Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

dziurawienie nadkola

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Ja jestem ciekaw czy cos daje to skrzele na zderzaku...

    Moze, ktorys z kolegow sie poswieci dla ludzkosci i pomierzy temp w dolocie z kratka i po jej zaklejeniu... :idea: :idea:

    Ale to jak sie cieplej zrobi, bo teraz zbyt chlodno - fajny maj... :evil:
    TDI 205PS

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez MiKruS
      bo teraz zbyt chlodno - fajny maj... :evil:
      dla nas mikrointerkulerofcóf im zimniej tym lepiej.... :lol:

      Komentarz


      • #28
        hmmm... baaardzo stary ten kotlet, ale zaryzykuję
        temat podpatrzyłem na leonclub, tam ekipa wstawia w nadkole /nie w zderzak przy kole/ kratkę wentylacyjną, zakupioną w markecie budowlanym. najlepiej z metalową siatką w środku. zanabyłem takową /prostokątną/, do tego sikaflex do uszczelnienia i na dniach zakładam. wg w/w z LC, temp. w IC spadła o ok. 6-8 st.C. zawsze to coś. być może w poniedziałek, jak pogoda pozwoli, to zrobię ten mod i zamieszczę fotki.
        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
        @ by Tune-up Gdańsk
        TDI VP++ i jeszcze rośnie
        Antek

        Komentarz


        • #29
          to czekamymoże i ja taki mod zrobię.

          Komentarz


          • #30
            no i dokonałem kolejnego moda w aucie :wink:
            miały być fotki, ale coś popiep...em z aparatem i wyszły miniaturki, ale i to wkleję.
            rzeczy potrzebne do tego dzieła: nadkole /najlepiej zdemontowane/, kratka /z marketu/, klej montażowy /ja wybrałem sikaflex/, grunt do kleju, miarka/metrówka, jakaś piłka do metalu, coś do rysowania/trasowania, 4 wkręty /użyłem ori na torx 25/, rękawiczki /nowe, bez dziur/.
            najpierw zdemontowujemy nadkole z auta, na forum LC robili to bez, ale ja nie mam pojęcia jak, aby było dokładnie. po zdjęciu wymiarów na otwór, przenosimy to na wewnętrzną część nadkola. wg mnie najlepszy wymiar jest 10cm od dołu i 10cm od zew. boku i wypada akurat za IC. przykładamy kratkę do nadkola i wytrasowujemy jej obrys i gdzie mają być wkręty. następnie po odjęciu po ok. 2cm od każdego brzegu wycinamy dziurę i w wyznaczonych miejscach dziurki na gniazda pod wkręty. po oczyszczeniu z pozostałości cięcia, smarujemy brzeg otworu gruntem przy pomocy tego pędzelka/kulki. potem dajemy sikaflex na brzeg kratki od wew. strony. dałem dość grubo, aby dobrze się skleiło i żeby błoto nie leciało za nadkole. z sikafexem jest taki problem, że bardzo ciężko wychodzi z tuby i osobiście popsułem 2 pistolety, zanim dokończyłem prace. w przygotowane otwory wsadziłem pod wkręty, przyłożyłem kratkę, przykręciłem 4 torxy 25 i pozostało mi założenie tego na auto. rękawiczki są potrzebne do pracy przy sikafexie, bo to strasznie brudzi, jest po prostu czarny i klei się do wszystkiego. powodzenia, jak ktoś ma ochotę.
            Załączone pliki
            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
            @ by Tune-up Gdańsk
            TDI VP++ i jeszcze rośnie
            Antek

            Komentarz


            • #31
              Na tych miniaturkach nie bardzo widać ale czy czasem żaluzji w kratce nie masz tak że są "otwarte" do góry? Powinny być w dół żeby syf z koła nie wpadał w kratę a przy okazji ruch obrotowy koła i tym samym ruch powietrza będzie "wyciągać" powietrze spod kratki a nie wpychać je z powrotem.
              6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
              Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

              Komentarz


              • #32
                aż się do auta przeszedłem, bo robiłem to wczoraj o 22-23. kratka jest tak jak powinna, czyli "do dołu". jak będę dłubał przy hamplach /280 -> 312/, to cyknę fotkę na aucie.
                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                @ by Tune-up Gdańsk
                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                Antek

                Komentarz


                • #33
                  Odgrzeje kotleta bo widze co nie którzy dłubali ostatnio swoje Ocatavie i może im się przydać.

                  Ps.Byłeś już przy aucie cyknąć tą fotkę ?

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez Tony065 Zobacz wpis
                    31.05.2011, 10:17
                    Pewnie był, 8 lat temu
                    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                    Komentarz


                    • #35
                      Fiat Tempra miał fabrycznie oba nadkola wyposażone w takie żaluzje. Może taniej i lepiej wyjdzie kupić takie nadkole, wyciąć, wkleić/przynitować do nadkola O1 i już Nie neguję rozwiązania z metalową siatką ale czy nie bedzie rdzewieć i kamyki nie będa "hałasować" o tę kratkę metalową ?

                      Link

                      Kiedyś miałem Temprę 1,6 benzyna wolnossąca i do dziś nie wiem w jakim celu te żaluzje były stosowane w obu przednich nadkolach ????

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
                        Odgrzeje kotleta bo widze co nie którzy dłubali ostatnio swoje Ocatavie i może im się przydać.

                        Ps.Byłeś już przy aucie cyknąć tą fotkę ?
                        W sumie jedyna fotka kratki jest tu Octavia Club Polska , bo auto sprzedałem ponad rok temu...
                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                        @ by Tune-up Gdańsk
                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                        Antek

                        Komentarz


                        • #37
                          Dzięki. Ale to był taki żarcik

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X