Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] dziennik czipa by me ;)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] dziennik czipa by me ;)

    Zamieszczone przez Prim
    31.05 ruszam standardowo pod Omiś
    szczęściarz :P
    Ja "dopiero" 12 czerwca startuję nad Gardę :wink:

  • #2
    [O1] dziennik czipa by me

    yołek

    wiem że jest to pewnie na przekór wszystkim mądrym głowom na forum....

    jednak jestem z zawodu informatykiem i cieszą mnie takie rzeczy
    nie mam też dzięki temu problemu z edycją binów / hexami itp i napewno łatwiej mi to zrozumieć niż komuś o innym profilu (poza mechanikami rzecz jasna ! )
    dla tego też postanowiłem że jednak sam będę przerabiał swoje mapy w ecu
    dużo czytam / uczę się
    wiem że brakuje mi sporo wiedzy teoretycznej dotyczącej silników diesla ale pracuję nad tym!
    kupiłem kabel mpps za śmieszne pieniądze (używkę za 50zł ) wiem że chińczyk wiem że różnie bywa ale jednak choć spróbuje !
    wsad z auta już zgrany / skopiowany w 5 różnych miejsc żeby nie zgubić

    umiem już rozpoznawać większość ważnych map
    lecz puki co wstrzymam się ze zmianami aż bardziej ogarnę temat

    oczywiście świadom wszelakich konsekwencji obdzwoniłem wpierw parę profesjonalnych tunerów w okolicy
    by mieć pewność że jak coś pójdzie nie tak to w godzinę za 100-200 zł postawią mi kompa do życia (znalazłem 4 w promieniu 20km którzy w tych pieniądzach to zrobią)

    w necie jest sporo ciekawych informacji choć niejednokrotnie ciężko do nich dotrzeć z wiadomych powodów

    narazie temat zakładam w formie pytania -
    są jacyś chętni chłonąc tego typu wiedzę ?
    może też znajdzie się ktoś bardziej obeznany w temacie gotowy wesprzeć w razie pytań problemów ?

    mogę na bieżąco informować o postępach / wrzucać znalezione materiały 'warte uwagi' itp

    moim celem jak narazie jest 110 kucy przerobione na 120/130 z oszczędnością na paliwie rzędu 0.5l /100km
    wszystko na seryjnym osprzęcie