Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Scoda Octavia 1 1.9 Tdi 90km. Termostat

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Scoda Octavia 1 1.9 Tdi 90km. Termostat

    Witajcie. Jestem tutaj nowy.. a wiec na poczatek chce sie przywitac... Od wczoraj jestem posiadaczem octavi jak w tytule. Przebieg 160 tys. Wlasciciel poprzedni powiedzial, ze jakis czas temu wymienial termostat i tu moje zaskoczenie mianowicie po przejachaniu ok 20 km temperatuta silnika ledwo sie podniosła co dziwnie, bo po 6 km juz,lecialo cieple powietrze z,nawiewu. Moje pytanie brzmi odrazu kupic nowy termost czy szukac gdzie indziej?

  • #2
    Ciekawe czy poprzednik wymienił termostat na oryginał..?
    Aby uniknąć problemów najlepiej aby wymieniać termostat i czujnik temperatury na oryginalne z ASO
    Proponuję poczytaj poniższy temat...
    [O1] wskaźnik temperatury płynu - Octavia Club Polska
    Ostatnio edytowany przez BASTIAN001; [ARG:4 UNDEFINED].

    Komentarz


    • #3
      Tego niestety nie wiem opisalem to na linku ktory mi podales i za ktory dziekuje. Zobaczymy co odpisza, tylko dziwne bo widzac po spalaniu nie jest ono duzo wyzsze... kazdy pisze o czujniku temperaturt tylko ze,mi nic nie opada tylko ppwoli rosnie i w czasie jazdy dochodzi maks do 70 stopni dopiero na postoju rosnie do 90

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Mariusz1990r Zobacz posta
        w czasie jazdy dochodzi maks do 70 stopni dopiero na postoju rosnie do 90
        ...a tego wcześniej nie napisałeś...

        Kup i zamontuj oryginalny termostat.

        Przy okazji warto podłączyć auto pod kompa i sprawdzić czy nie ma błędów...

        Komentarz


        • #5
          Odnośnie termostatów mogę polecić Białostocką firmę Mera. Produkują zajebiste termostaty. Kupiłem od nich kilkadziesiąt sztuk i wszystkie temperaturę trzymały idealnie. W przypadku AGR termostat od nich ma oznaczenie Tv-152

          Komentarz


          • #6
            Nie pisałem, bo dzisiaj to zauwazylem zajechalem do kolegi ok 17 km temperatura wynosila ok 70 stopni chwile poczekalem na,niego i bylo juz 90. Natomiast wracajc do domu bylo podobnie. Autko zatrzymalem pod domem jakies 5 minut i wskazowka byla juz na srodku...

            Komentarz


            • #7
              Witam.
              chcialbym sie z wani podzielic wiedzą. Otoz jestem swiezo o wymianie termostatu oraz plynu chlodzacego. Przed wymiana termostatu wlalem do chlodnicy plukaneke. Zagrzalem plyn do 90 stopni. Nastepnie przystapilem do wymiany. Demontujac stary termostat okazalo sie, ze byl on sprawy... otwieral sie i zamykal, ale dostal sie do niego kamien lub jakis opilek ibnie byl szczelny, okazal sie, ze moja chlodnica jest juz dosyc stara i byc moze sie kruszy. Stary termostat byl farancuski nie wiem czy dobra firma czy nie. Ja zamontowalem wahlera i wszystko jest juz ok... mysle, ze przed kazda wymiana termostatu lub nawet dla nas samych warto przeczyscicic sobie uklad, bo to czesto on moze byc przyczyna szybkiej eksploatacji termostatu..... to chyba tyle. Pozdrawiam☺

              Komentarz


              • #8
                Wahler trzymający 90 stopni na zegarach to ewenement jak na dzisiejsze czasy

                Komentarz


                • #9
                  Jakiś miesiąc temu założyłem Wahlera do 1.8T i pięknie trzyma 90 na zegarach. Na VAGu 80-95 stopni. Przed wymianą na zegarach było ok 70 stopni, a na VAGu 55 przy normalnej jeździe, do 70 po kilku butach.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zapomniałem dopisać, że chodziło o TDI :P.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez BASTIAN001 Zobacz posta
                      Ciekawe czy poprzednik wymienił termostat na oryginał..?
                      Aby uniknąć problemów najlepiej aby wymieniać termostat i czujnik temperatury na oryginalne z ASO
                      Niekoniecznie z ASO.

                      Polecam SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia - mają szeroki asortyment i potrafią dobrze doradzić.

                      ASO jak sprzedaje oryginalne części to takie z oficjalnym logiem, a czasem identyczna część OEM produkowana w tym samym miejscu w takiej samej jakości tylko bez logo firmowego jest sporo tańsza.

                      Komentarz


                      • #12
                        Kiedy u mnie padł termostat i założyłem zamiennik (już nie pamiętam firmy, ale podobno jakiś dobry) to wytrzymał 5 miesięcy. Później kupiłem w ASO oryginał i już 2 lata hula bez żadnych problemów.

                        Pozdrawiam

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X