Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

jaki olej po zmianie panewek i pierscieni

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • jaki olej po zmianie panewek i pierscieni

    Witam, jak w temacie, jestem w trakcie remontu silnika panewki, pierścienie, szlif głowicy i wymiana uszczelniacze zaworowych. Do tej pory jeździłem na Castro i 10w40 i chciałbym go zmienić tylko na co?

  • #2
    Polecam specol gold 5W-40 lub venol 5W-40. Dobre oleje w przyzwoitej cenie a po remoncie i tak za jakieś 1-2 tys km pewnie zrobisz pierwszą wymianę więc wybrał bym tańszy z tych dwóch.
    ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
    Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
    Spalanie - Motostat.pl
    Spalanie - Motostat.pl

    Komentarz


    • #3
      Po takim remoncie to nie ma co oszczedzac na oleju, bo juz go silnik brał nie bedzie, oby tak bylo, wiec 5w40 motul.
      bardzo mnie interesuje, ale myślę że nie tylko mnie, ile zaplacisz za ten remont, gdzie go robisz no i jakie będą efekty.
      ​​

      Komentarz


      • #4
        Tez mysiałem nad motul tylko jaki dokladnie 5w40 bo nazw jest dużo?
        Remont silnika mechanik wycenil na 2-2.5 tyś z robotą i rozrzadem więc tragedii nie ma ale wszystko się okaże po zdjęciu głowicy i dołu

        Komentarz


        • #5
          Może być?
          Motul 8100 X-clean 5W30 502.00

          Komentarz


          • #6
            8100 X-clean 5W-40 - Motul

            5w40 tak zaleca producent i to jest ok.

            powiedz mi jeszcze, bo rozumiem ze remontujesz Octavie I jaki to rocznik, którym jesteś właścicielem i co Cię przekonało do remontu?

            pytam bo ja mam OI z 2001 w posiadaniu od 2016, założyłem lpg, kupilem komplet opon letnich i zimowych, buda zdrowa choc kilka samodzielnych zaprawek musze zrobic. I jedni mowia ze szkoda kasy w takie auto pchać, ale z drugiej strony na inne mnie nie stać, a z kolei inni mówią że jak dobrze remont bedzie zrobiony to jeszcze wiele lat posłuży.

            stad moje pytania do Ciebie

            Komentarz


            • #7
              Nie słuchaj się innych tylko siebie. Sam wiesz co masz, ile włożyłeś i jeśli chcesz jeszcze trochę nim pojeździć to się nie zastanawiaj. Grunt to znaleźć dobrego mechanika, nie żałować kasy a potem mieć spokój. Wujek dobra rada

              Komentarz


              • #8
                Ja na razie 01 nie wymieniam . Korozji jeszcze nie ma , silnik w miarę sprawny , po powrocie na 5w50 dolewam może 300 ml na rok . Gdybym sprzedawał to dostanę grosze a kupić nowszy to i tak przeważnie z automatu trzeba z 5k w samochód włożyć . Dobrych nikt nie sprzedaje . Niestety niektóre części nie są dostępne już nawet w ASO . Dajmy na to taka podsufitka . Nowej już nie kupisz . Moja się rozwarstwiła i materiał wiuwał mi przed nosem . Musiałem wymienić poszycie jest to trudna i upierdliwa robota . Wracając do tematu ja do BFQ leję 5w50 Eurola i jestem zadowolony . Odradzam wszelkie wynalazki typu 5w30 . Ten silnik osiąga wysokie temperatury i musi dostać dobrą , odporną na gorąco oliwę .

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X