Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TEMPOMAT SKODA OCTAVIA II

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez gibon130
    czy ktoś mógłby mi to zaprogramować / aktywować ??
    A sam nie chcesz tego zrobić?
    Pożyczę kabelek.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz


    • Kurcze chyba bym wolał żeby to zrobił ktoś co się na tym zna i już to robił, a i chciałbym jeszcze aktywować funkcję żeby doświetlanie zakrętów działało również po włączeniu kierunkowskazu a nie tylko po skręcie kierownicy.

      Komentarz


      • gibon130, poszukaj w temacie o spotach w Warszawie. Pewnie tam spotkasz kogoś z kabelkiem co Ci to uruchomi.

        Forum - Octavia Club Polska
        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

        Komentarz


        • Witam!
          Będę miał dzisiaj dostęp do vcdsa i mam pytanko obejrzałem filmik na YouTube o aktywacji tempomatu ale zastanawiam sie czy do mojej manetki mam wygrać cruise control system 4 czy 6 position ?

          Komentarz


          • gibon130, 4
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->O2FL DSG Elegance+
            ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

            Komentarz


            • No i montaż zakonczony powodzeniem. Tempomacik śmiga aż miło. Dziekuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam

              Komentarz


              • Miał ktoś tak, że z dnia na dzień przestał działać tempomat? Nie reaguje na przyciski kompletnie.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez maciek30_pl
                  Miał ktoś tak, że z dnia na dzień przestał działać tempomat? Nie reaguje na przyciski kompletnie.
                  na to by działa tempomat składa się kilka czynników, więc jak jeden z nich nawali ...to przestaje działać
                  czy z dnia na dzień, czy z minuty na minute ..... nie ma znaczenia

                  Komentarz


                  • U mnie padł czujnik stopu krótko po aktywacji tempomatu. Światła stopu działały prawidłowo

                    Komentarz


                    • maciek30_pl, VCDS Ci powie co dokładnie padło. Bloki pomiarowe w silniku.

                      066 dla PB i 006 dla ON.
                      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez koleś
                        maciek30_pl, VCDS Ci powie co dokładnie padło. Bloki pomiarowe w silniku.

                        066 dla PB i 006 dla ON.
                        No to muszę zakupić w końcu :/ Mam tylko ELM i nie pokazuje błędów.

                        Komentarz


                        • 001384 - Cruise Control Switch (E45)

                          P0568 - 000 - Implausible Signal

                          Freeze Frame:

                          Fault Status: 01100000

                          Fault Priority: 0

                          Fault Frequency: 13

                          Reset counter: 255

                          Mileage: 124793 km

                          Time Indication: 0

                          Date: 2021.14.19

                          Time: 16:46:56
                          Rozumiem, że muszę wyjąć manetkę i wyczyścić styki?

                          Komentarz


                          • Jeśli to błąd z silnika, to sprawdź połączenie między sterownikiem silnika, a sterownikiem kierownicy.
                            W sterowniku kierownicy wszystkie przyciski widzi poprawnie?
                            Elektryka i doposażanie grupa VAG - Warszawa Bemowo

                            Komentarz


                            • Witajcie. Po przeczytaniu tematu wydaje mi się, że bez problemu zamontuje tempomat do mojej Octavii. Jednak chciałbym się jeszcze upewnić i przeczytać potwierdzenie. Do rzeczy - Octavia 2 z 2007 roku, wersja Ambiente, 1.6 MPI, w prawej manetce ma sterowanie komputerem takim zwykłym, gdzie jest spalanie czasowe, średnie, czas jazdy i chyba, średnia prędkość, dystans i chyba coś jeszcze. Nie jest wyposażona w kierownice multifunkcyjną. Chciałbym dołożyć do niej tempomat. Pytanie brzmi czy wystarczy jak kupię właściwą manetkę i zakoduje to będzie grało czy jednak moduł muszę zmienić? Mój numer modułu to 1K0 953 549 BC Byłbym też wdzięczny za wskazanie numeru tempomatu który powinienem kupić, bo doczytałem się że było ich kilka...Dzięki.
                              Ostatnio edytowany przez Tabel; [ARG:4 UNDEFINED].
                              ŚKODA 120 L z 1977 roku.
                              ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.

                              Komentarz


                              • gdzieś tam piszesz o kierze, a tu o tempomacie
                                to co chcesz, tempomat?, mulitkierę? czy oba systemy naraz?
                                sterowniki wymienione w drugim poście obsługują też tempomat
                                a obecny Twój obsługuje tempomat, ale multikiery nie pociągnie
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->O2FL DSG Elegance+
                                ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez krzynol Zobacz posta
                                  gdzieś tam piszesz o kierze, a tu o tempomacie
                                  to co chcesz, tempomat?, mulitkierę? czy oba systemy naraz?
                                  sterowniki wymienione w drugim poście obsługują też tempomat
                                  a obecny Twój obsługuje tempomat, ale multikiery nie pociągnie
                                  Oba systemy naraz. Pomyślałem żeby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Nie chciałem tutaj śmiecić i pisać o kierownicy, więc poszukałem wątku traktującej o niej. Poszukam modułów które wskazałeś tam i jak znajdę coś w sensownych pieniądzach (moduł i kiera) to może podejmę wyzwanie. Jednak zacznę na początek od szukania osoby która mi to zrobi w mojej bliższej lub dalszej okolicy. Dzięki za pomoc
                                  ŚKODA 120 L z 1977 roku.
                                  ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez cinek2004 Zobacz posta
                                    W sterowniku kierownicy wszystkie przyciski widzi poprawnie?
                                    A jak to sprawdzić?


