Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TRW czy LEMFÖRDER ? części zawieszenia

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • TRW czy LEMFÖRDER ? części zawieszenia

    Siemka.
    Mam pytanie ; elementy zawieszenia i ukł. kierowniczego TRW czy LEMFORDER ? Która firma bedzie lepsza? TRW czasami nawet droższe od Lemfordera dlatego się zastanawiam...

    Będe wdzięczny za info, doświadczenia itp...

  • #2
    Nawet pomimo tego, że lemforder sworznie robi w Chinach, tulejki w Brazylii to brałbym je i tak.
    TRW na pewno było mniej wytrzymałe, jak jest teraz nie wiem.

    Nawet w oryginałach, sworznie wyprodukowane przez Lemfordera są jako normalne, a TRW economy.

    No i tuleje wahacza tą dużą polecam pełną z audi TT. Lemforder około 35 zł (made in brasil) Oryginał - Lemforder (made in Slovakia) 120 zł
    Oryginalne sworznie na allegro były po 75 zł Lemforder (made in Germany)
    Ostatnio edytowany przez samtech84; [ARG:4 UNDEFINED].

    Komentarz


    • #3
      Kup sobie oryginały z ASO. Ceny do OI sa naprawdę przystępne.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez yunior81 Zobacz posta
        Kup sobie oryginały z ASO. Ceny do OI sa naprawdę przystępne.

        A kto jej produkuje? Lemforder. Więc po co w ASO?

        Od wymiany zawieszenia na Lemforder zrobiłem 130kkm i jest OK.

        Komentarz


        • #5
          dobra to biore LEMA w takim razie cały komplet - TRW ewentualnie koncówki drążków...

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez utek Zobacz posta


            A kto jej produkuje? Lemforder. Więc po co w ASO?

            Od wymiany zawieszenia na Lemforder zrobiłem 130kkm i jest OK.

            Bo są lepszej jakości. Podobnie jak z Audi, VW i Skodą niby to samo jakość zupełnie inna..... Przerabiałem układ zapłonowy w BFQ - nowe świece NGK, cewka BEru Germany, przewody też NGK a praca silnika z dupy, drgawki itd. Po założeniu ww elementów z ASO praca silnika idealna.
            Ostatnio edytowany przez yunior81; [ARG:4 UNDEFINED].

            Komentarz


            • #7
              Kiedyś aftermarketowy lemforder (pełna tuleja z audi TT) miał zeszlifowane znaki vw oooo, teraz jest produkowany w Brazylii i nie ma na nim loga sowy w trójkącie tylko literka L.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez yunior81 Zobacz posta


                Bo są lepszej jakości. Podobnie jak z Audi, VW i Skodą niby to samo jakość zupełnie inna..... Przerabiałem układ zapłonowy w BFQ - nowe świece NGK, cewka BEru Germany, przewody też NGK a praca silnika z dupy, drgawki itd. Po założeniu ww elementów z ASO praca silnika idealna.
                Fajna legenda, tyle że różnica w jakości Audi, VW i Skoda wynika nie z jakości samych części bo te jeżeli są wspólne dla modeli, są identyczne, a poziomu wykończenia, wyposażenia, zaawansowania technicznego całego auta.

                A co do części z ASO i nie ASO. Chcesz powiedzieć że te kupione poza ASO są wadliwe? To po co je sprzedają? Na reklamacje by nie zarobili.

                Jak napisałem wcześniej, gumy zawieszenia Lemforder, amortyzatory Sachs, eksploatowane od 4 lat (130kkm) nie wykazują potrzeby wymiany. Oczywiście kupione poza ASO, u kolegi na naszym forum. Lemforder obecnie jest dostępny w wersji Germany, China, Brazil, Turkey (z takimi się spotkałem) i pewnie jeszcze coś. Dostępne losowa, w jednakowych cenach. Przed zakupem można pytać sprzedawcy, może wybierze te Germany. Mój brat 40kkm zakładał mieszankę z różnych krajów i również jest OK.

                Komentarz


                • #9
                  Dla O1 w aftermarkecie tuleje i sworznie Made in Germany i Slovakia już niedostępne, w ASO jeszcze tak. Pytałem u samego dystrybutora ZF na PL. Co do jakości tych z Chin i Brazylii zapewniano mnie, że miejsce produkcji nie ma znaczenia jeśli chodzi o jakość.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X