Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Podniesienie mocy vRS 1.8T - aspiracje na OEM+ / zdrowe daily

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Podniesienie mocy vRS 1.8T - aspiracje na OEM+ / zdrowe daily

    Witam!
    Planuje na przyszły sezon zrobić w moim Szkodniku coś, aby uzyskać 230-250km max. Auto to standard 1.8T AUQ 180km z tym, że poprzedni właściciela zamontował w nim już dolot z Simoty (rękaw wyciągnięty pod zderzak, nie sam filtr stożkowy). Tu rodzi się moje pytanie: co i w jakich (orientacyjnie) kosztach musze zrobić by uzyskać planowaną moc? Słyszałem i czytałem, że k03s nie dmuchnie na więcej niż te 250km, a sam też nie chce więcej do daily, tym bardziej, że nie widzi mi się więcej do ośki Planowałem wymienić pojedynczy SMIC na podwójny SMIC z Cupry R, z tym, że jedna kratka jest zatkana w zderzaku już seryjnie (nie ma dziurek jak ta przy SMIC), więc zastanawiam się na FIMC, ale to wiadomo - koszta rosną dość sporo oraz zrobić DP 2.5" i go wystroić. Nie chce tu sknerzyć na aucie ani nic tylko wiadomo - nikt nie chce niepotrzebnie kasy wydawać, a słyszałem, że Cupry po takich zabiegach wypluwały te 250 km. Liczę na jakieś rady od bardziej doświadczonych forumowiczów

  • #2
    K04 od 2.0tfsi +DP + fmic + wtryski 380cc z BAM albo jakieś 440cc np z volvo + dobry program i dmuchnie spokojnie 250+.
    Zamiast ładować się z stożki i rękawy lepiej było zainwestować w TIPa z kwasówki i na takim dolocie spokojnie można atakować 300+ nawet na seryjnym filtrze powietrza bez żadnego K&Na.

    Komentarz


    • #3
      Ok to kolega poszalał Jasne można w takie coś lecieć jak najbardziej tylko nie chodzi mi o atakowanie 300+. Chciałem zrobić z tych 180km 230-250km i tyle wystarczy do daily, dlatego pytam czy taki skromny setup wystarczy. K04 od TFSI to już są niezłe koszty i można atakować 300+, ale wtedy dla bezpieczeństwa auta daily przydałoby się zakuć choć dół silnika i zrobić coś ze skrzynią, bo w O1 AUQ jest 5, a nie 6 jak w Leonach, A3 czy Golfach.
      Stożek i rękaw to nie był mój pomysł tylko poprzedniego właściciela auta.

      Komentarz


      • #4
        Hybryda K03 z nowym downpipe 2000-2500
        FMIC - komplet 1500-2500
        wieksze wtryski 380 stykna - 500zl uzywki komplet (nowy w ASO 800zl/szt)
        no i dolot tez mozna zrobic normalny bez stozkow i bedzie gitara - 800-1000
        program - 1000-1500

        Jak ma byc tanio, to zmierzyc serie, zrobic program i tyle. Cala reszta to juz sa koszta.

        FMIC, dolot czy downpipe czasem ktos sprzedaje po kosztach, bo przywraca auto do serii na sprzedaz.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Nie miało być tanio, miało być dobrze. Chciałem, żeby daily było trochę żwawsze, bo na zabawke 300+ przyjdzie jeszcze czas i to na 100% nie fwd. Dzięki za rzeczową odpowiedź Maicroft
          Pytanie jeszcze jedno... ile może wypluć po takim programie na serii?

          Komentarz

          Pracuję...
          X