Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] ramie wycieraczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez Arti_r1
    a tak,faktycznie, niedoczytałem :| sorrki. Ale z takim sposobem montażu też widziałem właśnie gV.
    sam się zdziwiłem że od samego początku są dwa rodzaje,ja zakupiłem z golfa V z lat 2003/2005 na taki bolec,paczka ma przyjść w poniedziałek na i zobaczymy.
    MOCY PRZYBYWAJ

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez owen
      ja zakupiłem z golfa V z lat 2003/2005 na taki bolec,
      właśnie, Ty zakupiłeś na ten bolec, a ja mam na taki pstryczek/guziczek :P Ale wszystko będzie pasować :wink:
      Fabryka Barw :]

      Czarna O1 rs-line tdi
      Srebrna O2 Scout

      DACAR.team

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Arti_r1
        właśnie, Ty zakupiłeś na ten bolec, a ja mam na taki pstryczek/guziczek :P Ale wszystko będzie pasować
        Mam taka nadzieję,zresztą Piratka też ma chyba takie,przynajmniej takie numery katalogowe podała.Zresztą moim zdaniem różnica jest tylko w mocowaniu wycieraczki

        [ Dodano: Pon 18 Lip, 11 19:16 ]
        ramiona z golfaV pasują,natomiast wycieraczki (600/475) już nie bardzo tznrzy powrocie wycieraczki zawadzają i trzeba było włożyć krótszą od golfa IV (530/475) i jestem w plecy jeden komplet :evil:
        MOCY PRZYBYWAJ

        Komentarz


        • #29
          Mam pytanko do Was, czy po wymianie ramion zmienia się odległość lewego pióra od słupka ?

          Pytam bo borykam się z problemem stukania lewej wycieraczki o lewy słupek albo zachodzenia na podszybie w zależności od ustawienia (za duży ruch lewego ramienia, trzpienie w mechanizmie na 100% są na swoich miejscach, sprawdzałem). Może te ramiona z golfa są szczuplejsze i może rozwiązały by problem.

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez lolo
            Pytam bo borykam się z problemem stukania lewej wycieraczki o lewy słupek albo zachodzenia na podszybie w zależności od ustawienia (za duży ruch lewego ramienia, trzpienie w mechanizmie na 100% są na swoich miejscach, sprawdzałem). Może te ramiona z golfa są szczuplejsze i może rozwiązały by problem.
            Jakie masz ramiona? lepiej by było byś napisał po stronie kierowcy lub pasażera.Piszesz po lewej czyli jak dla mnie jest to strona kierowcy-chyba że się mylę to mnie popraw.Tutaj nie powinieneś mieć problemów ustawiasz wycieraczkę ok 1 cm od podszybia na tak zwane "oko" i wszystko gra.Jeśli dasz za dużo od podszybia to faktycznie wycieraczka będzie zachodzić niemal na słupek
            MOCY PRZYBYWAJ

            Komentarz


            • #31
              Lewa strona to po mojemu od kierowcy. Ramiona mam oryginalne. Od podszybia ustawiam właśnie 1 cm a wycieraczka i tak (delikatnie) ale obija się o słupek. Jak ustawie żeby nie dochodziła do słupka to wjeżdża na podszybie i psuje uszczelkę. Sprawdzałem trzpienie, jak zmieniłem miejscami to waliło konkretnie po słupku i zahaczało o podszybie.
              Myślę żeby w jakiś sposób wydłużyć ramię trzpienia wycieraczki od kierowcy wtedy zmniejszy się zakres jej ruchu.

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez lolo
                Lewa strona to po mojemu od kierowcy. Ramiona mam oryginalne. Od podszybia ustawiam właśnie 1 cm a wycieraczka i tak (delikatnie) ale obija się o słupek. Jak ustawie żeby nie dochodziła do słupka to wjeżdża na podszybie i psuje uszczelkę. Sprawdzałem trzpienie, jak zmieniłem miejscami to waliło konkretnie po słupku i zahaczało o podszybie.
                Myślę żeby w jakiś sposób wydłużyć ramię trzpienia wycieraczki od kierowcy wtedy zmniejszy się zakres jej ruchu.
                Spróbuj zrobić tak:włącz na jeden cykl wycieraczki niech dojdą do końcowej pozycji dolnej i wtedy spróbuj je jeszcze trochę obniżyć i zobacz jak pracują.Nie masz przypadkiem za długiego pióra?
                MOCY PRZYBYWAJ

                Komentarz


                • #33
                  Pióro standardowe 530, próbowałem zakładać mniejsze ale nie wiele było lepiej bo one są krótsze ale nie symetrycznie tylko od punktu mocowania w dół, tak że górny punkt gdzie styka się ze słupkiem obniżył się minimalnie. Spróbuję jeszcze precyzyjnie ustawić możliwie blisko podszybia (teraz i tak już jest nie więcej niż 1 cm) może się polepszy, ale generalnie podejrzewam że Skoda spierdzieliła sprawę wycieraczek, pewnie żywcem bez badań zapożyczyli mechanizm od VW a później okazało się że w górnej części szyba w skodzie jest węższa niż w Golfie i wycieraczka pracuje zbyt blisko słupka :evil:

