Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Pakiet na bezdroża

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Pakiet na bezdroża

    Zamieszczone przez Rekin Chlebojad
    Polsce znalezsc całkowicie prosta droge tzn: nie pochylona , sa one tak budowane aby woda spłuwała do brzegu ulicy.
    Tylko czasami przeginają, jak na moim przykładzie.
    AAA

  • #2
    [O1] Pakiet na bezdroża

    Jak to jest z tym pakietem? Z tego co wiem to kiedyś wiązało się to z podwyższeniem zawieszenia i założeniem metalowej osłony silnika. Ostatnio rozmawiałem z gościem z ASO i ten stwierdził że teraz to tylko osłonę zakładają. No chyba że sama osłona przy silnikach benzynowych a osłona + tuleje w dieslach? Proszę oświećcie mnie
    OIII 1.2 TSI 105 KM

    Komentarz


    • #3
      w O2FL pakiet na bezdroża = osłona plus ~2cm w górę


      zreszta kluczem do rozwiązania tej zagadki jest chyba słowo PAKIET ;-)
      - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

      Komentarz


      • #4
        pelen 'pakiet' to oslona + tulejki i/lub mocniejsze sprezyny, ale w ASO (tfu) zaloza Ci wszystko co sobie zamarzysz w dowolnej konfiguracji.
        kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
        _________________________________________
        Do sprzedania:
        komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
        zaciski do hamulcow 280mm.

        Komentarz


        • #5
          Pytałem w ASO to za blache krzyknęli mi 1500 zł a za zawieszenie 3000 zł. Wszystko do O1. Bardzo chciałem to mieć wiec poszukałem i .

          SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia

          SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia

          Zakupiłem powyższe części do tego ori sprężyny.

          Cała opreacja zamknęła sie w ok 1000 zł koszt częśći razem robocizną

          Jazda po zabigu samochodem stała się bajką.

          Ostatnio jechałem polną zasnieżoną drogą i gdyby nie podwyższenie to bym się zakopał.
          .

          Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

          Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

          Komentarz


          • #6
            Ale do nowej?

            To może warto zamowic w fabryce taki pakiecik.

            No wreszcie bym nie obcierał o krawężniki zderzaków.

            Ma ktoś w OC II FL? I jak? DZiala?

            Komentarz


            • #7
              Ja też podejrzewam, ze prześwit w moim aucie nie wziął się z nikąd.
              :roll:
              Ogrodzenia Panelowe

              Komentarz


              • #8
                Mozna przeciez pakiet na bezdroza zamowic z autem i po sprawie. Auto siedzi 2cm wyzej ma plyte pod autem i nie buja wiecej niz normalnie
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  ostatnio odebralem auto z tym pakietem. Teoretycznie inne sa amortyzatory i dolozona oslona silnika. Auto siedzi wyzej.
                  W praktyce auto faktycznie siedzi wyzej, oslony jeszcze nie ogladalem Jedzie sie ok, tzn ladnie trzyma sie drogi, nie buja, moze troszke bardziej dziury czuc. Ale najwazniejsze to ze wysokie krawezniki mi nie straszne.

                  Komentarz


                  • #10
                    Sądzę że prześwit pod silnikiem w aucie z pakietem jest prawie taki sam jak w aucie bez pakietu. Inne amortyzatory lub tulejki podnosza auto ale osłona pod silnikiem i miską zabiera ten dodatkowy prześwit. Osłona ma kilka mm grubości plus wyprofilowania plus luz między osłoną a miską. dontak, ja nie widzę sensu stosowania pakietu w aucie z silnikiem benzynowym z uwagi na ochronę mechaniczną spodu auta - tam miska olejowa nie wystaje tak jak w dieslu. Jest sens wstawić tulejki albo wyższe amortyzatory bo owszem zdarza się czasami na wertepach przyszorować spodem zderzaka albo plastkiowymi osłonami.

                    Zastanawia mnie tylko dociążenie przodu przez tą osłoną - to może mieć jakiś cień sensu - ale wrzucam to wątek:
                    Forum - Octavia Club Polska
                    Octavia Tour 1,6 BFQ 102 KM Twinpowr Ice plus + 2007, LPG:
                    Czym jest Skoda Octavia ?

