Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TEMPOMAT SKODA OCTAVIA II

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nie widzę różnicy między tymi manetkami. Weź tę, która jest tańsza .
    Sterownika nie wymieniaj. Twój da rade z tempomatem.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz


    • Witam.
      moduł to 1K0953549F czy obsłuży tempomat?jeśli tak to z jaką manetką.

      Pozdrawiam

      Komentarz


      • Moduł do wymiany. Manetka 1K0953513G lub 5K0953513F.
        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

        Komentarz


        • Bardzo dziękuję za odpowiedź.
          w takim razie jakim moduł musiał bym zakupić do wskazanych manetek?
          Pozdrawiam.

          Komentarz


          • Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Ze sterownikiem F zrobisz tempomat i komputer pokładowy.
            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

            Komentarz


            • Witam. Posiadam Skodę Yeti z 2016 i chciałem zamontować tempomat i mam poważny problem, montowałem 2 manetki 5K0953502M i nic nie działa, wyrzuca błędy, kodowanie dobre. Silnik to 1.4TSI CZCA. Moduł kierownicy 5K0953569BF obsługa wszystkiego, samochód posiada kierownicę multi. Po przeczytaniu różnych forum doszedłem do wniosku że trzeba dołożyć kabelek i to zrobiłem 5 pin we wtyczce T16 do modułu kierownicy i idąc dalej tym tropem w T94 od ECU pin 45 i tu zonk pin zajęty... Proszę o pomoc...

              Komentarz


              • CZCA pin 56 w sterowniku silnika. Powodzenia.
                Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                Komentarz


                • Witam, wszystko zrobiłem i okazuje się że dalej problem, a to są właśnie te błędy... Kabelek połączyłem 5pin w kolumnie i 56pin w silniku duża wtyczka...

                  Czwartek,10,Wrzesień,2020,17:42:22:00009
                  VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
                  Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1
                  Wersja danych: 20200629 DS317.0
                  Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS®

                  Dealer/nazwa serwisu: Rafal

                  VIN: TMBJJ75LXG6063224 Numer rejestracyjny: RPZ50



                  --------------------------------------------------------------------------------
                  --------------------------------------------------------------------------------


                  Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04E-907-309-V1.clb
                  Oznaczenie elementu: 04E 906 027 HM HW: 04E 907 309 BK
                  Komponent i/lub wersja: R4 1.4l TFS H23 3180
                  Kodowanie: 00190032243401080000
                  Kod serwisu: WSC 73430 790 00063
                  Zbiór danych ASAM: EV_ECM14TFS01104E906027HM 001004 (SK35)
                  ROD: EV_ECM14TFS01104E906027HM.rod
                  VCID: 76E353DFC9C7343620-8022
                  3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

                  17165 - Magistrala danych
                  U1123 00 [039] - odebrana wartość usterki
                  Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
                  Ramka zamrożona:
                  Stan błędu: 00000001
                  Priorytet błędu: 6
                  Częstość błędu: 1
                  Przebieg: 46128 km
                  Data: 2050.14.16
                  Czas: 17:40:41

                  Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
                  Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
                  Prędkość pojazdu: 0 km/h
                  Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
                  Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
                  Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
                  Napięcie zacisku 30: 11.991 V
                  Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                  Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
                  Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bits 0-7: 7
                  Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
                  Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 1
                  Układ utrzymywania prędkości: chwilowa dezaktywacja-Bits 0-7: 255
                  Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
                  Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
                  Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0

                  4714 - Sterownik elektroniki kolumny kierownicy
                  U0212 00 [038] - Brak komunikacji
                  Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
                  Ramka zamrożona:
                  Stan błędu: 00000001
                  Priorytet błędu: 6
                  Częstość błędu: 1
                  Przebieg: 46128 km
                  Data: 2050.14.16
                  Czas: 17:40:15

                  Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
                  Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
                  Prędkość pojazdu: 0 km/h
                  Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
                  Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
                  Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
                  Napięcie zacisku 30: 11.944 V
                  Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                  Temperatura zewnętrzna: 215 *C
                  Absolutne ciśnienie zasysania: 99 kPa abs
                  Moment obrotowy silnika: 0.0 Nm
                  Poziom paliwa: 10.00 l
                  Sonda lambda zespół 1 sonda 1: wartość wymagana: 14.9487
                  Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
                  Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
                  Hamowanie silnikiem-Bits 0-7: 0

                  18875 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45)
                  P0568 00 [039] - niezrozumiały sygnał
                  Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
                  Ramka zamrożona:
                  Stan błędu: 00000001
                  Priorytet błędu: 2
                  Częstość błędu: 1
                  Przebieg: 46128 km
                  Data: 2050.14.16
                  Czas: 17:40:15

                  Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
                  Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
                  Prędkość pojazdu: 0 km/h
                  Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
                  Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
                  Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
                  Napięcie zacisku 30: 11.944 V
                  Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                  Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
                  Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bits 0-7: 1
                  Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
                  Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
                  Układ utrzymywania prędkości: chwilowa dezaktywacja-Bits 0-7: 255
                  Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
                  Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
                  Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0


                  Kody gotowości: 1110 0001
                  Czwartek,10,Wrzesień,2020,17:43:19:00009
                  VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
                  Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1
                  Wersja danych: 20200629 DS317.0
                  Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS®

                  Dealer/nazwa serwisu: Rafal

                  VIN: TMBJJ75LXG6063224 Numer rejestracyjny: RPZ50


                  Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
                  Oznaczenie elementu: 5K0 953 521 GE HW: 5K0 953 569 BF
                  Komponent i/lub wersja: LENKS.MODUL 018 0230
                  Kodowanie: 1082140000
                  Kod serwisu: WSC 73430 790 00063
                  Zbiór danych ASAM: EV_SMLSNGVOLWSR8C 001001 (SK35)
                  ROD: EV_SMLSNGVOLWSR8C.rod
                  VCID: 75E154D3D4C13F2E29-8020
                  Znaleziono 1 błąd:

