byc ciezkie :|
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            czy wszystkie TDi maja taki sam n75 ? czy roznia sie od siebie w zaleznosci od silnika ?
            octavia 2001 1,9 TDI kombi elegance

            Komentarz


            • #7
              AGR ma inny, a tak to powinny byc te same w innych
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                no nic zimno na polu chyba przeczekam ze 2 -3 dni ja ksei lepiej wkurze to zaczen grzebac :/ dzieki za pomoc poszukam n75 na podmiane i dam znac co dalej sie dzieje
                octavia 2001 1,9 TDI kombi elegance

                Komentarz


                • #9
                  Maicroft, a to nie jest tak że jak by coś z łopatkami turbiny było to cały czas by łapała notlaufy przy każdym przejeździe a nie co kilka?
                  o1 poszła w świat. 10 lat minęło jak jeden dzień

                  Komentarz


                  • #10
                    1999,2;2080,
                    2019,6;2101,
                    2029,8;2029,

                    Tu widac, ze tez nie jest dobrze, bo pojawia sie 2100, ale potem wraca do normy. Kierownice moga sie przycinac, a nie musza byc zakoksowane na amen.

                    Moj kolega mial cos podobnego. Mozna bylo isc od startu do vmax z pelnym gazem na kazdym biegu i nic sie nie dzialo, a jak w czasie normalnej jazdy chcialo sie przeciagnac na biegu to wtedy wywalalo przeladowanie. Wymienil N75 i nic, powymienial wezyki tez nic. Mieszek byl dobry. Okazalo sie ze padniety byl MAP sensor, ktory raz pokazywal dobrze a raz wskazywal max ile potrafil :twisted: Tu takiego problemu raczej nie ma.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      hugojugo, podepne się do tematu


                      Maicroft, rzuć okiem na to , u mnie borys stwierdził , że to może być map sensor . Smochod pompuje 1,5 wczoraj sprawdzałem ale not laufa miałem może z tydzień temu ostatnio.

                      Tuesday,04,December,2007,18:41:18
                      038 906 012 HC ,,1.9l R4 EDC 0000SG 4923,

