Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Poziom płynu do spryskiwaczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Tak
    Mój szatan

    Paweł

    Komentarz


    • Ok dzięki za odpowiedź.

      Komentarz


      • Wszystko jasne i zrozumiałe tylko dłubać ale czy ktoś pamięta jak długi kabel trzeba od czujnika do licznika, oraz jaki przekrój kabla?

        Komentarz


        • Zamieszczone przez drozdownik22
          czy ktoś pamięta jak długi kabel trzeba od czujnika do licznika, oraz jaki przekrój kabla?
          Przekrój kabla w oryginale to 0,35 mm2 , ale jaki byś nie zastosował to będzie dobry , bo to tylko sygnał masy . Co do długości to metoda prób i błędów , bo chyba nikt nie dokładał do oryginalnej wiązki .
          Długość też zależy którędy pedzie poprowadzony , a tu już panuje dowolność , jedni przepuszczają przejściem za schowkiem a inni przepustem przy akumlatorze .

          Komentarz


          • Właśnie chciałem zamówić przy okazji reszty gratów i się zastanawiam ile mi go trzeba :?

            Komentarz


            • Nie mogę nigdzie znaleźć tej informacji, a wydaje mi się, że szukałem dokładnie. Chodzi mi o to jak wymienić zbiornik? Czy do tego trzeba zdejmować zderzak czy może wystarczy np. zdjąć nadkole? Druga rzecz to może mi ktoś podać numer katalogowy zbiornika 5,5 litrowego? Zależy mi na wersji z jednym silniczkiem i czujnikiem ale z tego co wiem chyba są jakieś zaślepki w zestawie i samemu trzeba dostosować, ale nie mam pewności?
              ŚKODA 120 L z 1977 roku.
              ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.

              Komentarz


              • Aby dostać się do zbiorniczka płynu powinno się zdjąć zderzak, nie ma w tym wielkiej filozofii, 30 minut roboty.

                Komentarz


                • Przejrzalem allegro i mam problem, bo nie wiem po czym poznać wersje 5.5 l? Domyślam się, że te co mają dwa silniczki lub otwory po nich to są te większe. Widziałem też czarne wersje zbiorników. Ja spryskiwaczy refektorow nie mam. W Aso dostane zaslepke na ten otwór?
                  ŚKODA 120 L z 1977 roku.
                  ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.

                  Komentarz


                  • zaślepka na otwór pompki spryskiwaczy reflektorów 444 955 647 całe 15 zł w ASO
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz


                    • Mam już wszystko potrzebne do montażu i pewnie niedługo założę, ale chce się jeszcze upewnić co do szczegółów. Mam Octavie 2 przed FL ambiente z 2007 roku bez maxi dota.

                      1. Wpinam się w PIN 34 w zegarach. Wcześniej mam zapisać aktualne kodowanie ABS na wszelki wypadek i zakodować sterownik 17 - instruments , byte 1 , bit 2 Washer Fluid Warning active/installed i zatwierdzić? W wątku pojawił się też PIN 17sty i inne kodowanie dlatego się chce upewnić czy wszystko dobrze zrozumiałem.
                      2. Jak nie mam maxi dota to też będę miał sygnał dźwiękowy jak kontrolka się zaświeci czy będzie poprostu świecić bez zadnego sygnału?
                      3. Mase czujnika wpiąć w podłożnice a jakby coś nie działało to mam poszukać przy zegarach?
                      ŚKODA 120 L z 1977 roku.
                      ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.

                      Komentarz


                      • Kodowanie ABS po co?
                        Tylko w 17 kodujesz czujnik i tyle.
                        Osobiście masę wziąłem obok bezpiecznikow na ramie skoro i tak kabel ciągłej w ta stronę
                        Mój szatan

                        Paweł

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Ciekavy Zobacz wpis
                          Kodowanie ABS po co?
                          Pewnie po to jakby coś się stało z zegarami.
                          SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
                          ​​​
                          Grzegorz

                          Moja Ambitna Czarnula

                          Komentarz


                          • Tam nie ma co się stać jak włoży w odpowiedni pin.
                            Mój szatan

                            Paweł

                            Komentarz


                            • Podstawa przy jakichkolwiek modyfikacjach w moduły auta jest autoscan . Już nie jeden płakał że wywaliło kodowanie a on nie posiada jego ( szczególnie chodzi o moduł ABS na długim kodowaniu ) gdzie jest on indywidualny dla każdego samochodu .
                              W tym przypadku nie powinno się nic stać ale jak mawiają :strzeżonego budda strzeże .