                                    EDIT:
                                    Już znalazłem

                                    Ostatnio edytowany przez maciek30_pl; [ARG:4 UNDEFINED].

                                    Komentarz


                                    • Dziwna sprawa ale okazało się, że przerwał się kabel w manetce :O

                                      Dziękuję serdecznie za pomoc
                                      Załączone pliki

                                      Komentarz


                                      • Witam Serdecznie,
                                        W swojej Octavi II fl classic 2010 (wg vin 2011) mam manetki zespolone, bez obsługi kompa i tempomatu, oznaczenie 5K0 953 502 K I 5K0 953 521 BH.
                                        Chciałbym zamontować manetki z obsługą kompa i tempomatu. Proszę o info jakie oznaczenie powinny mieć manetki aby to wszystko zagrało.

                                        Komentarz


                                        • Witam kolegów, w mojej O2 fl z drugiej połowy 2010 roku mam manetki zespolone 5K0... czy ktoś dysponuje może instrukcją lub filmikiem na YT jak się wymienia manetki zespolone? Nie mogę znaleźć a chciałbym się dobrze przygotować do "operacji". Pozdrawiam !

                                          Komentarz


                                          • Ja tez znalazłem przyczynę niedziałającego tempomatu. Teraz tylko tam sie dostać,posługiwac i mam nadzieje ze wszystko wróci do normy
                                            Załączone pliki

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez Neg Zobacz posta
                                              chciałbym się dobrze przygotować do "operacji".
                                              Płaski śrubokręt do odczepienia poduszki
                                              nasadka spline M12 do odkręcenia kierownicy
                                              śrubokręt torx T25 do odkręcenia obudowy kolumny kierowniczej
                                              śrubokręt torx T15 do odkręcenia sterownika kierownicy


                                              Pozbieraj te narzędzia i zadzwoń 510 150 407
                                              Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                              Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez koleś Zobacz posta
                                                śrubokręt torx T15 do odkręcenia sterownika kierownicy
                                                Pozbieraj te narzędzia i zadzwoń 510 150 407
                                                Teoretycznie wiem jakie narzędzia potrzebuję i jak się za to zabrać tylko nie mogę nigdzie trafić na filmik co zobaczę po zdjęciu kierownicy i obudowy kolumny kierowniczej. Przy dwóch osobnych manetkach są one wpięte w moduł który jest pod kierownicą w dolnej części kolumny.
                                                W przypadku manetek zespolonych jest tak samo? Moduł jest w tym samym miejscu?

                                                Komentarz


                                                • Moduł jest od dołu kierownicy manetki są wsunięte na kolumnę, i podłączone wtyczkami białymi
                                                  Ostatnio edytowany przez Maly745; [ARG:4 UNDEFINED].
                                                  Skoda Octavia II FL
                                                  Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru

                                                  Montaż i kodowanie tempomatu oraz MFA w Octavia II FL - kontakt PW podlaskie

                                                  Komentarz






                                                  • Zamieszczone przez Neg Zobacz posta
                                                    Teoretycznie wiem jakie narzędzia potrzebuję i jak się za to zabrać tylko nie mogę nigdzie trafić na filmik co zobaczę po zdjęciu kierownicy i obudowy kolumny kierowniczej. Przy dwóch osobnych manetkach są one wpięte w moduł który jest pod kierownicą w dolnej części kolumny.
                                                    W przypadku manetek zespolonych jest tak samo? Moduł jest w tym samym miejscu?
                                                    No to na co czekasz? Rozbieraj.

                                                    Jak zdejmiesz kierownicę i obudowę kolumny kierowniczej to zobaczysz manetki i przykręcony do nich sterownik kierownicy. Przykręcony trzema śrubkami torx 15 do manetek. Odkręć te trzy śrubki. Wyjmij białą wtyczkę od góry (od świateł) i drugą białą z prawej strony (od wycieraczek). To wystarczy. Teraz zdejmujesz sterownik z manetek.

                                                    Poniżej dolnej śrubki trzymającej moduł jest zaczep manetek. Odczepisz go wkładając tam płaski śrubokręt. Dwa pozostałe zaczepy są od tyłu manetek i wystarczy je nacisnąć palcami. Manetki wysuną się z mocowania na kolumnie kierowniczej.
                                                    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                                    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...
                                                    X