Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.8T 20V AUM - ile można uzyskać?

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.8T 20V AUM - ile można uzyskać?

    Mam pytanie - pacjent to Skoda Octavia mk1 1.8T 20V 150 KM i 210 Nm AUM 2005r

    Po zamontowaniu:
    Intercooler FMIC.PL
    Dedykowany Downpipe RM MOTORS w wersji bez katalizatora i środkowego tłumika
    Program

    Ile KM i Nm można osiągnąć na seryjnym turbo k03s i wtryskach 320cc?
    Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

  • #2
    W sumie to tyle ile wytrzymają wtryski bez zapętlania. U jednego będzie to 190, a u drugiego 210 KM. Na Twoim miejscu dokupiłbym jeszcze wtryski z BAMa i wtedy do zrobienia jest nawet 230KM przy zdrowej pompie paliwa.

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez ktm950 Zobacz posta
      W sumie to tyle ile wytrzymają wtryski bez zapętlania. U jednego będzie to 190, a u drugiego 210 KM. Na Twoim miejscu dokupiłbym jeszcze wtryski z BAMa i wtedy do zrobienia jest nawet 230KM przy zdrowej pompie paliwa.
      w poprzedniej Octavii miałem 209 KM i 329 Nm i wtryski wytrzymywały, auto nie miało ani FMIC ani DP, sam SOFT
      Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

      Komentarz


      • #4
        To już wiem, o której mówisz Musiałeś mieć mega zdrową serię, bo taki wynik w ori aucie to raczej wyjątek niż reguła. Chyba zresztą nie widziałem miecej mocy w 1.8t po samym sofcie niż u Ciebie

        Komentarz


        • #5
          No ona była baaardzo zdrowa, dobrze dotarta, wszystko ori aso, mały przebieg, z rolki objeżdżała nawet mocniejsze auta. W jeszcze poprzedniej mojej AUM miałem 194 KM i 303 Nm ale tam to jakieś g...o było wgrane.
          Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

          Komentarz


          • #6
            Ja mam w AUM 194KM i 320Nm, silnik zdrowy, na hamowni wypluł 17KM więcej niż seria, program zrobiony z głową bez przeciążania silnika

            Komentarz


            • #7
              Żaden AUM seryjny nie pokaże po sofcie 210KM w dwóch pomiarach na porządnej hamowni. Bo zagotuje sie cooler i sterownik cofnie zapłon
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz


              • #8
                Dokładnie, wiec tak to lepiej nie robić.

                Komentarz


                • #9
                  No właśnie też noszę się z zamiarem podniesienia. Mam soft na 190, tylko wgrać, ale marzy mi się koło 220-230 tylko powiedzcie, jak to bezpiecznie zrobić silnikiem i osprzętem?
                  Człowiek człowiekowi wilkiem, a zombie zombie zombie... ;D

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Łebuz Zobacz posta
                    No właśnie też noszę się z zamiarem podniesienia. Mam soft na 190, tylko wgrać, ale marzy mi się koło 220-230 tylko powiedzcie, jak to bezpiecznie zrobić silnikiem i osprzętem?
                    Zapraszam
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz


                    • #11
                      Sąsiad lubił się bawić tym silnikiem po hamowaniu auta wypluło (o ile dobrze pamiętam) jakieś 360HP/460Nm - ale on tam miał turbo K24 od Vlovo S60R, 550cc wtryski, przepustnice od RS4 itd.
                      Ostatecznie i tak wymienił na 2.7 bi-turbo bo było mu mało (ostatecznie też miało coś około 500HP i 600Nm - nowe M5 się musiało kłaniać :P), niestety kiedy po raz drugi mu się turbiny wydechem zesrały (wirniki się ukręciły) pozbył się auta i zaczął śmigać bokiem

                      Komentarz


                      • #12
                        A co można Panowie wymodzić z AUQ 180KM ? Ktoś to softował ?

                        Komentarz


                        • #13
                          Ok zamontowałem dedykowany Downpipe RM Motors, reszta seria AUM, po sofcie ostrym pod Pb98 moc powinna oscylować w granicach 215-220 KM, czy mogę zostawić seryjny TIP czy mi może go wessać do turbiny?

                          Montował ktoś tego TIPa u siebie? jak z jego jakością i trwałością?
                          TIP układ dolotowy AUDI TT A3 GOLF GTI SKODA LEON 6762570185 - Allegro.pl
                          Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                          Komentarz


                          • #14
                            Właśnie robiłem swoją O1 AUM. Mialem sam program na 185KM. Teraz zrobiłem: FMIC, wtryski od S3 BAM, + wydech 2,5cala. Po przeprogramowaniu wyszło 233KM i 332Nm. Mój blad że nie zalożylem odrazu TIPa.

                            Komentarz


                            • #15
                              Mam pytanko do fachowców z tego forum, miałem program w moim 1.8 tsi na 200 KM, czy po remoncie silnika ( wymiana tłoków na nadwymiary ) powinienem zrobić korektę softa ?

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Ryba Zobacz posta
                                Mam pytanko do fachowców z tego forum, miałem program w moim 1.8 tsi na 200 KM, czy po remoncie silnika ( wymiana tłoków na nadwymiary ) powinienem zrobić korektę softa ?
                                trzeba przelogowac i sprawdzic

                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz


                                • #17
                                  I wszycho w temacie, dzięki i pozdro

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Witam, stoję przed podobnym zamiarem, tzn seria AUM tylko że skrzynia automat. Czy ta skrzynia wytrzyma jakieś mody?

                                    Komentarz

                                    Pracuję...
                                    X