Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1,6 BCB, 16V, faluje na wolnych obrotach.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1,6 BCB, 16V, faluje na wolnych obrotach.

    Prośba o pomoc w poniższym temacie:

    Rzecz dotoczy Golfa 4, 1,6 BCB, 16V, 105 KM. Kłopoty na wolnych obrotach, mianowicie: dziś było falowanie obrotów, tak jakby miał zgasnąć, ale dźwigał się. Czasem zdarza się też telepotanie silnikiem, tak jakby pracował tylko na 3 cylindrach.

    1. przepustnica przeczyszczona w konkretnym zakładzie i zaadaptowana,
    2. nowe świece Beru, dobrane wg. katalogu producenta, odstęp ok. 1 mm,
    3. jedyne co stare, to te palcocewki - auto ma 15 lat, nie wiem czy je wymieniać...
    4. w tym silniku wolne obroty, przy nie włączonej klimie są na ok. 620, a po załączeniu klimy, ustawiają się na ok. 900. Podobno nie ma możliwości podniesienia wolnych obrotów w tym silniku, np. tak, żeby bez klimy było ok 800.

    Co czynić?
    Silnik R18A2.
    http://www.dadrl.org.uk
    http://www.lightmare.org

  • #2
    Zamieszczone przez dragster Zobacz wpis
    3. jedyne co stare, to te palcocewki - auto ma 15 lat, nie wiem czy je wymieniać...
    Podłączałeś auto pod kompa..?
    Cewki w tym modelu silnika lubią padać a jednym z objawów jest chwilowy brak mocy przy wyższych prędkościach. Komputer zarejestruje błąd.

    Komentarz


    • #3
      Z tego co kiedyś czytałem są fachowcy od zmiany prędkości obrotów biegu jałowego


      ...Moje Cappuccino MPi...

      jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
      sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
      wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

      Komentarz


      • #4
        Dziękuję za podpowiedzi.
        Komp nie pokazał błędu palcocewki, ale kusi mnie je wymienić.
        A ze zwiększeniem obrotów biegu jałowego, popytam okolicznych magów od VW.
        Silnik R18A2.
        http://www.dadrl.org.uk
        http://www.lightmare.org

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez dragster Zobacz wpis
          ale kusi mnie je wymienić.
          To koszt około 500 zł biorąc pod uwagę oryginalne cewki.... a czy pomoże...

          Może pomocny będzie ostatni post z poniższego tematu...
          Link

          Komentarz


          • #6
            Dzięki , przyjrzę się tej załączce i przegubowi.
            Silnik R18A2.
            http://www.dadrl.org.uk
            http://www.lightmare.org

            Komentarz


            • #7
              U mnie w BSE żony wymiana uszczelek kolektora załatwiła sprawę.

              Komentarz


              • #8
                Da się samemu tą uszczelkę wymienić?
                Silnik R18A2.
                http://www.dadrl.org.uk
                http://www.lightmare.org

                Komentarz


                • #9
                  raczej tak, instrukszyn poniżej :-))


                  ...Moje Cappuccino MPi...

                  jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                  sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                  wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                  Komentarz


                  • #10
                    Dziękuję bardzo
                    Silnik R18A2.
                    http://www.dadrl.org.uk
                    http://www.lightmare.org

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X