                      ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
                      ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v.,,,,,,,,,,
                      ,TIME,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95%,TIME,,,,,TIME,,,,
                      MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
                      ,0.54,1575,1050.6,1091.4,38.3,,,,,,,,,,
                      ,0.94,1596,1050.6,1060.8,38.6,,,,,,,,,,
                      ,1.32,1617,1060.8,1050.6,39.0,,,,,,,,,,
                      ,1.72,1659,1591.2,1071.0,30.7,,,,,,,,,,
                      ,2.12,1722,1887.0,1285.2,19.9,,,,,,,,,,
                      ,2.52,1848,1968.6,1611.6,28.3,,,,,,,,,,
                      ,2.92,1953,1999.2,2070.6,61.0,,,,,,,,,,
                      ,3.32,2079,1999.2,2407.2,77.7,,,,,,,,,,
                      ,3.72,2184,1999.2,2550.0,84.5,,,,,,,,,,
                      ,4.12,2310,1999.2,2570.4,90.4,,,,,,,,,,
                      ,4.52,2436,1999.2,2580.6,94.4,,,,,,,,,,
                      ,4.92,2541,1999.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
                      ,5.32,2646,1999.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
                      ,5.72,2730,1999.2,2570.4,94.0,,,,,,,,,,
                      ,6.12,2835,2009.4,2570.4,94.0,,,,,,,,,,
                      ,6.52,2940,2009.4,2570.4,94.0,,,,,,,,,,
                      ,6.92,3024,2009.4,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
                      ,7.32,3108,2019.6,2570.4,94.0,,,,,,,,,,
                      ,7.72,3213,2029.8,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
                      ,8.12,3297,2029.8,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
                      ,8.52,3381,2040.0,2570.4,94.0,,,,,,,,,,
                      ,8.92,3465,2040.0,2570.4,94.4,,,,,,,,,,
                      ,9.32,3528,2040.0,2570.4,92.4,,,,,,,,,,
                      ,9.72,3570,2040.0,2570.4,92.4,,,,,,,,,,
                      ,10.11,3570,1611.6,2519.4,92.4,,,,,,,,,,
                      ,10.51,3591,1611.6,2448.0,92.4,,,,,,,,,,
                      ,10.91,3423,1060.8,2417.4,92.4,,,,,,,,,,
                      ,11.31,2751,1111.8,1897.2,92.4,,,,,,,,,,
                      ,11.71,2562,1275.0,1672.8,92.4,,,,,,,,,,
                      ,12.11,2520,1030.2,1509.6,92.4,,,,,,,,,,
                      ,12.51,2541,1020.0,1275.0,92.4,,,,,,,,,,
                      ,12.91,2478,1009.8,1152.6,92.4,,,,,,,,,,
                      ,13.31,2457,1009.8,1091.4,92.4,,,,,,,,,,
                      ,13.71,2436,1009.8,1050.6,92.4,,,,,,,,,,
                      ,14.09,2394,1009.8,1030.2,92.4,,,,,,,,,,
                      ,14.49,2373,1009.8,1020.0,92.4,,,,,,,,,,
                      ,14.89,2373,1009.8,1009.8,92.4,,,,,,,,,,
                      ,15.29,2331,1009.8,1009.8,92.4,,,,,,,,,,
                      ,15.69,2310,1009.8,999.6,92.4,,,,,,,,,,
                      ,16.07,2289,1030.2,999.6,92.4,,,,,,,,,,
                      ,16.47,2289,1071.0,999.6,92.4,,,,,,,,,,
                      ,16.87,2268,1071.0,989.4,92.4,,,,,,,,,,
                      ,17.27,2268,1081.2,999.6,92.4,,,,,,,,,,
                      ,17.67,2268,1081.2,999.6,92.4,,,,,,,,,,
                      ,18.07,2247,1111.8,1009.8,92.4,,,,,,,,,,
                      ,18.47,2268,1203.6,1009.8,92.4,,,,,,,,,,
                      ,18.87,2268,1203.6,1071.0,92.4,,,,,,,,,,
                      ,19.27,2268,1183.2,1101.6,92.4,,,,,,,,,,
                      ,19.67,2289,1173.0,1111.8,92.4,,,,,,,,,,
                      ,20.07,2289,1152.6,1101.6,92.4,,,,,,,,,,
                      ,20.47,2289,1162.8,1091.4,92.4,,,,,,,,,,
                      ,20.87,2289,1162.8,1081.2,92.4,,,,,,,,,,
                      ,21.27,2289,1122.0,1071.0,92.4,,,,,,,,,,
                      ,21.67,2289,1101.6,1060.8,92.4,,,,,,,,,,
                      ,22.07,2268,1091.4,1050.6,92.4,,,,,,,,,,
                      ,22.47,2268,1111.8,1040.4,92.4,,,,,,,,,,
                      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                      Jest O1 1.6 BFQ

                      Komentarz


                      • #12
                        Ziomal, Nie mam az takiego doswiadczenia w tym, ale wartosc jaka wskakuje moze na to wskazywac. Czy to Ci sie dzieje ciagle, czy czasem normalnie do konca z pelna moca poleci?? Jak np dojedziesz z delikatnie naciskanym gazem do 2,5-3 tys obr/min i potem docisniesz to tez laduje 1,5bara??
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          Maicroft, wiesz co, to w takim razie zobacz jeszcze te logi (zresztą każdy kto coś może podpowiedzieć też ) Są to też logi z wczoraj od hugojugo, wydaje mi się że nie złapała typowego notlaufa. Hubert mówił że "słabiej jedzie" (zresztą to było czuć, ale parametry nie spadły całkiem i wydaje mi się że nie opadła całkiem z sił jak właśnie przy typowym notlaufie). Szkoda że nie mierzyłem dalej po zmianie biegu bo ciekawy jestem co by wyszło...

