Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

swap hamulców 256 na 288

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • swap hamulców 256 na 288

    Witam
    Posiadam Octavie tour 2005r 1.9 tdi 90km
    Chciałbym założyć większe tarcze na przód.
    Co będę musiał wymienić żeby weszła mi tam tarcza 288?
    Czy wejdzie mi to w felgę 15 ?
    Z góry dziękuję za pomoc

  • #2
    Na 288: piasty z łożyskiem (288/312), zwrotnice (288/312), jarzma (288), zaciski (288/312), oslony tarcz (288), tarcze (288), klocki (288/312).
    Z 288>312: jarzma (312), oslony tarcz (312), tarcze (312)

    Komentarz


    • #3
      krzysiekr1 dziękuje za pomoc

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Gamej Zobacz wpis
        Czy wejdzie mi to w felgę 15 ?
        Wejdzie.

        Komentarz


        • #5
          Dokładnie tak jak koledzy pisali, wszystko pasuje ja u siebie robiłem dokładnie taki sam SWAP. Polecam znaleźć na allegro używane całe kolumny McPherson, pasują z Toledo, Golfa IV, Leona i oczywiście octavii.

          Komentarz


          • #6
            Mam jarzma na sell jakbys chciał
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • #7
              Na co?

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy
                Na co?
                Sprzedaż
                Elementów
                Luźno
                Leżących

                Np. w garażu czy piwnicy
                "chłopaki znad morza to jest gruba loża..."
                Taekwon-do tradycyjne na Pomorzu!



                Komentarz


                • #9
                  Dziękuję! Nie znałem tego akronimu.

                  Komentarz


                  • #10
                    Łączył ktoś z was przód 288 z tyłem na bębnach w kombi 1.6 BFQ?
                    Ostatnio edytowany przez codipar1988; [ARG:4 UNDEFINED].

                    Komentarz


                    • #11
                      Ja mam w 1.6 bfq liftback taki zestaw, z przodu 288mm, z tyłu bębny. Czuć różnicę, jest o wiele lepiej niż na 256/bębny. W kodowaniu pompy nic nie zmieniałem, przy awaryjnych hamowaniach nie miałem żadnych problemów. Ogólnie to jeżdżę bardzo spokojnie, ale dwa razy mi się one przydały, na 256 to pewnie byłbym już w bagażniku/na drzwiach innego auta.
                      Ciekawi mnie po co Skoda robiła w tamtych czasach tyle wariantów, tył: bębny/tarcze, przód: 256/280/288. Po co tyle wariantów? pomijam RSa, bo wiadomo że do sportowej wersji trzeba dać coś innego, np. w Kii Cee'd I bez znaczenia czy kombi 2.0 czy hatchback 1.4 jest taki sam zestaw.

                      Komentarz


                      • #12
                        Może Skoda dostawała końcówki części nie przewidziane już do montażu w VW, Audi. Dlatego taki wynalazek jak małe tarcze i bębny w dużym aucie. Cięcie kosztów, a na rynki wschodnie gdzie motoryzacja bardziej stara to taki zestaw w 2010 roku był łał, w 2020 też ma branie jako używka.

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X