                  226838 - Przełącznik kierunkowskazów
                  B1144 12 [009] - Zwarcie z plusem
                  Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
                  Ramka zamrożona:
                  Stan błędu: 00000001
                  Priorytet błędu: 2
                  Częstość błędu: 1
                  Link błędów: 221
                  Przebieg: 46128 km
                  Data: 2050.14.16
                  Czas: 17:40:41

                  Komentarz


                  • dla tego silnika czyli jak mniemam CAXA, pin we wtyczce silnika (94pinowej) to 45
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->O2FL DSG Elegance+
                    ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
                      dla tego silnika czyli jak mniemam CAXA
                      Napisał CZCA. Ja robiłem w tym silniku i sobie zapisałem i Tobie Krzysiu też pisałem w smsie jaki to pin. To było 11 maja 2019. Jest to pin 56

                      Zamieszczone przez zimmeek Zobacz wpis
                      56pin w silniku duża wtyczka.
                      Włożyłeś oryginalny pin? Dobrze policzyłeś? Łatwo jest się ciulnąć. Za przeproszeniem.

                      Zamieszczone przez zimmeek Zobacz wpis
                      Moduł kierownicy 5K0953569BF
                      Ross Tech też popełnia błędy. Może Twój sterownik jednak nie obsługuje tempomatu? Wszystkie Yeti jakie robiłem to trzeba było sterownik wymieniać.


                      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                      Komentarz


                      • a ok, mój error
                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                        ->O2FL DSG Elegance+
                        ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez zimmeek Zobacz wpis
                          Moduł kierownicy 5K0953569BF
                          Przyjedź do mnie to podmienię sterownik i się wyjaśni czy BF obsługuje wszystko.
                          Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                          Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                          Komentarz


                          • Ale mam multi funkcyjna kierownice i działa dobrze. A pin mam nie taki jak powinien być bo takiego nie miałem ale powinien działać dobrze. Pinu użyłem takiego jak do sterownika kierownicy ma takie same wymiary ale inaczej się blokuję we wtyczce

                            Komentarz


                            • Użyłem pinu do ECU 000979009E a powinienem 000979030E

                              Komentarz


                              • Trzeba było pytać to bym Ci wysłał. Wszystkie yeti jakie robiłem miały komputer pokładowy i multifunkcję. Sterownik musiałem wymieniać.
                                Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                Komentarz


                                • Mieszkam za Rzeszowem to kawałek drogi, żeby wszystko miało sens muszę wiedzieć pewne że pomoże wymiana sterownika. To jakiego sterownika użyłeś tak że działało? Musi działać wszystko komputer jest obsługiwany z kierownicy czyli manetka od wycieraczek jest pusta. Bo na stronie wiki Ross pisze że obsluguje... Jaka cena?

                                  Komentarz


                                  • Witam posiadam octavie 2 1.9 tdi 2004 rok bez tempomatu a chcialbym go dolozyc sterownik jaki posiadam to 1k0953549A czy oprocz wymiany manetki i kodowania bedzie cos jeszcze potrzebne?

                                    Komentarz


                                    • Będziesz musiał dołożyć kabelek z modułu kierownicy do niebieskiej wtyczki na podszybiu. Trzeba zdjąć wycieraczki, podszybie, wyjąć mechanizm wycieraczek i pod nim jest dekiel na trzy nakrętki. Pod deklem są wtyczki. Od środka trzeba wymontować plastik nad nogami kierowcy. Łączysz pin 13 w module z pinem 4 w niebieskiej.
                                      Jak przyjedziesz to mogę to zrobić lub mogę wysłać kabelek.
                                      Ostatnio edytowany przez koleś; [ARG:4 UNDEFINED].
                                      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                      Komentarz


                                      • Witam,
                                        wielki dzięki za pomoc w montażu i skonfigurowaniu tempomat oraz wymianie oleju w skrzyni i paru innych rzeczy sprawdzeniu dla matthews. tempomat śmiga i buzia się cieszy
                                        Polecam kolegę matthews jakby ktoś z Warszawy potrzebował pomocy

                                        Koledze Koleś też dzięki za pomoc w tym temacie.
                                        Ostatnio edytowany przez Pawelrr; [ARG:4 UNDEFINED].

                                        Komentarz


                                        • Dzięki koleś miałeś rację jak się okazało sterownik 5K0953569BF nie działa z tempomatem użyłem sterownika 5K0953569AE i po problemie a pin jak pisałeś
                                          Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis
                                          CZCA pin 56 w sterowniku silnika. Powodzenia.
                                          działa i tempomacik działa super, musiałem tylko sterownik zakodować identycznie jak oryginalny tak żeby wszystko działało. Dzięki wielkie i powodzenia
                                          Aha a skąd wziąć odpowiedni pin do sterownika silnika bo pasuje tamten wymienić? Tak w okolicy jak coś ewentualnie aso czy internet?
                                          Ostatnio edytowany przez zimmeek; [ARG:4 UNDEFINED].

                                          Komentarz


                                          • U mnie kupisz pin.
                                            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                            Komentarz


                                            • A jak?

                                              Komentarz


                                              • Napiszesz sms z adresem i Ci go wyślę. Robisz przelew za pin i wysyłkę.
                                                Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                                Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                                Komentarz

                                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                                Pracuję...
                                                X