Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Octavia 1.9 tdi ASV Modyfikacje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wszystko posprawdzane , oring w złączce wymieniony na nowy ciasny, oring w przejściówce też sprawdzony dla zpokoju sumienia jest ok, i dalej dupa. Tak się zastanawiam może egr sie rozszczelnił i puszcza.?

    [ Dodano: Sob 26 Wrz, 15 13:39 ]
    Zamieszczone przez Samiec
    Kołnierze masz porobione na rurkach? , bo nie widać
    są oryginalne , dorabiałem jeden wszystko jest tak jak ma być , skręcone porządnymi opaskami na śrubę 6mm i 8mm.
    Popołudnie w garażu, kilka jazd testowych i moc jest znów ze mną!
    Okazało się że po pasowaniu wszystkiego do kupy nie dokręciłem grzechotką jednej opaski i tam syczało.

    [ Dodano: Sro 30 Wrz, 15 22:26 ]
    Panowie takie pytanie na jaką moc wystarcza seryjny wydech w OI w dieslu?
    Obecnie mam wycięty kat, przelotowy środkowy i ori końcowy.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Tomasz76
      [ Dodano: Sro 30 Wrz, 15 22:26 ]
      Panowie takie pytanie na jaką moc wystarcza seryjny wydech w OI w dieslu?
      Obecnie mam wycięty kat, przelotowy środkowy i ori końcowy.
      Ogólnie daje rade spokojnie przy 200KM, znajomy w toledo zrobił na seryjnym 250KM, co nie znaczy że w jakimś stopniu nie blokuje on spalin.
      Osobiście uważam że nie zaszkodziło by założyć przelotowego.
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz


      • Octavia 1.9 TDI asv 160KM/370Nm 0-100 - YouTube
        Bez przygotowań taki spontan, sam start trochę zepsuty bo za duże obroty dałem

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Tomasz76
          Octavia 1.9 TDI asv 160KM/370Nm 0-100 - YouTube
          Bez przygotowań taki spontan, sam start trochę zepsuty bo za duże obroty dałem
          Przy takich obrotach, to ja już bym nie wystartował :P
          U mnie przy starcie z 1600obr, jest dramat z trakcja :wink:
          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Samiec
            U mnie przy starcie z 1600obr, jest dramat z trakcja :wink:
            tylko u mnie siedzi opona 225 a Ty masz chyba 205 ?

            [ Dodano: Wto 08 Gru, 15 21:09 ]
            ciąg dalszy zmian
            Link
            myślę że po nowym roku wleci na pokład, do tego chromowane rury w dół lub dospawane z kwasiaka też w dół

            [ Dodano: Pon 11 Kwi, 16 01:03 ]
            Witam
            po przerwie zimowej, u mnie ciągle in progress.
            zamówiony DP 2,5 cala kwasiak, oraz zmieniona pompa wtryskowa na 11mm, wleci też dolot z arl aluminiowy
            Po wymianie pompy jazda bez porównania do tego co było, jedzie jak szalony ,ciągnie na każdym biegu ,a jeszcze korekty softu nie było jedynie kąt wtrysku ustawiony.

            Komentarz


            • Tomasz76, podgrzewam :diabelski_usmiech

              Co tam słychać, jak się szkodnik trzyma :?:
              Doszły jakieś zmiany :?:
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz


              • Zmian troszkę jest, zresztą planów też.
                Jest dolot Alu z arl, Dp z kwasowki 2,5 cala do połowy samochodu, pełen przelot z tłumikiem środkowym jako końcowy. Jest głośno, dlatego w garażu czeka już końcowy przelotowy z magnaflow.

                Komentarz


                • skoro juz tak rzeźbisz asv, gdzie niektorzy robia po 300 z tych silników to nie myślałeś o wrzuceniu skrzyni 6B ?

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez MixerGDA
                    skoro juz tak rzeźbisz asv, gdzie niektorzy robia po 300 z tych silników to nie myślałeś o wrzuceniu skrzyni 6B ?
                    kiedyś myślałem ale za duże koszta, skrzynia , półosie, kompletne sprzęgło plus koszta robocizny a az takiej roznicy nie ma, zresztą do 200 jest ok. haha
                    PS: za tą kasę wolałbym kupić 2056 z merca

                    Komentarz


                    • w ibizy pchaja VKLR'y
                      ja mam na seryjne sprzeglo dane dwumas ze skrzynia i polosiami itd.
                      Kupiłem już taką bo seryjny dwumas robił papa a za 1400zl poprzedni wlasciciel kupil skrzynie

                      Komentarz


                      • apropos 300, wczoraj byłem w dynosofcie i stała tam zielona polówka z zewnątrz slepper jak nic.
                        Miała włożony silnik z passata chyba b8 , wtryski z wersji biturbo, lochę 2060 na kulkach z merca i wszystko strojone przez wojtka na około 300KM, masakra. pionierski swap nikt takiego w PL nie robił i nie łączył

                        [ Dodano: Sro 06 Lip, 16 16:26 ]
                        to jest daily car ,więc musi być w miarę bezawaryjny, i po woli zbliżam się do końca modów z tym autkiem wystarczy mi to co jest w zupełności , zobaczymy co Wojtkowi wyjdzie po zestrojeniu wszystkiego do kupy.

                        [ Dodano: Sro 06 Lip, 16 19:33 ]
                        wstępna informacja od Wojtka to 188KM i 430Nm, ale nie jest to soft bezdymny, więc raczej go nie zostawię i moim zdaniem za dużo niuta dla tego sprzęgła, no zobaczymy.

                        [ Dodano: Nie 10 Lip, 16 12:35 ]
                        Magnaflow już na swoim miejscu, jest ok,dźwięk nie jest męczący a w porównaniu z poprzednim to nawet powiem że cichy. Haha
                        Obecny setup został wystrojony na 182Km i 412 Nm zapodaje przyzwoicie, turbo pompuje 1,6 b więc więcej na nim się już nie ugra. Zresztą trzeba by pomyśleć o mocniejszym sprzęgle a za dużych perspektyw nie ma.
                        Teraz w planach wrzucenie na tył większych hebli albo 256 albo 280 zobaczymy

                        Komentarz


                        • 162/368
                          Wtryski 216
                          turbo hybryda gt17/20 część zimna gt2052v z kołem kompresji cnc 7 łopatek, część ciepła arl gt1749vb tylko muszla z volvo a winna być z audi i niestety rzeźba z połączeniem do intercoolera
                          pompa 11mm
                          doładowanie 1,5, bo jest niezmieniony map sensor
                          dym minimalnie smuży, ale nie dymi
                          spalanie ok 6-6,2l
                          będzie może jeszcze kolektor ale razem z egr, bo na flanszy telepie budą jak cholera - poduchy pod serduchem wymienione
                          przebieg 453 tys, oryginał

                          Komentarz


                          • kreski.png
                            Załączone pliki

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X