Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] swap hamulców RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [ROBAL_26 dzieki
    Powiedzcie mi jeszcze jak jest z tarczami 288 do O1, wiadomo ze rozstaw 5x100, czy 288 ktore jest w 02 pasuje do o1? (zauwazylem ze tarcze 288 maja wiecej otworow montazowych niz te 280mm)[/b]

    Komentarz


    • Nie to sa inne tarcze. Jest rozstaw 5x112
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • to jest zacisk ATE57 i jarzmo pod 312 z A4/Paska. największa różnica to rozstaw śrub do zamocowania na zwrotnicę. jakieś 145mm. jarzma pod 288,to wymiar to ok 95mm, więc trzeba by robić przejściówki/adaptery.
        Załączone pliki
        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
        @ by Tune-up Gdańsk
        TDI VP++ i jeszcze rośnie
        Antek

        Komentarz


        • A pytanie do osób co w O1 mają 312 przód i 256 tył. Jakie tarcze/klocki macie przód/tył? Czy ktoś ostatnio kupował jarzma 451 żeby mając ATE54 przejść z 288 na 312. Jakiś zamiennik TRW albo coś, generalnie raczej o nowych myślałem, choć nie muszą być zielone i co za tym idzie kosztować. No i zestaw jarzmo/zacisk na tył. Ew. Moze ktoś sprzedaje coś w dobrym stanie?
          Mój Zygzak McQueen
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

          Komentarz


          • Panowie wybaczcie, że odgrzewam kotleta, ale mam pytanie, które prawdopodobnie jeszcze nie padło. Na wiosnę robię swap z 280 przynajmniej na 288. Tył mam 232 (O1 ASV) i taki chcę pozostawić. Czy w zestawieniu 312/232 rozkład siły hamowania nie będzie zbyt nierównomiernie rozłożony? Mam obawy, że przy mocniejszym depnięciu w hamulec może mi się podnieść dupa, czego wolałbym uniknąć na autostradzie przy awaryjnym hamowaniu z 160 km/h do prędkości wyjeżdżającego na lewy pas TIRa.

            Komentarz


            • kurna po zmianie hebli trzeba dobrze odpowietrzyć układ jak i ręcznie tak i za pomocą komputera samą pompę ABS-u oraz zmienić w niej kodowanie na odpowiednie ,sporo jest na ten temat ,ja miałem u siebie ponad rok zanim znalazłem tył 256 w dobrych pieniądzach taki setup 312/239 i nie było żadnych problemów .ok a różnica w hamowani spora
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz


              • O zamontowaniu i dopasowaniu będę myślał na wiosnę, jak przesiądę się z 15" na 16" :P Jeżeli u Ciebie 312/239 współgrało, to zapewne z 232 na tylnej osi też będzie się dogadywać. Dzięki za info

                Komentarz


                • Tylko pamiętaj ze przy 288 to założysz jeszcze felgę 15 a 312 już nie 16 stal i niektóre alu ale trzeba dobrze sprawdzić i nie kupować w ciemno .ok
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz


                  • Wszystko zaplanowane: zimówki na 15" oddaję ojcu, dla siebie szukam seryjne 16" z L&K albo RS

                    Komentarz


                    • Fabryczne obręcze stal i alu w rozmiarze 6,5J 16 ET42 wchodzą na 312mm przód, tak było w pierwszych O1RS.

                      Mój Zygzak McQueen
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

                      Komentarz


                      • To jeszcze jedno pytanie: wymienialiście płyn hamulcowy po swapie? Tak myślę, że przy okazji po 13 latach mógłbym to zafundować Skodzinie.

                        Komentarz


                        • Podczas swapu większość płynu wymieni się sama, chyba że masz zamiar wlewać ten który zleci z zacisków i przewodów. Będziesz musiał się szarpnąć na nowy płyn.

                          Komentarz


                          • Mam zapytanie, czy tylne zaciski od Octavii Combi 1.8T 4x4 są takie same jak w Audi S3/Leonie Cupra 4x4 ? i różnią się tylko jarzmem ( zmienia się szerokość tarczy z litej 9mm na wentylowana 22mm oraz średnica z 232mm na 256mm) ? Wystarczy że przy zmianie tarcz na wentylowane z tyłu zaopatrzę się w jarzma z Audi S3?

                            Komentarz


                            • madcar niestety nie są takie same , musisz zmienić i zaciski i jarzma , sam jestem po takim swapie z 239 na 256 ,tak więc szukaj najlepiej komplet .ok
                              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez ROBAL_26 Zobacz wpis
                                madcar niestety nie są takie same , musisz zmienić i zaciski i jarzma , sam jestem po takim swapie z 239 na 256 ,tak więc szukaj najlepiej komplet .ok
                                Ale także miałeś zaciski z wersji 4x4? bo zarówno wielkość tłoczka jak i wygląd zewnętrzny na foto wyglądają tak samo, więc myślałem, że będą takie same jak w S3.

                                Komentarz


                                • ja miałem akurat z leona cupry
                                  Kup teraz na allegro.pl za 480,00 zł - HAMULCE ZACISK TYŁ 256mm GOLF IV GTI S3 CUPRA R32 (6755564124). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
                                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                  Komentarz


                                  • Na wiosnę planuje zmienić w swojej Octavii 1.6 hamulce z przodu, aktulanie mam 256/bębny. Planuje zmienić przód na 288. Przeczytałem cały wątek, ale chciałbym się jeszcze upewnić, czy hamulce z passata B5/B5FL pasują do Octavii. Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl Cena chyba atrakcyjna? Czy przy zestawie 288/będny trzeba na nowo kodować pompę?

                                    Komentarz


                                    • z przodu 288 a z tyłu bęben ? będzie dupę nosić hantle spasują, a zakodowanie pompy nie zaszkodzi.

                                      Link

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez PiotrOl Zobacz wpis
                                        Na wiosnę planuje zmienić w swojej Octavii 1.6 hamulce z przodu, aktulanie mam 256/bębny. Planuje zmienić przód na 288. Przeczytałem cały wątek, ale chciałbym się jeszcze upewnić, czy hamulce z passata B5/B5FL pasują do Octavii. Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl Cena chyba atrakcyjna? Czy przy zestawie 288/będny trzeba na nowo kodować pompę?
                                        Sam zacisk będzie pasował, ale i tak potrzebujesz zwrotnicę. Teraz masz jarzmo zintegrowane ze zwrotnicą, przy 288 jarzmo jest oddzielnym elementem. Szukaj więc od Golfa 4, Bory, Toledo 2, Leona 1, A3 8L.

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez Juicer Zobacz wpis
                                          z przodu 288 a z tyłu bęben ? będzie dupę nosić hantle spasują, a zakodowanie pompy nie zaszkodzi.

                                          Link
                                          Dupy nie będzie nosić :P

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X