Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

220 km/h i ... Notlauf :(

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 220 km/h i ... Notlauf :(

    No wiesz, nie zawsze w ciagu kilku godzin ktos odpowie. Ja akurat dopiero wrocilem i Twoje dwa posty byly napisane kiedy mnie nie bylo.

    A wracajac do sprawy. Termostat wymien, bo jesli nie otwiera to cos jest nie tak. A jak zachowywal sie wskanik temperatury - nie pokazywal za duzo??
    Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
    teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
    czarna AR 156 1.8 T.Spark

  • #2
    220 km/h i ... Notlauf

    Jak w temacie. Dzisiaj wracjąc z Krakowa na A4 zrobiłem sobie mały Probe Fahrt. I niestety przy 220 km/h i prawie 5000 rpm miałem notlauf. W pierwszej chwili myślałem że mi dopływ odcięło ale niestety to był notlauf. Auto cały czas przyśpieszało więc zakładam że mogłoby pójść więcej.

    Pytanie natomiast jest takie czy Notlauf spowodowany był "emerytalnym" wiekiem turbiny czy po prostu przy takim obciążeniu było to normalne
    Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
    teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
    czarna AR 156 1.8 T.Spark

    Komentarz


    • #3
      Głupie pytanie ops: : Co to jest Notlauf?
      Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
      Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

      Komentarz


      • #4
        Tryb awaryjny. Praktycznie odłącza się turbina a auto jedzie gorzej niż SDI.
        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
        czarna AR 156 1.8 T.Spark

        Komentarz


        • #5
          Marcin - mowie Ci - przestan szukac pretextu do zakupu turbo ARL... :lol:
          TDI 205PS

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Martinez
            Tryb awaryjny. Praktycznie odłącza się turbina a auto jedzie gorzej niż SDI.
            Dzięki
            Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
            Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

            Komentarz


            • #7
              Re: 220 km/h i ... Notlauf

              Zamieszczone przez Martinez
              Pytanie natomiast jest takie czy Notlauf spowodowany był "emerytalnym" wiekiem turbiny czy po prostu przy takim obciążeniu było to normalne
              ja sie nie znam, ale niby jakim prawem miałoby to być normalne :?: :roll:
              u mnie do 235 nic takiego nie wystapiło a na więcej nie było warunków 8)
              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
              http://www.disi-tune.pl
              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
              Był WRX
              Była Octa

              Komentarz


              • #8
                Martinez, a może Ci tez kierowniczki się przypiekły :?: :diabelski_usmiech

                U mnie pierwszy notlauf pojawił sie przy 180 a potem stopniowo przy mniejszych prędkościach i doszło do tego, ze nie mogłem jeździć szybciej niz 120km/h :evil:
                Ale po krótkim czyszczeniu i smarowaniu jest wszystko o.k i moge zapitalać :diabelski_usmiech
                BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                CR-V 2,2 i-ctdi
                Perfectservice by Dobrygrześwawa

                Komentarz


                • #9
                  Re: 220 km/h i ... Notlauf

                  Zamieszczone przez MisiekWAW
                  ja sie nie znam, ale niby jakim prawem miałoby to być normalne :?: :roll:
                  Rzeczywiscie ciezko nazwac to czyms normalnym, ale moze sie zdarzyc.

                  Moze to byc wina programu, ktory u Martineza byl pisany pod niesprawne auto. W zwiazku z tym pewnie ma tylko lekko ruszone ograniczenie doladowania.

                  Ja bym sie tym nie przejmowal zwlaszcza, ze stalo sie to przy tak duzej predkosci obrotowej.

                  A jesli zacznie sie powtarzac - jechac na diagnoze...
                  TDI 205PS

                  Komentarz


                  • #10
                    Po pierwsze za szybko jeździcie koledzy, Wina może być w MAP sensorze, lub powolutku coś się kończy, miałem kiedyś podobnie jak przeładowywało turbo i jest na to sposób, Twój jak i wiekszości tutaj na tym forum nadworny Tuner zna sposób, ale cos na tym cierpi, jak mówiłem kiedyś nie ma nic za darmo........lub nowe wydajniejsze Turbo......ale wtedy konieczna korekta programu.
                    Mi ten problem się skończył po ostanich zmianach :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech i jak narazie bangla............
                    Pozdrawiem, i jak najmniej takich przygód, bo wtedy dostaje turbo po dupie maksymalnie........... :cry: :cry: :cry:
                    "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                    Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                    Pionek znów gra.......

