Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Turbina w OI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Turbina w OI

    Mam identyczny model, nie chce psuć Ci nastroju, ale .... polecam sprawdzenie czy radio nie pobiera Ci na postoju zbyt dużego prądu ~250mA!!. Jeśli codziennie jeździsz autem, mogłeś tego nie zauważyć. Mnie zimą (3,5 doby nie korzystałem z auta w trakcie mrozów) okazało się, że radio totalnie rozładowało mi akumualtor.
    Faktycznie te radyjka miały ten problem - na forum Golfa5 link jest opisana cała historia zmian (chińczyki uczą się na błędach)
    U mnie nie zaobserwowałem takiego zjawiska - mam model z Grudnia 2009 z portem USB z tyłu (na kabelku) i wg chińczyków poprawione zasilanie.

    Pozdrawiam

  • #2
    [O1] Turbina w OI

    Panowie mam takie pytanie,
    wpisywałem w szukajce, ale konkretnej odpowiedzi nigdzie nie znalazłem.
    Myślę nad zmianą turbiny w swoim autku. Miało to być początkowo te GT22, ale z tym wszystkim związane są duże koszty.
    Dlatego wpadłem na pomysł, że można by było zapodać taką od ARL-a, która do mojego pasuje p&p.
    Ale słyszałem też coś o tych hybrydach. Czy ktoś mógłby doradzić co lepiej wybrać ? jakieś za i przeciw? i jakie koszty takich turbinek. jakies ewentualne namiary mile widziane
    Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

    Komentarz


    • #3
      Odpowiedzi poszukaj raczej tutaj: Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum w dziale "Diesel Power" bo na naszym forum niewiele jest samochodów zmodyfikowanych na poziomie wyższym niż turbo z ARL-a. Ja się nie będę wypowiadał o hybrydach, bo mogę być stronniczy jako, że mam na sprzedaż GT22 .
      S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
      Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
      -------------------------------------------------------------------------
      O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
      O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
      O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

      Komentarz


      • #4
        _tm_, oj przestań każda informacja się przyda.
        Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez lukasz3112
          _tm_, oj przestań każda informacja się przyda.
          Generalnie z hybrydami to jest loteria - jedną się da wystroić, inną nie, jedną wstaje szybko, inna ma laga większego niż BigTurbo, jedna pojeździ długo, inna padnie po 5000km. Poczytaj forum, które Ci podałem.
          S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
          Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
          -------------------------------------------------------------------------
          O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
          O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
          O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

          Komentarz


          • #6
            _tm_, no właśnie czytałem i faktycznie chyba lepszym rozwiązaniem byłoby założenie turbo z ARL-a bo tak jak pisałem pasuje bez żadnych przeróbek. Do tego FMIC i by wyszło ok 200KM.
            Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez lukasz3112
              _tm_, no właśnie czytałem i faktycznie chyba lepszym rozwiązaniem byłoby założenie turbo z ARL-a bo tak jak pisałem pasuje bez żadnych przeróbek. Do tego FMIC i by wyszło ok 200KM.
              Nastaw się bardziej na 190, bo 200KM z ARL to wychodzi bardzo rzadko.
              S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
              Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
              -------------------------------------------------------------------------
              O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
              O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
              O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

              Komentarz


              • #8
                _tm_, no już te 10KM to mnie nie zbawi
                ale ważne, że faktycznie tyle będzie
                Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                Komentarz


                • #9
                  Wkładaj ARL bo pewniejszy. Masz fajną bazę do modów i po FMIC-u przywitasz się w klubie 100KM/1L
                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                  Komentarz


                  • #10
                    lukasz3112, nie zebym sie czepial ale czytajac opis Twojego autka to masz 185KM/380Nm ??
                    wiec nie rozumiem zmiany turbo zeby miec 190-200KM :?: :?:
                    CDS-AutoSpa

                    AXR TDI+
                    Perfect Service by DobryGrześWawa
                    ET-14,352

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Andrzej Z.
                      lukasz3112, nie zebym sie czepial ale czytajac opis Twojego autka to masz 185KM/380Nm ??
                      wiec nie rozumiem zmiany turbo zeby miec 190-200KM :?: :?:
                      Bo te 185KM były bardzo wątpliwej jakości biorąc pod uwagę, że miały być efektem samego programu bez ingerencji w sprzęt. Zapewne właściciel trafił na hamownię i dowiedział się prawdy .
                      S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                      Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                      -------------------------------------------------------------------------
                      O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                      O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                      O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                      Komentarz


                      • #12
                        _tm_, jeszcze nie trafił ale pod koniec miesiąca napewno trafi
                        i wtedy będzie ostateczna decyzja czy zakładam czy nie.
                        Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                        Komentarz


                        • #13
                          U mnie jest taki setup i powiem Ci że bardzo przyjemnie autko się przemieszcza. Co prawda Fabia więc dużo lżejsza ale i tak będzie fajna jazda

                          seria 139 KM i 312 Nm
                          Etap 1. program 159 KM i 351 Nm
                          Etap 2. FMIC plus modyfikacja programu 176 KM i 360 Nm
                          Etap 3. turbo z ARL plus modyfikacja programu 186,5 KM i 368 Nm
                          PerfectService by DGW
                          Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
                          Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
                          Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

                          Komentarz


                          • #14
                            ja mam ahf z hybrydą ...turbo arl z rozwiercona zimną muszlą od asz.
                            zrobione narazie 15tys. z programem

                            wg dupochamowni jedzie lepiej ..ale nie mierzyłem jeszcze tego
                            E21 335csi reconstruction in progress ;]
                            Alfa 155 2.0 ts 16V swap.
                            octavia-dupowóz ;] arl turbo +soft made by soft- car

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X