                              Komentarz


                              • Czyli dla potwierdzenia na 100% u mnie będzie pin 34 nie 17? Czy przy zapaleniu się kontrolki jak poziom płynu spadnie będzie sygnał dźwiękowy?
                                ŚKODA 120 L z 1977 roku.
                                ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez Tabel Zobacz wpis
                                  Czyli dla potwierdzenia na 100% u mnie będzie pin 34 nie 17
                                  Dla przed FL pin 34
                                  Dla FL pin 17

                                  Zamieszczone przez Tabel Zobacz wpis
                                  Czy przy zapaleniu się kontrolki jak poziom płynu spadnie będzie sygnał dźwiękowy
                                  Krótki sygnał jest i kontrolka na szafie
                                  Mój szatan

                                  Paweł

                                  Komentarz


                                  • Operacja zakończona sukcesem. Zbiornik i czujnik założony. Obeszło się bez zdejmowania zderzaka. Jednak mimo że zrobilen wszystko zgodnie z instrukcją to nie ma sygnału dźwiękowego przy zapaleniu się kontrolki. Ogólnie to jak wyłącze silnik i włączę ponownie to kontrolka nie zaczyna świecić od razu tylko po kilku sekundach od włączenia silnika. Dlaczego nie ma dźwięku?
                                    ŚKODA 120 L z 1977 roku.
                                    ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.

                                    Komentarz


                                    • nie ma sygnału dźwiękowego przy zapaleniu się kontrolki. Ogólnie to jak wyłącze silnik i włączę ponownie to kontrolka nie zaczyna świecić od razu tylko po kilku sekundach od włączenia silnika. Dlaczego nie ma dźwięku?
                                      U mnie jest dokładnie to samo. I zapewne tak ma być. Czujnik potrzebuje chwilkę żeby wysłać sygnał o niskim stanie płynu

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez boonsaw Zobacz wpis
                                        U mnie jest dokładnie to samo. I zapewne tak ma być. Czujnik potrzebuje chwilkę żeby wysłać sygnał o niskim stanie płynu
                                        Czyli u Ciebie też nie ma sygnału dźwiękowego? Jeżeli tak to dziwnie, bo jest o tym mowa w instrukcji obsługi i koledzy wyżej też o tym wspominają...
                                        ŚKODA 120 L z 1977 roku.
                                        ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.

                                        Komentarz


                                        • Przy okazji montażu większego zbiornika wyłączyłem też sygnalizowanie o niezapiętych pasach. Czy możliwe, że przez to nie mam sygnału dźwiękowego jak zapala się kontrolka od spryskiwaczy? Jak na złość mam pełny bak i muszę pojeździć trochę, żeby sprawdzić czy będzie dźwięk od rezerwy paliwa.
                                          ŚKODA 120 L z 1977 roku.
                                          ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.

                                          Komentarz


                                          • Koledzy będę się zabierał za montaż czujnika.
                                            Jest jakiś w miarę prosty sposób na przepchanie kabli do kabiny, żeby nie narobić bałaganu.
                                            Może któryś z Was ma to "opatentowane" po swoim montażu. Lub po swoim już wie że można by to zrobić prościej.
                                            No i do czego podpiąć masę? Bezpośrednio do aku może być??

                                            ...Moje Cappuccino MPi...

                                            jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                            sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                            wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                            Komentarz


                                            • Po swoich doświadczeniach z montażem polecam demontaż zbiorniczka do wiercenia , masę podpinasz do punktu masowego w nadwoziu jest zaraz obok zbiorniczka , a przepust kabla to już dowolnie , ja osobiście wybrałem drogę za schowkiem ( jest zaślepka przepustu ) albo przepustem koło akumulatora .

                                              Komentarz


                                              • Zrobione. Tak jak mówił Kolega Koleś. Przepustem nad sprzęgłem.
                                                brak płynu.jpg

                                                ...Moje Cappuccino MPi...

                                                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis
                                                  Zrobione
                                                  zmodzone duzo roboty?
                                                  Dawid
                                                  czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                                                  Komentarz


                                                  • no jak teraz wiem jak to tak pewnie do godziny bym się wyrobił.
                                                    Ale robiąc wszystko delikatnie i ostrożnie zeszło 3,5 godziny żeby nic nie połamać i zrobić wszystko dokładnie.
                                                    W skrócie:
                                                    1. Wyjęcie akumulatora razem z podstawą i filtrem powietrza
                                                    2. Przełożenie drutu do kabiny otworem nad pedałem sprzęgła - wychodzi centralnie pod podstawą akumulatora - lepiej się przebijać od strony silnika jakimś drutem ok 2 mm.
                                                    3. podzielenie drutu na wiązki do czujnika, zlutowanie i owinięcie całości przewodu izolacją płócienna tessa
                                                    4. Zalutowanie końcówki do licznika, wtyczki i końcówki do masy akumulatora (ciągnąłem do akumulatora ponieważ nie ściągałem niczego bo w zbiorniku miałem zaślepkę a cały spód mam w konserwacji)
                                                    5. Wyjecie licznika i włożenie pinu 17, potem poskładanie
                                                    6. Poskładanie wszystkiego pod maską tak jak było
                                                    7. wyjęcie zaślepki i włożenie czujnika do zbiorniczka przez otwór halogenu
                                                    8. Kodowanie w VCDS

                                                    Tak to wygląda mniej więcej
                                                    Ostatnio edytowany przez Przemek_i; 26272.

                                                    ...Moje Cappuccino MPi...

                                                    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                                    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                                    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X