Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zmiana bebnow na tarcze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zmiana bebnow na tarcze

    Weźcie nie straszcie bo znajomy kupil B6 TDI 130 , 2001 z przebiegiem 220.000 :|
    Skoda Octavia 2,0 z gazem sekwencyjnym
    rocznik 2001
    POZDRAWIAM!!!

  • #2
    zmiana bebnow na tarcze

    podobny temat juz byl ale mam jeszcze dodatkowych pare pytan

    koles jedzie niedlugo do niemiec i poweidzial ze taka belka ze wszytkim kosztuje ok 500zl
    wiec mam pytanie do was co znaczy ze wszysztkim>???
    czy moze ktos wyszczegolnic te rzeczy ktore bedzie trzeba wymiencic
    bo np czy amortyzatory i sprezyny bede mogl przelozyc???
    albo czujniki ABS??? rozumiem ze jakies piasty czy lozyska lepiej wymienc (jaki koszt)
    w poprzednim topicu bylo napisane ze bedzie tez trzeba zminic linke do recznego(po co czy ta nie moze byc??)
    jesli ktos by sie odwarzyl napisac co procz belki bedzie trzeba kupic(no i ceny)
    no i na koniec czy samemu mozna te rzeczy wymienc czy dac to specjalistom(jaki koszt wymiany?)
    bo jesli bym zmiescil sie w granicach 500-800zl(brutto) to pomysl mogl by sie udac
    ale jesli dojdzie pozniej ze bede musial dokupowac full tych rzeczy ze na 1500zl stanie
    to wtedy nie ma co sie brac za to??

    pzdr

    Komentarz


    • #3
      Calosci nie wiem trzeba by do ETKI patrzec na roznice. Linka na chlopski rozum ma inna dlugosc (minimalnie) i jest inaczej montowana. Teraz jest w srodku bebna, a bedzie gdzies za tarcza.

      A czy sie brac, to tylko od Ciebie zalezy. Moze lepiej za te 1500zl wstrzymac sie dolozyc troche i zrobic profi przod wtedy o tyle mozna zapomniec :idea:
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        masz racje mi te hamulce nawet teraz wystarczaja (powiedzmy)
        ale glownie chodzi mi o to ze bede chcial kupic jakies 16 lub 17" felgi
        no i bebny ni jak beda wygladac(
        a na czerwono czy inny kolor nie pomaluje bo mi sie taki tjuning nie podoba :wink:

        Komentarz


        • #5
          chester121,
          a na czerwono czy inny kolor nie pomaluje bo mi sie taki tjuning nie podoba
          szacunek , miałem okazje się przejechać golfem IV TDI 90 KM ( ma bębny ) I powiem szczerze że ogromnej różnicy nie zauważyłem po za wyglądem
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz


          • #6
            ZTCP to różni się tylko linka (inne zakończenia). Występowały dwa rodzaje linek do hamulca tarczowego więc kup ją dopiero jak będziesz miał belkę.

            Co do wymiany łozysk, tarcz, klocków itp to wszystko zależy w jakim stanie ją kupisz - ja założyłem całość tak jak kupiłem, dopiero 20 tys poźniej wymieniłem tylko klocki :wink:
            Piotruś
            AGR(RIP) + ALH

            Komentarz


            • #7
              i ile cie kosztowalo czesci + wymiana??

              Komentarz


              • #8
                Belka około 700 PLN (razem z linkami), przełożenie chyba 100 ale dokładnie nie pamiętam
                Piotruś
                AGR(RIP) + ALH

                Komentarz


                • #9
                  dzieki wielkie wiec zamowie zobaczymy w jakim stanie mi przywiezie te graty z niemiec

                  jeszcze raz dzieki

                  Komentarz


                  • #10
                    Z moich informacji wynika, ze da sie wymienic na tarcze bez potrzeby wymiany belki.
                    Moge sie oczywiscie mylic, bo doglebnie teog tematu jeszcze nie drazylem, ale wolabym jezeli bedzie taka mozliwosc, zostawic swoja belke.
                    Przynajmniej wiem co mam.
                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                    STOP ECO-TERRORISM!

                    Komentarz


                    • #11
                      tez wolal bym swoja przynajmiej wiem co mam
                      a tak dostane z wierzchu zadbana a pod spodem zjedzona przez rdze(
                      Purchawa, jak bys sie dowiedzial cos o tym przerabianiu na istniejacej belce to daj znac, bedziesz mial u mnie

                      Komentarz


                      • #12
                        Adgrzebalem troche temat mam wlasnie pytanie moze wiecie co potrzeba by zmienic hamulce bez zmiany belki.

                        Komentarz


                        • #13
                          A co w sytuacji jak przy bębnach nie mam ABS-u a wszystkie tarczowe z tyłu mają? uciąć przewody od ABS-u i mieć spokój?

                          Komentarz


                          • #14
                            Fery, kazdy samochod wyposzony w ABS ma je z przodu i z tylu
                            jesli utniesz przewody bedziesz mial blad w abs'ie

                            Komentarz


                            • #15
                              U mnie nie ma fabrycznego ABSu gdyż poprzedni klient nie życzył sobie, a jak chciałbym załozyć z tyłu tarcze to nie kupię takich bez ABSu bo takich nie było. I tu problem :cry:

                              Komentarz


                              • #16
                                No to wkladasz tarcze, a nie podlaczasz tylko czujnikow i tyle. Jak auto nie ma ABS-u fabrycznie a zwrotnice z przodu i belka z tylu byly przystosowane to nic nie szkodzi.


                                Taka w sumie dosc dziwna wersja, bo ABS chyba od roku 2000 to fabryczne wyposazenie aut :|
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                  No to wkladasz tarcze, a nie podlaczasz tylko czujnikow i tyle. Jak auto nie ma ABS-u fabrycznie a zwrotnice z przodu i belka z tylu byly przystosowane to nic nie szkodzi.


                                  Taka w sumie dosc dziwna wersja, bo ABS chyba od roku 2000 to fabryczne wyposazenie aut :|
                                  U mnie w roczniku 99 jest ABS
                                  Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    chyba wszystkie GLX i SLX miały seryjnie ABS. Moja jest wyjatkowa :wink: poniewaz poprzedni klient nie chciał ABSu i w fabryce nie załozyli mu. ABS wydłuza drogę chamowania na suchej nawierzchni a ta moja jest z hiszpani.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Fery
                                      BS wydłuza drogę chamowania na suchej nawierzchni a ta moja jest z hiszpani.
                                      troche nie zgodze sie z toba ABS wydluza droge hamowania jak jest tarka lub jedna strona jest sucha druga sliska

                                      ale na suchej nawierzchni zahamuje tak samo skutecznie (lub nawet szybciej)

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Witam czytam te posty i nikt do końca nie odpowiedział czy mozna zostawić tą samą belkę a dolożyć tarcze zaciski zmienic linki itp... ?

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Można, ja tak zrobiłem u siebie, bo gumy w belce którą kupiłem były w opłakanym stanie, mimo iż cała reszta jak za 2 stówy była lux malina, tyle że roboty z tym nieporównywalnie więcej...
                                          O1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X