Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Urwany plastikowy kranik, koncówka, kruciec od kolektora ssącego. Octavia I 1.6 BFQ

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Urwany plastikowy kranik, koncówka, kruciec od kolektora ssącego. Octavia I 1.6 BFQ

    Witam.
    Podczas demontażu kolektora i przewodów podciśnienia, wyłamałem króciec/plastik na który jest podłączony przewód podciśnieniowy idący z kolektora do zaworu podciśnieniowego N156
    o numerze 037 906 283C.
    Nie dało się skleić tej końcówki aby to miało ręce i nogi, znalazłem kawałek rurki o podobnej średnicy i ten stary urwany lekko nawierciłem i dałem w to miejsce ten własnej roboty. Dokoła wkleiłem go klejem oraz na drugą warstwę klejem dwuskładnikowym. Na koniec po podpięciu wężyka podciśnieniowego obsmaruję to wszytko jeszcze sylikonem. Nie ma mowy raczej o nieszczelności, zastanawiam się tylko, czy aby tam gdzie ten króciec był to czy prowadził on jedynie aby do wewnątrz kolektora w tym miejscu czy może miał jakąś wewnętrzną instalację, przejście. Ja sprawdzając cienkim drucikiem oraz potrząsając nie znalazłem ani nie wyczułem żadnych ułamanych innych części. Wydaje si aby tylko ten kranik prowadził wyłącznie do samego kolektora (jego wnętrza). Jeśli tak to powinno być ok, gorzej jednak jak tak nie było.
    Czy jest ktoś w stanie to potwierdzić aby rozwiać wątpliwości?
    Nr. kolektora to: 06a133185nl
    Natomiast zaworu podciśnieniowego N156 to: 037 906 283C

    Poniżej zdjęcia:







    Link

    Link

    Link

    Link

    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam

  • #2
    Jeśli dobrze "czytam" zdjęcie nr 1 to to jest kolektor od dołu i część skąd wychodzi ułamany kruciec to komora podciśnienia. Wydaje mi się że masz rację i jest tylko jedno połaczenie komora podciśnienia-zawór n156. Jeśli to skleiłeś silikonem do wysokich temperatur to powinno wytrzymać. Nie wiem jakie ciśnienie panuje w tej komorze , ale myślę, że jakby się coś działo to zobaczysz to po pracy silnika.

    Jutro mogę obadać powyższy element i dam Ci znać.

    Z ciekawości się spytam , ten biały element to ty doklejałeś czy jest to część kolektora odsłonięta po ułamaniu ??
    Ostatnio edytowany przez shanzi; [ARG:4 UNDEFINED].

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez shanzi Zobacz posta
      ten biały element to ty doklejałeś czy jest to część kolektora odsłonięta po ułamaniu ??
      Doklejane przez niego.
      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

      Komentarz


      • #4
        Dziękuję za odpowiedzi i zainteresowanie tematem. Tak ten biały element to mój dorabiany bo tamten co był to się urwał równo z podstawą.
        Poniżej jeszcze dwie fotki obrazujące miejsce.
        Ogólnie to lewa górna "puszka" patrząc gdy kolektor jest w pozycji normalnej.

        Pierwsza warstwa to był klej typu Kropelka, Superglue, a druga to klej dwuskładnikowy Distal, na całość położę jeszcze czarny silikon wysokotemperaturowy. Mam nadzieję, że te kleje wytrzymają temperatury.

        Link

        Link



        Ostatnio edytowany przez Adamxx; [ARG:4 UNDEFINED].

        Komentarz


        • #5
          A co się działo z twoim kolektorem od dołu , że jest tak "rzeźbiony" silikonem albo "spawany" to twoje dzieło czy taki samochód kupiłeś ? Chodzi mi o kruccce od podciśnienia a w szczególności ten który idzie od odmy do kolektora, który u ciebie jest metalowy ?

          Nie urwałeś przypadkiem drugiego uchwytu mocujacego kolektor na śrubę imbusową bo tylko jednen widzę z wkręconą śrubą ?
          Ostatnio edytowany przez shanzi; [ARG:4 UNDEFINED].

          Komentarz


          • #6
            Udało mi się zajrzeć pod kolektor. Z części która ułamałeś wychodzi wężyk/rurka tylko do zaworu podciśnienia.

            Powiem Ci, ze tak oglądam zdjęcie nr 3 z pierwszego postu i zachodzę w głowę co to za przewód z zieloną naklejka, który wychodzi z lewej strony kolektora. U mnie tego na pewno nie ma . Co do króćca metalowego, który niby uznałem za króciec od podciśnienia idący do odmy to do niego jest przymocowany ten przewód, o którym się pytam... Czy ty masz podciągnięte podciśnienie do czujnika lpg tym przewodem ?
            Ostatnio edytowany przez shanzi; [ARG:4 UNDEFINED].

            Komentarz

            Pracuję...
            X