                    Komentarz


                    • #11
                      na niskim zawieszeniu cierpi nie tylko miska olejowa ale takze zderzak - widzialem kilka zderzakow "po przejsciach". No i pakiet na bezdroza podczas zamawiania nowego auta wychodzi najtaniej (900zl za amortyzatory i metalowa oslone i prawdopodobnie sprezyny lub tulejki - nie wiem co dokladnie wchodzi w sklad).

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam,

                        Pozwolę sobie podpiąć się pod temat.

                        Odebrałem swoja Octe Tour z pakietem bezdroża przedwczoraj. Facet w ASO zapewniał mnie, że ten pakiet to tylko płyta pod silnik ale... przyznał też, że w sumie to ten pakiet montują w Czechach i auto już z nim przyjeżdża z fabryki.

                        Fakty są takie, że moja Octa od tych które stoją na osiedlu ma zauważalnie większy prześwit między kołami a nadkolami, jak mierzyłem tak na szybko linijką to mam od górnej krawędzi koła do dolnej krawędzi nadkola 10,5 cm z przodu i ok 7,5 - 8 cm z tyłu. (pomiar dokonany na zimówkach G UG7+ 195/65/R15 ).

                        Także nie wiem jak z tymi amorami czy są sztywniejsze niż "normalnie" czy nie bo nie mam porównania, ale autko na pewno jest podniesione.

                        PS po ilu km się robi pierwszy przegląd (bo mnie Pan w Salonie nie poinformował... po 15000 ?? czy po 1500 ?? )


                        Pozdrawiam
                        www.hintmine.pl - specjalizacja VBA w Excel

                        Komentarz


                        • #13
                          masz w instrukcji. Z zaleznosci czy to GQ1 (pewnie tak) to jak komputer da ci znac

                          Komentarz


                          • #14
                            pakiet na bezdroża to metalowa płyta pod silnik i ~2cm większy prześwit (chyba inne amortyzatory) pewnie z tym się wiąże też większy "wykrzyż" i skok ;-) nie tylko zwiększenie prześwitu, ale tego nie jestem pewien
                            - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez czubaka
                              PS po ilu km się robi pierwszy przegląd (bo mnie Pan w Salonie nie poinformował... po 15000 ?? czy po 1500 ?? )
                              Jeżeli masz LPG to pierwszy przegląd po około 1500 km.
                              OIII 1.2 TSI 105 KM

                              Komentarz


                              • #16
                                w szukajce jak wpiszecie pakiet na bezdroża to wam duzo zagadnien wyskoczy na ten temat trzeba tylko poszukac. Ja w mojej czeszce dalem wyzsze sprezyny plus tulejki z przodu a z tylu tylko wyzsze sprezyny aha i wymienilem amory na bilsteiny b4... komfort jazdy zajefajny....
                                www.strzelec.wczasy.pl

                                Zapraszam wszystkich chetnych na ferie zimowe do pensjonatu STRZELEC" w KARPACZU... rozsadne ceny. informacje odnosnie noclegów i cen pod numerem telefonu 0757619796

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=28851

                                Komentarz


                                • #17
                                  Odgrzeje kotleta

                                  Czy ktos moglby jednoznacznie napisac co wchodzi w sklad "pakietu na bezdroza"
                                  do Cotavii Tour I?

                                  Zdecydowanie chce podniesc i usztywnic zawieszenie - jedna dziure w misie juz
                                  mialem, a chcialbym pojezdzic nie tylko po asfalcie. Wiem, ze lepszym rozwiazaniem
                                  jest zmiana auta ale poki co chce po kosztach...

                                  Tuleje znalazlem: SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia

                                  Czy mozna je zalozyc na obie osie? Podnoszenie samego przodu wydaje mi
                                  sie zabawnym pomyslem

                                  Do tego wymienilbym wszystkie sprezyny na sztywniejsze.

                                  Co jeszcze mozna zrobic? Czy istnieje moze sprawdzony zestaw amortyzatorow
                                  i sprezyn ktory podniesie auto o <> 2cm i lekko usztywni tak zeby tak nie nurkowalo
                                  gdy wjedzie sie w dziure?

                                  Nie chce eksperymentowac, chcialbym wybrac sprawdzony zestaw...