                          Saturday;05;January;2008;09:49:23
                          038 906 012 CL ;;1,9l R4 EDC G000SG 3316 ;

                          ;Group A:;'008;;;;Group B:;'003;;;;Group C:;'011
                          ;;Engine speed;I,Q, Driver's req,;I,Q, via rpm(Torq);I,Q, via air mass;;Engine speed;MAF (specified);MAF (actual);EGR duty cycle;;Engine speed;Specified MAP;Actual MAP;D,cycle MAP v,
                          ;TIME;rpm;40,0-42,0 mg/H;35,5-36,5 mg/H;36,0-39,0 mg/H;TIME;870-950 rpm;230-370 mg/H;230-370 mg/H;40-75%;TIME;rpm;1850-1950 mbar;1700-2080 mbar;45-95%
                          MARKER;STAMP; /min; mg/R; mg/R; mg/R;STAMP; /min; mg/R; mg/R; %;STAMP; /min; mbar; mbar; %
                          ;0,80;1638;23,2;40,2;31,6;0,00;1596;365,0;595,0;79 ,7;0,40;1596;1060,8;1326,0;38,6
                          ;2,00;1932;45,0;42,4;44,0;1,20;1701;850,0;775,0;4, 8;1,60;1806;1958,4;1856,4;52,2
                          ;3,20;2268;44,6;41,4;44,4;2,40;2037;850,0;1030,0;4 ,8;2,80;2163;1999,2;2121,6;65,7
                          ;4,40;2625;44,2;40,8;43,8;3,60;2394;850,0;1080,0;4 ,8;4,00;2499;1999,2;2233,8;77,3
                          ;5,58;2940;44,0;40,4;43,4;4,80;2730;850,0;1025,0;4 ,8;5,20;2835;2009,4;2142,0;80,1
                          ;6,80;3255;43,8;40,0;43,0;6,00;3045;850,0;975,0;4, 8;6,40;3150;2019,6;2101,2;82,9
                          ;8,00;3528;43,8;38,8;42,4;7,20;3339;850,0;955,0;4, 8;7,60;3444;2040,0;2111,4;86,9
                          ;9,20;3801;43,8;38,4;41,8;8,40;3612;850,0;935,0;4, 8;8,80;3696;2040,0;2101,2;89,3
                          ;10,38;4032;43,8;38,4;41,4;9,58;3864;850,0;905,0;4 ,8;9,98;3948;2040,0;2060,4;90,8
                          ;11,58;4263;43,2;36,2;38,4;10,78;4116;850,0;865,0; 4,8;11,18;4200;1999,2;1927,8;88,1
                          ;12,80;4452;42,6;31,8;35,0;12,00;4347;850,0;785,0; 4,8;12,40;4410;1927,8;1856,4;84,1
                          ;14,00;4599;42,2;27,8;30,8;13,20;4515;850,0;745,0; 4,8;13,60;4557;1887,0;1764,6;78,1
                          ;15,20;4683;42,0;24,8;29,6;14,40;4620;850,0;670,0; 4,8;14,80;4662;1856,4;1652,4;69,3
                          ;16,40;3339;23,2;39,6;38,2;15,58;4725;850,0;650,0; 4,8;16,00;3948;1081,2;1479,0;38,6
                          ;17,60;3045;0,0;40,2;25,2;16,80;3339;805,0;850,0;4 ,8;17,20;3360;1785,0;2050,2;73,7
                          o1 poszła w świat. 10 lat minęło jak jeden dzień

                          Komentarz


                          • #14
                            Maicroft, turbo badałem w zakresie 1300-4000 tys obrotów na 3 i maxymalnie pompuje 1,5 , ostatnio też badałem kumpla cordobe ASV i jemu pompuje 1,1 czyli seria.

                            Wiesz co zadzwiwiające jest ,że samochód ciągle pompuje 1,5 a samochód dobrze chodzi i jakos nie łapie notlaufa , czasem tak jest że szarpnie nim ale nie ma reguły kiedy. I właśnie się zastanawiam co to może być :?
                            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                            Jest O1 1.6 BFQ

                            Komentarz


                            • #15
                              Ziomal, Moze auto wirusa zlapalo, jak tak dlugo samotne na przeciagu stalo pod ASO bez blach
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                Ziomal, Moze auto wirusa zlapalo, jak tak dlugo samotne na przeciagu stalo pod ASO bez blach
                                Czemu w ASO ? Nie było robione w ASO :diabelski_usmiech
                                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                Jest O1 1.6 BFQ

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Ziomal
                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                  Ziomal, Moze auto wirusa zlapalo, jak tak dlugo samotne na przeciagu stalo pod ASO bez blach
                                  Czemu w ASO ?
                                  No chyba w salonie kupiony Twój samochód 8)

                                  a tak na serio Panowie proponuje zapoznać się z tym tematem:

                                  Just a moment...

