Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] wtryski optymalizacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] wtryski optymalizacja

    Kolejny post z tymi wtryskami.
    Finalnie chciałem poznać opinie.
    Mam teraz wtryski 230 Fratelli i turbo Arl. Fajnie to się czyta ale wóz dymi przy odpalaniu i turbo się przycina - nie oddaje mocy i momentu jak bym chciał błedów nie ma . Moc ok 170 kM. Teraz pytanie na jakie wtryski zminić ,żeby było jak najmniej dymu czy lepiej 216 i zminiejszyć moc ,która i tak jest słabo oddawana. Czy lepiej 230 i i zmniejszyć moc również programem?
    Teraz sprawa na później jak bym sobie dalej nie poradził z ARL. Czy mając wtryski 230 i wracjąc do starej sprężarki
    z ASV będzie bardziej optymalne spalanie pliwa niż na 216 i mniej dymu ?

    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

  • #2
    jak dasz 230 to musi cos to rozdmuchac bo batory bedzie za toba.... ja 230 zakkładalem do pompy 11 i większego turbo i dym pojawiał sie dopiero przy 4000.... kolega przy 216 praktycznie bezdymnie sie porusza do tej pory i bardzo podobnie oba auta smigały.... Mocno ogarniety tuner zawsze powtarzał - jak podlewasz wiadrem to wiadrem rozdmuchujesz

    Komentarz


    • #3
      170KM to na 216 i tym turbo z ARL na luzie z tego co pamietam. Te 230 to masz dobre, ale jak dmuchniesz jakims GTB na 200+
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        W sumie dobrze piszesz.
        Najlepiej by było wszystko potestować. Tylko koszty. Zrobic korekte. Jalk nic nie da wtryski i korekte. Jak dalej nic to turbo założyć stare
        w turbo było już 3x grzebane mógl program troche się rozjechać. Ale znam moje auto od nowości . U Aligarora na hamowni wybiło 174 kM . W zasadzie na starym ustawieniu nie maiłem kłoptu z turbo Asv i wtryskami fabrycznymi. To było 10 lat temu. Po zmianach i tych poprawkach auto sporo pali. Chce jeszcze troche nim pośmigać ale wszystko musi być sprawne. Zostało moje stare turbo po przebiegu 150tys oraz wtryski .Może czas wrócić serii.
        Teraz auto kręci się do końca obrotomierza. Moment jest 280 i jak dla mnie mało dostępny.
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz


        • #5
          280 Niutonów tylko? cos mało... 230 to potencjał na przyszłośc pod warunkiem wiekszej dmuchawki - wydajniejszej w górej granicy obr.. Jakie ciesnienie masz w peaku? 1,2 bar? 1,3 bar? - pożniej i tak spada zapewne na stabilne 1.1... no może 1.2...

          Komentarz


          • #6
            Musiał bym poszukać wykresu z przebiegiem kM. Tam bedzie info o ciśnieniu ?
            Generalnie jak na taką konfiguracje jaką mam to wyszło sporo tej mocy auto było na tamten moment idealnie "ułożone" Aligator chwalil wóz. Pare lat temu robiłem jeszcze raz hamownie we Wrocławiu w zimny dzień wyszło 179 kM. Auto faktycznie zbierało się . Ale niestety coś jest nie tak bo auto już tak z dołu się nie zbiera i turbo jak by przycinało się. Ale wszystko jest sprawdzone zregenrowane turbo się nie zawiesza jednak jak ja to nazwyam przycina się nie ma takiej reakcji na gaz. Fora obczytalem wszystko posprawdzane między innymi w Ecuprojekcie. Na pewno zmienił się odgłos pracujacych wtrysków raz byly wyjmowane.

            nowy cSIMC od Aliego
            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

            półosie seryjne przebieg 273 tyś

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X