Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Swap na 288/25 w AGR

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Swap na 288/25 w AGR

    Zamieszczone przez krzygaj
    andrzej1962, hmmm wiesz co ja tak miałem w O1, ale przy małych prędkjościach - np dojeżdzając do skrzyżowania.

    Co może być przyczyną takiego zwichrowania, oraz co można z tym zrobić?
    Tarcze możesz mieć zwichrowane po wjeździe w wodę, kiedy są mocno rozgrzane. Raczej nic się z tym nie zrobi. Nie muszę wspominać, że jazda na takich tarczach nie jest zbyt bezpieczna.

  • #2
    Swap na 288/25 w AGR

    Witam
    Czy przy zmianie zwrotnic, zacisków itp. pod 288/25 przy ori AGR jest potrzeba wymiany pompy hamulcowej na mocniejszą???

    Komentarz


    • #3
      ja mam co prawda ASV ale nic nie trzeba było zmieniąć przy pompie, tylko przekodować abs bo mi za wcześnie łapał.

      Komentarz


      • #4
        chimek11 to z poziomu komputera sie koduje?

        Komentarz


        • #5
          foxtrzysta, ja przy zmianie na 288 nie robiłem nic i działa bez zarzutu.

          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz


          • #6
            no i to mnie się podoba ;PP

            Komentarz


            • #7
              tak, ja robiłem to z poziomu kompa, vag comem.

              Komentarz


              • #8
                Panowie a powiedzcie czy zmiana z 280 na 288 wymaga wymiany zwrotnic ? Bo czytam czytam i jedni piszą, że wymaga inni, że nie. :roll:

                Komplet kupiłem wraz z zwrotnicami ale w moich mam świeże łożyska i wolałbym z nimi zostać

                Komentarz


                • #9
                  Tak wymaga wymiany zwrotnic, bo sa zupelnie inne mocowania zacisku/jarzma do zwrotnicy przy 256-280 a 288-312
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Cóż trzeba będzie wymienić, ale z tego co się orientuję to łożyska są takie same ?
                    Tj. 1J0498625 ??

                    Komentarz


                    • #11
                      ulysse, TAK są identyczne
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz


                      • #12
                        Dzisiaj zawitał do mnie kurier, zamawiając zaciski na allegro wiedziałem tylko, że są to 288 z Octavii I po rozpakowaniu przesyłki okazało się, że dostałem ATE54 288mm :twisted:

                        Teraz rozkręcanie, czyszczenie malowanie....






                        Komentarz


                        • #13
                          ulysse, zacisk 288 i 312 jest identyczny jak i piasta a różnica między tymi heblami jest tylko w jarzmach i tarczach .ok
                          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                          Komentarz


                          • #14
                            I o to chodziło bo 312 to juz 16" a mam zimówki na stalówkach 15" i nie chcę się z nimi rozstawać.

                            Czy tarczę hamulcową jest sens piaskować ? czy dotrze się sama ?

                            Komentarz


                            • #15
                              ulysse, ja swoje przejechałem szczotką na flexie aby tylko zebrać tą warstwę powierzchniową i jest ok
                              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                              Komentarz


                              • #16
                                Ja bym sprawdził ile tej tarczy jeszcze zostało, bo rant już widać konkretny.
                                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                @ by Tune-up Gdańsk
                                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                Antek

                                Komentarz


                                • #17
                                  Ode mnie małe porównanie:

                                  Na górze klocek od 280 mm na dole 288 mm:



                                  Po prawej tarcza 280 mm po lewej 288 mm


                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Tony065
                                    Ja bym sprawdził ile tej tarczy jeszcze zostało, bo rant już widać konkretny.
                                    Trochę go jest ale myślę, że tarcze spokojnie jeszcze te 10 tyś u mnie przejeżdżą.
                                    Czy takie nacinane tarcze można oddać do przetoczenia ? Czy tylko przeszlifować jak sugerował ROBAL_26

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Czyli do wymiany hamulców na 288 oprócz zacisków trzeba wymienić jeszcze zwrotnice ?

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Przewiń sobie do góry jest już odpowiedź na to pytanie.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          ulysse, zmierz jaka jest grubość tarczy. Jeśli więcej jak 22 mm to zakładaj bez zastanowienia.
                                          Ja też kupiłem komplet zwrotnica, tarcza, klocek. Wymieniłem łożyska, wyczyściłem, pomalowałem i już 3 rok śmiga.

                                          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            kabanos, jutro je zmierzę, macie jakiś dobry sposób na wykręcenie tłoczka przedniego ? chciałbym wyjąć tłoczek co by spokojnie ocenić jego stan, a przy okazji wymienić uszczelnienia. Jak już robić to porządnie

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              ulysse, przednie tłoczki są tylko wciskane ,ja u siebie to wypchałem je sprężonym powietrzem ze sprężarki ,tylko włóż sobie chociaż jeden klocek abyś się nie wystraszył jak strzeli :diabelski_usmiech
                                              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                ulysse, tłoczki też wymieniłem. Stare były w dosyć dobrym stanie, ale kupiłem zestaw naprawczy razem z tłoczkiem za kilkadziesiąt złotych i wymieniłem wszystko.

                                                >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez ROBAL_26
                                                  ulysse, przednie tłoczki są tylko wciskane ,ja u siebie to wypchałem je sprężonym powietrzem ze sprężarki ,tylko włóż sobie chociaż jeden klocek abyś się nie wystraszył jak strzeli
                                                  Zamieszczone przez kabanos
                                                  ulysse, tłoczki też wymieniłem. Stare były w dosyć dobrym stanie, ale kupiłem zestaw naprawczy razem z tłoczkiem za kilkadziesiąt złotych i wymieniłem wszystko.

                                                  Panowie czyli w zasadzie jak "złapię" szczypcami tłoczki to powinno mi się udać je wyciągnąć ?
                                                  W przednich nie ma gwintu jak w tylnych ?
                                                  Wczoraj zmierzyłem i tarcze mają po 24 mm także jeszcze wystarcza na jakiś czas

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...
                                                  X