Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Octavia 1.9 tdi ASV Modyfikacje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Octavia 1.9 tdi ASV Modyfikacje

    xplo, przebijam - sprawdzam :diabelski_usmiech

    ]"]ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

    przebieg 25000km, przechowywane prawidłowo…

    U mnie Michelin już nie istnieje… niestety.
    franki

  • #2
    [O1] Octavia 1.9 tdi ASV Modyfikacje

    Witam wszystkich.
    Założyłem nowy temat aby dla mnie było wszystko w jednym miejscu.
    Chciałbym tutaj opisywać , wymieniać spostrzeżenia na temat modów w mojej O1.
    Ogólnie rzecz ujmując parę rzeczy zostało zrobione w autku.
    -turbo arl
    -ic simic
    -program
    zastanawiam się nad wymianą chłodnicy oleju z asz, podobno jest większa i wydajniejsza przez to, może to ktoś potwierdzić.?
    czy pasuje p&p do asv czy trzeba coś zmieniać?
    czy wszystkie sa takie same cze trzeba szukać takiej żeby pasowała?

    Komentarz


    • #3
      A gdzie wtryski? W jakie moce celujesz?

      Komentarz


      • #4
        Pasuje, jest wieksza,przyda sie!

        Do całości brakuje Ci pompy paliwa i wtrysków bo limitery sa za małe.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz


        • #5
          ok, dziękuje Wam za odp. i zainteresowanie.
          czyli muszę podjechać u mnie na "szrot" powinni mieć z golfa albo leosia, a jak z uszczelką zostawić moją czy kupić nową dostanie się taką w carsie?
          wtryski 216 są w trakcie realizacji bo je kupiłem tylko teraz dogranie przesyłki i zostanie montaż. Pompa zostanie raczej ori bo 11 jest droga i przeważnie na allegro jeśli są to szroty za kwoty z kosmosu a hybrydy z renówki byle kto nie poskłada.
          w garażu leży sobie na półce koło jednomasowe więc jak coś to się wymieni ale na razie dwumas daje rade.
          co do mocy to będzie ile wyjdzie bezpiecznie na tym co jest tzn pompa 10. Zastanawiam się tylko nad tym sprzęgłem czy g60 czy vr6 bo z tego co wiem docisk tem sam sprężynek w tarczy też 4 tylko podobno vr6 przy wieloklinie jest inne i może obcierać ale to jeszcze muszę potwierdzić zanim na coś się zdecyduję.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Tomasz76
            ok, dziękuje Wam za odp. i zainteresowanie.
            czyli muszę podjechać u mnie na "szrot" powinni mieć z golfa albo leosia, a jak z uszczelką zostawić moją czy kupić nową dostanie się taką w carsie?
            wtryski 216 są w trakcie realizacji bo je kupiłem tylko teraz dogranie przesyłki i zostanie montaż. Pompa zostanie raczej ori bo 11 jest droga i przeważnie na allegro jeśli są to szroty za kwoty z kosmosu a hybrydy z renówki byle kto nie poskłada.
            w garażu leży sobie na półce koło jednomasowe więc jak coś to się wymieni ale na razie dwumas daje rade.

            co do mocy to będzie ile wyjdzie bezpiecznie na tym co jest tzn pompa 10. Zastanawiam się tylko nad tym sprzęgłem czy g60 czy vr6 bo z tego co wiem docisk tem sam sprężynek w tarczy też 4 tylko podobno vr6 przy wieloklinie jest inne i może obcierać ale to jeszcze muszę potwierdzić zanim na coś się zdecyduję.
            Ok 165-175KM. Sprzeglo z Vr6 jest mocniejsze ole rzezi wiec lepuej z g60.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • #7
              Mam zamiar wymienić jeszcze kolektor ssący z asz i zastanawiam się nad zmianą dolotu do turbo od filtra na taki z agr bez zwężenia ale nie wiem czy jest sens.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Tomasz76
                zastanawiam się nad zmianą dolotu do turbo od filtra na taki z agr bez zwężenia ale nie wiem czy jest sens.
                Jeżeli masz zaślepiony EGR blachami to po wywaleniu rurki idącej od EGR do kolektora zamontujesz tą rurę od AGR. Jeżeli masz jak w serii to niestety w/w rurka zawadza

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez kornat
                  Zamieszczone przez Tomasz76
                  zastanawiam się nad zmianą dolotu do turbo od filtra na taki z agr bez zwężenia ale nie wiem czy jest sens.
                  Jeżeli masz zaślepiony EGR blachami to po wywaleniu rurki idącej od EGR do kolektora zamontujesz tą rurę od AGR. Jeżeli masz jak w serii to niestety w/w rurka zawadza
                  Egr mam zaślepiony, więc nie byłoby z tym problemu tylko czy to coś da tzn czy to się odczuje na silniku?

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Tomasz76
                    Egr mam zaślepiony, więc nie byłoby z tym problemu tylko czy to coś da tzn czy to się odczuje na silniku?
                    Ludzie odczuwają, ale wielkiej zmiany bym się nie spodziewał tak samo jak na tym z ASZ/ARL.

                    Komentarz


                    • #11
                      sam już nie wiem kolektor ssący z asz już zamówiony i chłodnica oleju z asz jutro będą, więc tak sobie gdybam że może w zestawie ze ssącym będzie lepiej to współgrało (lepsze zasysanie i napełnianie cylindrów) bo rzeczywiście jak czyściłem ten fabryczny to przewody niemal pod kątem prostym są.