                  [ Dodano: Pon 25 Lip, 11 15:00 ]
                  Przestawienie na wieloklinie już nie wchodziło w grę bo było najbardziej optymalne, kolejny skok to wycieraczka zachodziła na tą drugą. Poszarpałem się trochę i podgiąłem ramię, teraz pióro jest do czoła podszybia i mam nadzieję że nie będzie się obijać o słupek i uszczelka podszybia też cała zostanie. Koniec już tego Off-topic, dzięki owen za sugeste.

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez owen
                    natomiast wycieraczki (600/475) już nie bardzo
                    jak to?? ja mam zamontowane i jest wszystko ok. Parę osób może potwierdzić :wink: Możesz nawet w wątku moim zobaczyć foty
                    Fabryka Barw :]

                    Czarna O1 rs-line tdi
                    Srebrna O2 Scout

                    DACAR.team

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez Arti_r1
                      jak to?? ja mam zamontowane i jest wszystko ok. Parę osób może potwierdzić :wink: Możesz nawet w wątku moim zobaczyć foty
                      Jak myślisz,czy ja mając zdolności w majsterkowaniu z własnej nie przymuszonej woli chciałem kupić nowy zestaw wycieraczek?.Odpowiedz brzmi NIE ale jak założyłem te 600 to mi wadziły przy powrocie i moje kombinacje na nic się zdały. :cry:
                      MOCY PRZYBYWAJ

                      Komentarz


                      • #36
                        gdzie, o co ci wadziły?
                        Fabryka Barw :]

                        Czarna O1 rs-line tdi
                        Srebrna O2 Scout

                        DACAR.team

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez Arti_r1
                          gdzie, o co ci wadziły?
                          ramię kierowcy wadziło przy powrocie :cry:
                          MOCY PRZYBYWAJ

                          Komentarz


                          • #38
                            nie spotkałem się z czymś takim u siebie. A o co wadzi?
                            Fabryka Barw :]

                            Czarna O1 rs-line tdi
                            Srebrna O2 Scout

                            DACAR.team

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez Arti_r1
                              A o co wadzi?
                              wycieraczka kierowcy wadzi przy powrocie o wycieraczkę pasażera
                              MOCY PRZYBYWAJ

                              Komentarz


                              • #40
                                Witajcie, dzisiaj podczas wymiany mechanizmu wycieraczek, podczas dokręcania już ramion wycieraczek, pękło mi jedno ramie. Mam do was pytanie czy z golf v plus ? Podejdą i cz wszystkie roczniki od golfa v pasują do O1? Pozdrawiam

                                Komentarz


                                • #41
                                  Sprawdzone, potwierdzam, pasują od Golfa V . Mi akurat się trafiły te na bolec. I tylna dużo ładniejsza
                                  Załączone pliki
                                  ...była O1, potem ze 3 wozidła inne i znowu O1...
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72042
                                  www.facebook.com/miodzwarmii

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Odkope temat, czy te wycieraczki będą pasowały do O1 ? Link są od golfa V plus.
                                    Moja Czesia;p http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Ja bym odpuścił ramiona z golfaV jakoś nie mogę ich ustawić tak jak ma ten angol,jak tak ustawiam to ramiona zahaczają :|
                                      MOCY PRZYBYWAJ

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        owen, ja chyba zaryzykuje. Bardzo mi sie podobaja i z opini wnioskuje ze lepiej zbieraja.
                                        Moja Czesia;p http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Poszukaj lepiej z golfa IV po 2002 :szeroki_usmiech
                                          MOCY PRZYBYWAJ

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Założone Z golfa V pióra i ramiona wszystko pasuję p&p. jestem mega zadowolony. Zdjęcia na stronie u mnie.
                                            Moja Czesia;p http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Odgrzeje kotleta. Możecie podpowiedzieć jakie są numery tylnego ramienia wycieraczki (tylko płaskie - nie te z o1) które pasują p&p, chodzi o wersje kombi. Obecna jest naganna i trzeba trochę upiększyć auto...

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Oswieżę -> mam wrażenie że sprężynom w moich ramionach daleko już do stanu nowych i chciałbym wymienić ramiona. Raczej na orgo, nie chce mi sie bawić w szukanie jakiś używek w niewiadomym stanie z Golfa IV, V czy czego tam i potem dopasowywanie. Jest jakaś różnica w producentach? Znalazłem kupę no-namowych i niejakiego BORSEHUNGa - ktoś ma jakieś doświadczenia?
                                                Ostatnio edytowany przez PieTrzaK; 5567.

                                                Komentarz

                                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                                Pracuję...
                                                X