Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

pakiet na bezdroza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • pakiet na bezdroza

    Ja w swojej O1 '99 mam ori. które dają taką mgiełkę.
    I nieprwdą jest, że nie można ich regulować. W moim przypadku metoda igły zdaje egzamin. Trzeba tylko robić to z wyczuciem, coby połówki igiełki nie zostawić w dyszy :-).

  • #2
    pakiet na bezdroza

    Witam
    Czytalem ze pakiet na bezdroza (900zl) w O1 jest polecany do silnikow TDI.
    A jak wyglada sprawa z silnikiem benzynowym 1,6? Jest sens?
    Pakiet sklada sie z oslony silnika i elementow podwyzszajacych auto. Moze wystarczyloby podwyzszyc auto i zostawic oryginalna oslone? Mysle ze powinno to byc tansze, ale nie mam pojecia ile moglby kosztowac i czy wogole jest sie czym martwic.

    Komentarz


    • #3
      Tansze nie bedzie jesli zastosujesz elementy kupione w ASO. Jak kupisz sprezyny z zamiennikow to bedzie to kosztowac pewnie z 500zl
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        ale czy w 1,6 warto?

        Komentarz


        • #5
          Nie jezdzilem 1.6, to nie wiem, ale zderzak siedzi dokladnie w tym samym miejscu co w TDI, a to on najwiecej dostaje po dupie, a potem oslona i ew miska.

          W 1.6 to chyba nie ma zadnej oslony pod silnikiem??
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            na to pytanie musisz sobie odpowiedziec sam.
            przeciez nie kazda TDI jest skazana na uszkodzenia miski,
            benzynowe tym bardziej. jesli jezdzisz zima w gory lub po gorszych drogach to sie zastanow.
            koszty to ok 250 zl oslona, ok 50 tulejki i ok 600 sprezyny
            (podziekowania dla Cysterniarza za info o cenach sprezyn)
            kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
            _________________________________________
            Do sprzedania:
            komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
            zaciski do hamulcow 280mm.

            Komentarz


            • #7
              No i ktos to musi zalozyc Oryginalnie sa inne amory w pakiecie na bezdroza.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Marx
                ale czy w 1,6 warto?
                to nie ma znaczenia czy 1,6, czy tdi czy będziesz pchał to auto :wink:
                Kwestia jak będziesz je eksploatował, ja śmigam często po budowach, więc standardowy zawias doprowadził do spawania miski, pakiet na bezdroża okazał się niezbędny.
                Jak jesteś zwolennikiem niskiego zawieszenia to nie wchodź w to, jak nie przeszkadza Ci że auto będzie stało o ok 2cm wyżej - to imo warto.

                Komentarz


                • #9
                  jezdze normalnie, ale zdaza mi sie parkowac na wysokich kraweznikach. Slyszalem ze diesle sa nizej umieszczone niz 1,6 - jesli to prawda to jednak rodzaj silnika ma znaczenie
                  Nie jestem zwolennikiem niskiego zawieszenia i ale 900 zl piechota nie chodzi, wiec wole zapytac. A decyzje wole podjac przed zakupem auta, gdyz wiadomo iz dokladanie takich rzeczy wychodzi czesto drozej.
                  Nie mam pojecia, czy oryginalnie 1,6 ma oslone - wolalbym miec jakakolwiek chocby dlatego ze mniej sie brudzi pod maska. Ktos ma 1,6 i moze napisac?

                  Czy dobrze rozumiem ze zderzak jest "na pierwszej linii" i jak zderzaka nie uszkodze to miska tez jest bezpieczna?

                  Komentarz


                  • #10
                    silnik diesla jest cięższy ale są też inne amorki więc auta stoją porównywalnie wysoko. Możesz podejść do salonu i przyrównać na stojących na wystawie, pewnie znajdziesz diesla i benzyne.
                    Zamieszczone przez Marx
                    jezdze normalnie, ale zdaza mi sie parkowac na wysokich kraweznikach
                    to wyższy przód znacznie Ci to ułatwi.
                    Zamieszczone przez Marx
                    ale 900 zl piechota nie chodzi
                    nie chodzi ale jak za jakiś czas stwierdzisz ze oryginalne zawieszenie to kibel i będziesz chciał zmienić to w 2tys sie nie zamkniesz.
                    Czy dobrze rozumiem ze zderzak jest "na pierwszej linii" i jak zderzaka nie uszkodze to miska tez jest bezpieczna?
                    nie koniecznie. Zderzak przejedzie a auto Ci podbije, bujnie, przysiądzie i zawadzisz dołem. Nie ma reguły

                    Komentarz


                    • #11
                      no to moze inaczej - czy ktos w silniku benzynowym ma zalozony pakiet na bezdroza?