                      Komentarz


                      • #12
                        Jeżeli pakujesz się w turbo ARL to ja bym jednak odżałował i zakupił rurę od ARL aluminiową. Oprócz tej rury będziesz potrzebował harmonijki, obudowę oraz lizak przepływomierza i chyba górną część osłony filtra powietrza. Oczywiście po zmianie przepływki obowiązkowo trzeba będzie podskoczyć do tunera aby zaadaptował nową przepływkę.

                        Komentarz


                        • #13
                          za dużo rzeźby z przepływką , bo rura z harmonijką na necie 100zł, ale reszta w autku ori i tak z przewężeniami więc tak trochę bez sensu zwłaszcza że te 150-160KM powinno być bez łaski a tyle mi wystarczy.

                          Komentarz


                          • #14
                            150-160 mi wystarczy... Ciekawe na jak długo... :wink: niestety, ten motor bezpiecznie można dłubać do ok 190-195KM. Sprzęgło pakuj z G60. Wg najnowszych danych znosi moment w okolicach 400Nm :diabelski_usmiech
                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                            @ by Tune-up Gdańsk
                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                            Antek

                            Komentarz


                            • #15
                              wiadomo , w miarę jedzenia ...
                              ale autko służy do normalnej jazdy -miasto, praca itd i musi być pewne, bez hardkoru. Bez pompy 11 na tych gratach może będzie w tych okolicach , musi być bez dymu , no ale to się okaże. Bardziej mi chodzi o to żeby właśnie sprzęgło nie ślizgało jak przybędzie nm na 350+, oczywiście mowa o g60. Póki co na razie będzie kolektor i podstawa oleju asz + oczywiście wtryski, korekta i hamownia.
                              A później.... się zobaczy.
                              na zdjęciu dolotu z agr widzę że jest wyprowadzenie na wężyk do chyba jakiegoś podciśnienia , w asv tego nie ma więc trzeba by zaślepiać , kleić hmmm nie widzi mi się to.

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Tomasz76
                                w asv tego nie ma więc trzeba by zaślepiać , kleić hmmm nie widzi mi się to.
                                Można wkręta posmarować klejem i wkręcić.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Tyle dłubania dla mocy osiągalnej sporo mniejszym nakładem prac, a czy kolega pomyślał jak tego "potwora" zatrzymać? Zamiast tych rur i innych pierdół, pomyślałbym nad lepszymi hamplami, bo standardowe w naszych autach to kpina.
                                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                  @ by Tune-up Gdańsk
                                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                  Antek

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    No zapowiada się ciekawie...
                                    Tak, nad hamulcami też warto się zastanowić
                                    O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                                    Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                                    Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      w poczekalni na liście czekają heble 288mm kpl, innych póki co nie będzie bo mam nowe opony i felgi 15 z oponami zimowymi contiego więc nie ma opcji. Na lato są 225/45/17 rainsport 3 ,OZ Envy
                                      zastanawiam się czy tył też zmieniać czy zostawić ori. Jest opcja wymiany tylnej belki z cupry, żeby lepiej się prowadził ponoć jest grubsza, tylko nie wiem co wtedy z hamlpami.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        IMO jak masz kupowac dopiero tarcze 288 to daj sobie spokoj i kup 312
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Maicroft
                                          IMO jak masz kupowac dopiero tarcze 288 to daj sobie spokoj i kup 312
                                          Tarcz ,zaciskow i zwrotnic jeszcze nie ma ale przy 312 nie wsadze koła 15 a póki co musi tak być ,szkoda nowych opon,później tylko jarzma się zmieni i po sprawie.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Mialem O1 na 312mm, wiec przy zakladanej mocy o okolicach 180-190KM jak widze, to nie bawilbym sie w polsrodki.

                                            Zimmerman gladki albo wiercony 312mm to bedzie mus

                                            A kola, zawsze mozna dobrze sprzedac. Sezon na zime sie zbliza, nowy komplet 205/55/16 Nokianow kosztuje w tej chwili okolice 1100-1200zl.
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez Maicroft
                                              Mialem O1 na 312mm, wiec przy zakladanej mocy o okolicach 180-190KM jak widze, to nie bawilbym sie w polsrodki.

                                              Zimmerman gladki albo wiercony 312mm to bedzie mus

                                              A kola, zawsze mozna dobrze sprzedac. Sezon na zime sie zbliza, nowy komplet 205/55/16 Nokianow kosztuje w tej chwili okolice 1100-1200zl.
                                              Mocy będzie w okolicy 160 jak da radę, do opon trzeba by jeszcze kupić felgi sprzedać swoje ... na razie nie ma na to czasu :-) jak będzie słabo heblować to się pomyśli

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Przemysl, bo moze byc potem tak, ze to kasa wydana dwa razy
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez Tomasz76
                                                  jak będzie słabo heblować to się pomyśli
                                                  Jak będzie słabo heblować, to możemy kolegę szybko pożegnać
                                                  Oby nie, więc jednak znajdź ten czas i kup co trzeba. Mnie też trochę zeszło ze swapem hampli, bo nie chciałem dwa razy robić tego samego i wydawać kasy. Ty masz tylko jeden kpl to wymiany, ja musiałem szykać obu, więc masz połowę roboty mniej. Raptem parę wieczorów na forum czy alledrogo i będziesz miał co trzeba :wink: aha, no i najważniejsze, nie ma to jak wielka, wiercona-nacinana tarcza za ładną felgą /312mm i 17"/
                                                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                                  @ by Tune-up Gdańsk
                                                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                                  Antek

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X