                                  Z gory dziekuje za pomoc

                                  Jakub

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zestaw sprawdzony u mnie 200 tys km.
                                    Przód
                                    Tuleje skoda części
                                    Osłona metalowa silnika skoda części
                                    Sprężyny Ori zwykle 2 sztuki
                                    Tył nic nie robione bo poco skoro równo stoi

                                    Koniec kłopotów z zahaczaniem Koszt z robicizna około 700 zł 3 lata temu
                                    A jak cie stać to idź do Aso za 3000 zł kupisz ori zestaw na bezdroża.
                                    .

                                    Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                                    Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez phoneman
                                      Zestaw sprawdzony u mnie 200 tys km.
                                      Przód
                                      Tuleje skoda części
                                      Osłona metalowa silnika skoda części
                                      Sprężyny Ori zwykle 2 sztuki
                                      Tył nic nie robione bo poco skoro równo stoi

                                      Koniec kłopotów z zahaczaniem Koszt z robicizna około 700 zł 3 lata temu
                                      A jak cie stać to idź do Aso za 3000 zł kupisz ori zestaw na bezdroża.
                                      W ASO nie da sie kupic zestawu bo byla to tylko opcja przy zakupie auta
                                      i tam po prawdzie to nie wiedza co wchodzilo w sklad poza oslona misy -
                                      dzwonilem przed chwila...

                                      "Sprężyny Ori zwykle 2 sztuki" - mozesz to rozszyfrowac?
                                      To sa sprezyny sztywniejsze / dluzsze czy takie same jak fabryczne, czy cos innego?

                                      Po zalozeniu tulei na sam przod nie odnosisz wrazenia ze zadziera morde?

                                      Dzieki za odpowiedz.

                                      j

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        kukubara, Stoi równo. Ori oryginalne sprężyny przód - zwykłe takie jak dawali fabrycznie
                                        .

                                        Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                                        Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Dzieki!

                                          Zastanawiam sie co zrobic... Chcialbym:
                                          - podniesc troche auto zeby nie szorowalo misa po koleinach,
                                          - usztywnic lekko zawieszenie zeby nie nurkowalo w dol gdy juz
                                          sie wjedzie w dziure.

                                          Tulejki wiadomo - podniosa przod.
                                          Grubsze sprezyny powinny ograniczyc nurkowanie.

                                          Najchetniej zalozylbym jeszcze sztywniejsze amortyzatory, ale to powinien
                                          bym dobrany komplet ze sprezynami jak sadze. Mozecie polecic takowy?

                                          Czytalem o B6 na forum, tylko nie wiem czy jest wielki sens zakladac takie
                                          amortyzatory do fabrycznych sprezyn... Nie chcialbym dwa razy rozbierac
                                          zawieszenia

                                          J.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            A jaki ty masz silnik ? 1,6 AEE ? Bo diesel jest t dużo niższy k
                                            .

                                            Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                                            Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez phoneman
                                              A jaki ty masz silnik ? 1,6 AEE ? Bo diesel jest t dużo niższy k
                                              1.6 i raz juz rozwalilem mise
                                              Zdecydowanie chce podniesc przod i zmniejszyc nurkowanie.

                                              Chce czasami przejechac polna droga - teraz niestety jest to ryzykowne -
                                              troche glebsze koleiny i szoruje...

                                              J.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Po dodaniu metalowych tulejek i wymianie poduszek amortyzatorów, które pewnie są już uklepane, przód pójdzie do góry.
                                                Dobre amorki olejowo-gazowe i będzie sztywniejszy.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez logan_x
                                                  Po dodaniu metalowych tulejek i wymianie poduszek amortyzatorów, które pewnie są już uklepane, przód pójdzie do góry.
                                                  Dobre amorki olejowo-gazowe i będzie sztywniejszy.
                                                  No tak, teorie to ja znam ;-) Tylko nadal nie wiem ktore amory z ktorymi
                                                  sprezynami...

                                                  Narazie sklaniam sie do tulejek z przodu i sztywniejszych sprezyn...
                                                  Gdyby ktos mial sprawdzony zestaw sprezyna + lekko twardszy amor to
                                                  wezme pod uwage.

                                                  J.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X