Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

oznaczenie i na czerwono w otce I z silnikiem 1.6

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • oznaczenie i na czerwono w otce I z silnikiem 1.6

    nawet kiedys na antenie tvn turbo mowiliz eby jezdzic z wlaczona klima. spalanie jest pewnie wieksze.... a wlasnie - jak powinno wygladac spalanie samochodu na dotarciu? bo teraz wlasnie mam przejechane dopiero 200km (kilka dni temu odebrałem auto) i wydaje mi sie ze wskaznik paliwa szybciej spiernicza...

  • #2
    oznaczenie i na czerwono w otce I z silnikiem 1.6

    Witam,
    Na początku chciałbym sie przywitać, jestem tu nowy.
    Rodzice kupili właśnie Octavie I, i będę miał co jakiś czas może śmieszne pytanie, alekto pyta nie błądzi.
    I tak zaczynamy co oznacza litera i na czerwono w silniku 1.6 tejże Octavi.
    Dzięki za odpowiedź i jeszcze raz pozdrawiam
    MS

    Komentarz


    • #3
      MPI
      multipoint injection

      [ Dodano: Czw 20 Mar, 08 13:07 ]
      wtrysk wielopunktowy

      [ Dodano: Czw 20 Mar, 08 13:07 ]
      jak czerwona, to chyba czerwony ten wtrysk, czy cuś
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz


      • #4
        wydaje mi sie ze jesli ma czerwone "i" to jest to ta mocniejsza wersja czyli 100konna
        bo 1.6 byly tez 75 konne

        Komentarz


        • #5
          a mnie sie wydaje, że 101KM i jest to 1.6 16V
          Szukam pracy

          Komentarz


          • #6
            ale nigdy nie było 16V przy 1.6 w O1 :wink:

            czerwone i to AEH/AKL/APF czyli 1.6 8V 74kW/101 KM czyli tak jak mowi chester
            Yeah, right.

            Komentarz


            • #7
              kolega wprowadził tu jakiś lekki zamęt, bo wpisał sobie w profilu silnik występujący w O2 a mówimy jak rozumiem o O1 jednak :?:
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Ramsey
                ale nigdy nie było 16V przy 1.6 w O1 :wink:
                ETKA pokazała mi, że AEE jest 1.6 16v :|


                Zamieszczone przez szkoda
                kolega wprowadził tu jakiś lekki zamęt, bo wpisał sobie w profilu silnik występujący w O2 a mówimy jak rozumiem o O1 jednak :?:
                Napisał, że O1 ma.
                Szukam pracy

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Ramsey
                  1.6 8V 74kW/101 KM
                  a ja miałem 102KM i co Wy na to? :diabelski_usmiech Silnik BFQ 8)
                  Bouli
                  Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
                  Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
                  Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Ziomus1987
                    ETKA pokazała mi, że AEE jest 1.6 16v
                    ETKA zle pokazala. AEE to 1.6 8V 75 KM.

                    Zamieszczone przez Bouli
                    ja miałem 102KM i co Wy na to? Silnik BFQ
                    1.6 8V AEE – 55kW (75KM) 135Nm (96-00)
                    1.6i 8V AEH, AKL – 74kW (101KM) 145Nm (97-00, wykonywany był w dwóch wersjach różniących się stopniem emisji spalin)
                    1.6 MPI AVU, BFQ – 75kW (102KM) 148Nm (2000->) a konkretnie od sierpnia czyli roku modelowego 2001
                    Yeah, right.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Ramsey
                      Zamieszczone przez Ziomus1987
                      ETKA pokazała mi, że AEE jest 1.6 16v
                      ETKA zle pokazala. AEE to 1.6 8V 75 KM.

                      Zamieszczone przez Bouli
                      ja miałem 102KM i co Wy na to? Silnik BFQ
                      1.6 8V AEE – 55kW (75KM) 135Nm (96-00)
                      1.6i 8V AEH, AKL – 74kW (101KM) 145Nm (97-00, wykonywany był w dwóch wersjach różniących się stopniem emisji spalin)
                      1.6 MPI AVU, BFQ – 75kW (102KM) 148Nm (2000->) a konkretnie od sierpnia czyli roku modelowego 2001
                      Dobrze mówi !!! Wina mu !!!

                      mstanclik
                      Masz po prostu 8 zaworowy silnik w mocniejszej wersji (stąd oznaczenie "i") Słabsze wersje nie miały tego oznaczenia.

                      Komentarz


                      • #12
                        mstanclik, tak jak koledzy Ci mówią i to mocniejsza wersja silnika ja mam 1.6 BFQ i też czerwone I coś ok 102KM
                        Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
                        Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka

                        Komentarz


                        • #13
                          Swoja droga O1 jest jedynym autem na plycie podlogowej Golf IV/Bora/A3/Leon/Toledo ktore nie miało 1.6 16V 105 KM, ktore weszlo do produkcji rowniutko z BFQ czyli odswiezonym AKL-em. Ok, normy emisji spalin, ale po co Skoda jako jedyna zostala do konca z 8 zaworami na cylinder i jednym walkiem rozrządu tego nie rozumiem chociaz faktycznie różnica do 16V rzędu 3KM i 5Nm to zaden argument...

                          AEE:


                          AKL:


                          BFQ:


                          1.6 16V 105 KM - ATN, AUS, AZD, BCB

                          wykresu nie znalazłem :roll:
                          Yeah, right.

                          Komentarz


                          • #14
                            Przy okazji tych silników - jakie istotne różnice są między AVU i BFQ?
                            Chodzi mi raczej o różnice projektowo-konstrukcyjne, bo części silniki z tego co widziałem mają sporo wspólnych.
                            ...

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez abyss
                              Przy okazji tych silników - jakie istotne różnice są między AVU i BFQ?
                              Chodzi mi raczej o różnice projektowo-konstrukcyjne, bo części silniki z tego co widziałem mają sporo wspólnych.
                              BFQ ma EURO4
                              AVU chyba tylko EURO3 i pewnie o to tu chodziło wprowadzając podobny silnik o "lepszej" emisji spalin.
                              A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                              AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                              O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                              -------------------------------------------------
                              Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez splawik
                                pewnie o to tu chodziło wprowadzając podobny silnik o "lepszej" emisji spalin
                                Też tak sądze.
                                Yeah, right.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Ramsey
                                  ale po co Skoda jako jedyna zostala do konca z 8 zaworami na cylinder
                                  2 zawory na cylinder :P

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Pozatym silniki 8V są mniej awaryjne niż 16V i więcej na 8 zaworach się robi kkm niż na 16V
                                    Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
                                    Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez chester121
                                      Zamieszczone przez Ramsey
                                      ale po co Skoda jako jedyna zostala do konca z 8 zaworami na cylinder
                                      2 zawory na cylinder :P
                                      shit, pisalem na szybko, niezły silnik wykombinowałem faktycznie :szeroki_usmiech
                                      Yeah, right.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Czy kolektory ssace w silnikach 1,6 sa zamienne miedzy wersjami silnikow np akl, avu, bfq i np z VW apf. Mam O1 bfq i szukam kolektora ssacego bo prawdopodobnie luzne klapy w nim mam i stuka troche.

                                        Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X