                    Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                    www.dynosoft.pl

                    Komentarz


                    • #11
                      Martinez - sprawdz na VAGu jak zachowuje sie cisnienie doladowania (rzeczywiste i wymagane) -jesli przy pelnym bucie na IV/V biegu cisnienie rzeczywiste jest wyzsze niz wymagane to trzeba jechac do Marka.................................. na podniesienie wartosci wymaganej :twisted:
                      Piotruś
                      AGR(RIP) + ALH

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja stawiam na błąd napięcia na pompie.
                        www.dynosoft.pl

                        Komentarz


                        • #13
                          ali - a z czego wynika niewłaściwe napiecie na pompie?? ops:
                          OI ASZ

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez vaver
                            ali - a z czego wynika niewłaściwe napiecie na pompie?? ops:
                            no właśnie :/

                            Ale do Marka chybapodjade w wolnej chwili. Bo uczucie miałem dziwne. Ale fakt faktem jak patrzyłem na obrotomierz - czułem że coś może się stać
                            Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                            teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                            czarna AR 156 1.8 T.Spark

                            Komentarz


                            • #15
                              Martinez to pierwszy twój notfaul??? przy jakim przebiegu? i ile od założenia virusa?? Po zgaszeniu motoru i odpaleniu wszystko ok ? :|
                              ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                              www.wasilewski-foto.pl
                              KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                              Komentarz


                              • #16
                                Re: 220 km/h i ... Notlauf

                                Zamieszczone przez Martinez
                                ...... Probe Fahrt..........
                                Probe fahrt must kosten :lol: :lol: :lol: :lol:
                                Pozdrawiam Bartek.

                                Current: Honda Civic
                                Ex: O1

                                Komentarz


                                • #17
                                  Piotrus, Cześć, czy wiesz może co oznacza opis błędu podczas diagnostyki VAG-u: Charge Pressure-Control Deviation Objawy jak przy padniętej przepływce, tj spadek mocy po przekroczeniu 120-140 km/h? Przepływka jest wymieniona-nowa. Objaw chwilowo mija po restarcie silnika (1.9TDI 225 kkm) Dzisiaj auto było sprawdzane, ale mechanik nic konkretnego nie powiedział tylko mam auto odwieźć do warsztatu.
                                  Dzięki za jakieś wskazówki.
                                  Darek Pieniążek
                                  Dariusz P

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Problem z cisnieniem doladowania. Trzeba sprawdzic zaworek N71 oraz wezyki. Moze to byc jeszcze przerdzewialy mieszek przy turbinie lub zacinajaca sie kierownice (jesli masz 110'tke).
                                    Piotruś
                                    AGR(RIP) + ALH

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez pdariusz
                                      Piotrus, Cześć, czy wiesz może co oznacza opis błędu podczas diagnostyki VAG-u: Charge Pressure-Control Deviation Objawy jak przy padniętej przepływce, tj spadek mocy po przekroczeniu 120-140 km/h? Przepływka jest wymieniona-nowa. Objaw chwilowo mija po restarcie silnika (1.9TDI 225 kkm) Dzisiaj auto było sprawdzane, ale mechanik nic konkretnego nie powiedział tylko mam auto odwieźć do warsztatu.
                                      Dzięki za jakieś wskazówki.
                                      Darek Pieniążek
                                      Musisz udac sie na szczegolową diagnoze, bo moze to byc kilka rzeczy. Wszystko bylo opisane i jest w szukajce. Poszukaj pod haslem notlauf, jak cos to daj znac.

                                      EDIT: Czajnikowalem sie z odpisaniem - Piotrus byl szybszy.
                                      TDI 205PS

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez wasyl
                                        Martinez to pierwszy twój notfaul??? przy jakim przebiegu? i ile od założenia virusa?? Po zgaszeniu motoru i odpaleniu wszystko ok ? :|
                                        zapomniałem już o tym temacie - nie to nie jest pierwszy, ale pierwszy przy tak dużej prędkości - zazwyczaj miałem przy przyspieszaniu w przedziale 120-160 kmh.

                                        PS Ma ktoś może namiar na w miare tanie i nowe turbiny - powoli rozglądam się za ASZ/ARL.

                                        A do drugie auta turbo do AGR - też powoli muszę się rozglądać.
                                        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                        czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zgodnie z apelem Moderatora uzupełniam.
                                          Usterka została usunięta poprzez wymianę zaworka na podszybiu takiego z którego wychodzą 3 wężyki- to może jest ten N73.
                                          Od tego czasu auto chodzi jak nowe.
                                          Dzięki za pomoc.
                                          Dariusz P

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X