                      Komentarz


                      • #12
                        koszty to ok 250 zl oslona, ok 50 tulejki i ok 600 sprezyny
                        Na skodaczesci.pl tulejki kosztują 45zł/szt

                        Komentarz


                        • #13
                          ja założyłem tylko tuleje i problem z wieszaniem się auta minął bezpowrotnie co prawda nie jeżdzę w terenie ale krawężniki i garby już aż tak nie są mi straszne oczywiście zdrowy rozsądek dalej wskazany

                          Komentarz


                          • #14
                            Ja w swojej byłem O1 TDI założyłem najdłuższe i najtwardsze sprężyny i żółte Bilsteiny. Podniosła sie Octa o 2,5 cm ale dzięki amorkom usztywniła się. Osłony pod silnikiem nie było trzeba a śmigała jak po szynach :diabelski_usmiech
                            Od 1997 roku Skoda. 97-99 Felicia 1.3 99-01 Octavia 1.9 TDI 90KM 01-08 Octavia 1.9 TDI 110KM 09-.. Superb 1.8 TSI & Octavia 1.6 Mint
                            www.gprk.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              a wlasnie, jak po tym "pakiecie na bezdroza" auto trzyma sie drogi, jak to wplywa na komfort? I jak to wyglada jesli zastisuje sie same tulejki? I czy wiecie moze czy te tulejki mozna od razu w nowym aucie zalozyc w ASO?

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Marx
                                a wlasnie, jak po tym "pakiecie na bezdroza" auto trzyma sie drogi,
                                trzyma się dobrze jeżeli jest dany komplet springi+twardsze amorki z pakietu lub springi z pakietu + amorki nieseryjne twardsze np KYB ex.g. Auto jest utwardzone, nie ma tendencji do bujania i wykłądania się na zakrętach.
                                Zamieszczone przez Marx
                                jak to wplywa na komfort?
                                na pewno nie będzie tak miękko jak w seryjnym zawiasie, ale plomby też nie wypadają. Zależy co kto lubi, mi jazda łodzią nie odpowiadała
                                Zamieszczone przez Marx
                                I jak to wyglada jesli zastisuje sie same tulejki?
                                może być efekt "motorówki" (jak to rogoz, ładnie opisywał w wątku który poleciał niestety) - tzn. przód skoczy do góry o 2cm na tulejach a tyłek na seryjnym zawiasie przysiądzie. Jechałem taką O1 i nie mogłem znaleźć dogodnej pozycji za kierownicą, ale może kwestia przyzwyczajenia.
                                Zamieszczone przez Marx
                                I czy wiecie moze czy te tulejki mozna od razu w nowym aucie zalozyc w ASO?
                                Pewnie można ale pytanie jak to doliczą.

                                Komentarz


                                • #17
                                  dzieńdobry wieczór, chciałem podłączyć się do tematu:

                                  czy jest w sprzedaży jakaś pełna osłona na silnik 1.6? wcześniej były MROV, ale coś firma jakby przestała istnieć. natomiast oglądałem fotki osłon do 1.6 z allegro i na wygląda mi na to, że nie chronią one miski

                                  na dzień dzisiejszy nastawiam się na b4 + tuleje jak tylko nazbieram $$$, ale porządna osłona pod miską w sumie też by się przydała

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    a dobijasz miską?

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Damian.S, Tylko taka zabawa kosztowala grubo ponad dwa tysie :twisted:
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        jak sie nowy kupuje to tylko 900zl

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Marx
                                          a dobijasz miską?
                                          jeszcze mi się nie zdarzyło, ale jadąc w koleinach czuję się niepewnie. wolę zainwestować w osłonę niż w ewentualne łatanie miski

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez Maicroft
                                            Damian.S, Tylko taka zabawa kosztowala grubo ponad dwa tysie
                                            Zamieszczone przez Marx
                                            jak sie nowy kupuje to tylko 900zl
                                            tu akurat była mowa o amorkach Bilstain B6 (ok 1800zł kpl) ktorych nie dostaje się w pakiecie za 900zł (tam dają chyba monroe - troche twardsze niż w serii)

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zakupiłem OII FL z pakietem na bezdroża. Zależało mi na metalowej osłonie, ale niekoniecznie na podniesieniu samochodu do góry (2 cm). Myślałem, że taki zestaw będzie wyglądał w miarę ok, ale jednak jest za wysoko.... I teraz tak się zastanawiam, czy aby obniżyć autko będę musiał wyrzucić całość, tzn. amorki + sprężyny czy też coś będzie można zaadoptować. Ktoś ma wiedzę na ten temat?
                                              Chciałbym zakupić na wiosnę felgi 16 i w miarę duży profil, np. 55, lecz niesądze aby taki rozmiar "zagłuszył" wrażenie terenówki :roll:
                                              Mój liftback scout

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                bzik13, springi to na pewno (bo auto skoczyło do góry z uwagi na ich twardość)a amory wydaje mi się że są rozmiarowo te same tylko o twardszej charakterystyce, więc mogłyby zostać z ori. springami. Podjedź do aso i podpytaj dla pewności.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Springi i amory sa inne, przy kolach 16" i tak bedzie to wygladac tak jak teraz, auto stoi wyzej. Nawet przy 18", gdzie tu bedzie wygladac co najmniej dziwnie :twisted:

                                                  Mi to nie przeszkadza, to ma jezdzic, a nie wygladac :twisted:
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X