                                  jest tam opisane w jaki sposób diagnozować auto, na jakich kanałach i o tym, że warto skorzystać z programiku CSVConv.exe (w google mozna znalezc szybko), który przekonwertuje to co wklejacie do excela i będzie to bardziej czytelne dla innych.


                                  Ja co prawda się nie znam, ale to co widać u Ciebie Ziomal to bardzo dziwne, że nie łapiesz notlaufa. Ja bym postawił na sterowanie turbiną (N75), ale ja się nie znam, więc za bardzo nie sugeruj się :diabelski_usmiech moją opinią
                                  Na pewno trzeba zlogować inne kanały, aby wykluczyć lub potwierdzić sprawność bądź niesprawność (dynamicznie kanały 003, 004, 008, 010, 011 i basic settings 000, 003, 004, 011)
                                  tak na marginesie ...
                                  Patrząc za okno to nie wiem Ziomal jak Ty zrobić testy dynamiczne (chyba w miejscu na śniegu hehe)

                                  pozdrawiam Wojtassss
                                  octavie mam i ja

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez wojtassss
                                    ale to co widać u Ciebie Ziomal to bardzo dziwne, że nie łapiesz notlaufa.
                                    Najgorsze że on łapie kiedy chce :|

                                    Zamieszczone przez wojtassss
                                    Ja bym postawił na sterowanie turbiną (N75),
                                    Pożyczysz mi kiedyś na testy ? i razem zobaczymy ocb ?
                                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                    Jest O1 1.6 BFQ

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Ziomal
                                      Zamieszczone przez wojtassss
                                      ale to co widać u Ciebie Ziomal to bardzo dziwne, że nie łapiesz notlaufa.
                                      Najgorsze że on łapie kiedy chce :|

                                      Zamieszczone przez wojtassss
                                      Ja bym postawił na sterowanie turbiną (N75),
                                      Pożyczysz mi kiedyś na testy ? i razem zobaczymy ocb ?
                                      Generalnie mogę Ci pożyczyć, jak sobie wymontujesz i sam zamontujesz i nic nie zepsujesz bo ja ani nie mam chęci, zimno i za bardzo nie wiem co i jak hehe

                                      pozdrawiam Wojtassss
                                      octavie mam i ja

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez wojtassss
                                        Generalnie mogę Ci pożyczyć, jak sobie wymontujesz i sam zamontujesz i nic nie zepsujesz
                                        Liczylem na Ciebie :diabelski_usmiech
                                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                        Jest O1 1.6 BFQ

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Dzisiaj jeszcze jeden log od hugojugo. Skodzina notlaufa nie złapała ale czy Actual MAP nie jest za duże?


