Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pasek transmisji (klinowy) O1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pasek transmisji (klinowy) O1

    już mogę odaplić Winde ale po zalogowaniu w usera jest czarno, znaczy widzę ciemność :wink:

  • #2
    Pasek transmisji (klinowy) O1

    Witam
    Moja O1 1.9TDI AXR ma juz 4 lata i 109kkm, robiłem już rozrząd, natomiast nurtuje mnie kwestia paska wielokolorowego transmisyjnego i napinacza, co ile się powinno wymieniać zestaw? Czy czekać aż strzeli?

    Pozdrawiam :wink:

    Komentarz


    • #3
      Nie wiem jak w innych samochodach, ale w Octavii 2.0 benzynowej wymiana paska wieloklinowego to 20 sekund łącznie z wyjściem z samochodu i otwarciem maski. Z tego też powodu zakupiłem i woziłem go przez ponad 10 lat w bagażniku na wszelki wypadek. Wymieniłem "dla zasady" po 13 latach jazdy i ponad 220 tys.km, a ten stary dalej wożę w bagażniku "na wszelki wypadek". Trochę dało się na nim zauważyć spękań gumy, ale dalej jest całkowicie sprawny, w sam raz na zapas w razie czego.

      Komentarz


      • #4
        Ja słyszałem że zerwany pasek potrafi wejść pomiędzy kółko zębate rozrządu a pasek i rozrząd do roboty.
        Jeżeli mój post coś wniósł, to wyślij ,,pomógł,,

        Komentarz


        • #5
          fazy2
          To jest raczej nie mozliwe, ponieważ jest osłona paska rozrządu w przypadku TDI i tutaj nie ma dostępu dopóki jej nie zdejmiesz :wink:

          Komentarz


          • #6
            toomasz, Mój mechanik (specjalista od vag) stwierdził że przy wymianie rozrządu lepiej dołożyć pare złoty i wymienić napinacz i pasek Link o tdi.Ja sie stosuje do tej rady dla świętego spokoju.Jak to sie mówi chleba ze smalcem nie jem po przez taki wydatek.
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            Pozdrawiam ANIOL

            Komentarz


            • #7
              aniol Dzieki

              Komentarz


              • #8
                Witam. Moja O1 1.9TDI AXR. Muszę wymienić pasek wieloklinowy. Kupiłem takowy. Sprzedawca sprzedał mi 6DPK1200. Po przyjechaniu do domu, okazało się, że powinien być 6DPK1195....Niby tylko 5 mm, ale,czy może zostać, czy lepiej wymienić??? Czy napinacz sobie poradzi o te 5 mm?? Pozdrawiam.
                Moja Octavka tyle pali---

                Piszę poprawnie po polsku.

                Komentarz


                • #9
                  Raczej lepiej założyć ten właściwy, dedykowany do twojego auta.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez opsia Zobacz wpis
                    Witam. Moja O1 1.9TDI AXR. Muszę wymienić pasek wieloklinowy. Kupiłem takowy. Sprzedawca sprzedał mi 6DPK1200. Po przyjechaniu do domu, okazało się, że powinien być 6DPK1195....Niby tylko 5 mm, ale,czy może zostać, czy lepiej wymienić??? Czy napinacz sobie poradzi o te 5 mm?? Pozdrawiam.
                    Zakładaj i nie zastanawiaj się.
                    Skoda Superb II Ambition
                    2.0 TDI CR 170 KM

                    https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X