                                          ;Group A:;'003;;;;Group B:;'010;;;;Group C:;'011
                                          ;;Engine speed;MAF (specified);MAF (actual);EGR duty cycle;;MAF Sensor;Atmos, Pressure;Manifold Pressure;Throttle;;Engine speed;Specified MAP;Actual MAP;D,cycle MAP v,
                                          ;TIME;870-950 rpm;230-370 mg/H;230-370 mg/H;40-75%;TIME;230-370 mg/H;Sensor-f96-;MAP sensor-G71-;%Throttle;TIME;rpm;1850-1950 mbar;1700-2080 mbar;45-95%
                                          MARKER;STAMP; /min; mg/R; mg/R; %;STAMP; mg/R; mbar; mbar;%;STAMP; /min; mbar; mbar; %
                                          ;0,78;1554;365,0;505,0;79,7;0,00;505,0;999,6;1111, 8;17,6;0,38;1554;1050,6;1111,8;37,5
                                          ;1,98;1596;365,0;505,0;79,7;1,18;510,0;999,6;1122, 0;17,6;1,58;1575;1050,6;1122,0;38,3
                                          ;3,18;1659;850,0;565,0;4,8;2,38;515,0;999,6;1122,0 ;17,6;2,78;1596;1071,0;1122,0;38,6
                                          ;4,38;1953;850,0;1055,0;4,8;3,58;705,0;999,6;1336, 2;100,0;3,98;1848;1968,6;1611,6;36,3
                                          ;5,58;2310;850,0;1075,0;4,8;4,78;1035,0;999,6;2091 ,0;100,0;5,18;2184;1999,2;2121,6;63,8
                                          ;6,78;2646;850,0;1110,0;4,8;5,98;1080,0;999,6;2223 ,6;100,0;6,38;2520;1999,2;2264,4;77,3
                                          ;7,98;2982;850,0;1115,0;4,8;7,18;1130,0;999,6;2356 ,2;100,0;7,58;2877;2009,4;2386,8;92,0
                                          ;9,18;3276;850,0;1035,0;4,8;8,38;1085,0;999,6;2376 ,6;100,0;8,78;3171;2019,6;2356,2;94,0
                                          ;10,38;3570;850,0;970,0;4,8;9,58;1005,0;999,6;2274 ,6;100,0;9,98;3465;2040,0;2233,8;94,0
                                          ;11,58;3822;850,0;950,0;4,8;10,78;955,0;999,6;2193 ,0;100,0;11,18;3738;2040,0;2182,8;94,4
                                          ;12,78;4053;850,0;945,0;4,8;11,98;940,0;999,6;2172 ,6;100,0;12,38;3969;2040,0;2182,8;94,4
                                          ;13,98;4284;850,0;905,0;4,8;13,18;930,0;999,6;2182 ,8;100,0;13,58;4221;1989,0;2182,8;94,4
                                          ;15,18;4473;850,0;860,0;4,8;14,38;895,0;999,6;2152 ,2;100,0;14,78;4410;1927,8;2131,8;94,4
                                          ;16,38;4116;850,0;590,0;4,8;15,58;840,0;999,6;2080 ,8;100,0;15,98;4641;1601,4;2029,8;93,6
                                          ;17,62;3339;850,0;920,0;4,8;16,78;850,0;999,6;1754 ,4;100,0;17,18;3318;2029,8;2264,4;75,7
                                          ;18,86;3465;850,0;835,0;4,8;18,03;860,0;999,6;2060 ,4;100,0;18,44;3444;2040,0;1999,2;66,5
                                          ;20,06;3507;555,0;555,0;4,8;19,26;835,0;999,6;1968 ,6;100,0;19,66;3465;1071,0;1876,8;36,7
                                          o1 poszła w świat. 10 lat minęło jak jeden dzień

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            iksik2, przypatrz sie na moj mam sensor jest podobny , zobacz ze podczas robienia loga on się zmienia aż do momentu gdy złapie notlauf .
                                            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                            Jest O1 1.6 BFQ

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Ziomal, no po podpisie to tak średnio można się wzorować na Twoich logach
                                              Chodzi o to że teraz Octa nie łapie notlaufów, tzn od jakiegoś czasu nie złapała ale wydaje mi się że te wartości są trochę duże (nawet w Vagu jest przedział że powinny być w zakresie bodajże 2200) i nad tym się zastanawiam.
                                              o1 poszła w świat. 10 lat minęło jak jeden dzień

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                sprawa jak narazie wyjasniona podpieczone kierowniczki rozruszalem je troche bez zadnych srodkow sama mechanika kluczem jak ktos pisal 14 i pomoglo do tego styl jazdy - do spodu gaz gdzie sie da przedmuchalo turbo i teraz chula no ale i pali 8 teraz.
                                                octavia 2001 1,9 TDI kombi elegance

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  * pali Ci po mieście?
                                                  A ile na kompie wskazuję Ci spalanie na biegu jałowym? ( po rozgrzaniu )

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X