Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[OII FL] kierownica multifunkcyjna

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • najpierw musze troche rozebrac kolumne zobaczyc wogole jakie mam sterowniki czy trzeba bedzie cos dokupic itp
    podliczyl ktos wogole wszystkie koszty po montazu ?
    Były:
    Astra F 1.4 16V 90KM - 1998rok
    Astra H 1.7 CDTI 101KM - 2005rok

    Komentarz


    • Witam, również rozważam zmodowanie mojej skodiczki...
      Przeczytałem cały wątek i mam pytanie czy dobrze zrozumiałem.

      mam:
      O2FL kombi z maja 2012 1.6 8V BSE, radio swing, komputer, brak tempomatu, brak MF, brak Maxi-Dota.

      chce mieć: Bolero, kierownicę w skórze z MF i tempomat

      potrzebuję: kierownicę i radio (oczywiście, moduł pod kierownicą z końcówką E, H lub T (jeśli mój będzie zły), oraz przełącznik tempomatu i VCDS do zakodowania

      i to wszystko?

      jeszcze pytanie do samego przełącznika tempomatu, znalazłem kilka różnych wersji i żadna według opisu dat produkcji nie pasuje - wydaje mi się że to powinna być taka: 5K0 953 513 N (ale w opisie aukcji Link jest napisane że do octavii wyprodukowanej od czerwca 2012...)
      Jest: Czeszka-warta-grzeszka
      ************************
      Jest: Fiat Grande Punto 5d 2009 1.4 8v LPG
      Była: Astra F Kombi 1997 1.6 8v
      Była: Agila 2001 1.2 16v
      Była: Astra F 3d 1992 1.4 8v LPG

      Komentarz


      • qbus102, pasiłoby podpiąć się pod Twojego szkodnika,aby wiedzieć co siedzi w nim w środku
        Dawid
        czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

        Komentarz


        • Zamieszczone przez qbus102
          mam:
          O2FL kombi z maja 2012 1.6 8V BSE, radio swing, komputer, brak tempomatu, brak MF, brak Maxi-Dota.

          chce mieć: Bolero, kierownicę w skórze z MF i tempomat

          potrzebuję: kierownicę i radio (oczywiście, moduł pod kierownicą z końcówką E, H lub T (jeśli mój będzie zły), oraz przełącznik tempomatu i VCDS do zakodowania

          i to wszystko?
          kabelek do kierownicy multifunkcyjnej. :-)
          Zorientuj się też jaką masz taśmę pod kierownicą (moduł) ponieważ w aucie z 2012 roku mogą być z końcówką 549 a nie 569 a są to inne taśmy.
          SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
          ​​​
          Grzegorz

          Moja Ambitna Czarnula

          Komentarz


          • Zamieszczone przez dawcio
            qbus102, pasiłoby podpiąć się pod Twojego szkodnika,aby wiedzieć co siedzi w nim w środku
            nom, będę musiał do kolegi podjechać i podpiąć, albo zainwestuję w interfejs....
            Jest: Czeszka-warta-grzeszka
            ************************
            Jest: Fiat Grande Punto 5d 2009 1.4 8v LPG
            Była: Astra F Kombi 1997 1.6 8v
            Była: Agila 2001 1.2 16v
            Była: Astra F 3d 1992 1.4 8v LPG

            Komentarz


            • Panowie, mam pytanko. Chciałbym założyć kierę z MF. Obecnie posiadam sterownik 1K0 953 549 BN. Nie obsługuje on MF. Na jaki musiałbym wymienić? Czy sterownik z końcówką B będzie OK?

              Samochód to OII RS przed liftem z 2008r. Posiadam maxi-dot, tempomat i columbusa.

              Dzięki za odpowiedź,
              Pozdrawiam

              Komentarz


              • jedrek86 - przeglądnij sobie tabele z tego linku - obecnie masz moduł Midline, a aby poszła multifunkcja potrzebujesz Highline - Steering Wheel Control Module Versions - Ross-Tech Wiki.

                Montowałem do wielu samochodów sterowniki z końcówką CH (1K0 953 549 CH) i taki również proponowałbym u Ciebie. Będziesz miał pewność, że wszystko zadziała tak jak należy.
                Jeśli chcesz, mam takie nowe moduły więc w razie zainteresowania daj znać. Gdybyś również przejeżdżał kiedyś w okolicach Sandomierza / Stalowej Woli mogę Ci to wszystko ogarnąć w cenie
                O2 FL 2.0 TDI ==>> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=71836
                Maciej
                Kierownice MF, tempomaty, MFA w grupie VAG Skoda, VW, Seat, Audi. Montaż, kodowanie sterowników, sterowniki, wiązki i inne..

                Komentarz


                • mackowski, ----- polecam Kolegę Mackowskiego- Profi robota i klimat Jest :- )))
                  MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

                  KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

                  Komentarz


                  • Panowie, mam pytanko. Chciałbym założyć kierę z MF. Obecnie posiadam sterownik 1K0 953 549 BN. Nie obsługuje on MF. Na jaki musiałbym wymienić? Czy sterownik z końcówką B będzie OK?

                    Samochód to OII RS przed liftem z 2008r. Posiadam maxi-dot, tempomat i columbusa.
                    Kupiłem kierownicę z Rapida o nr 5JA 419 091 T CXA. Czy potrzebuje coś więcej do jej założenia poza sterownikiem z obsługą multi i przeróbką wiązki airbag?

                    Dziękuję za pomoc.
                    Pozdrawiam,

                    Komentarz


                    • Koledzy czy kiera 3T0419091K będzie pasowała do mojej Octavii II FL 2009?? Bo mam okazję kupić z Superba 2011 za 200zł.

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez gocu87
                        Koledzy czy kiera 3T0419091K będzie pasowała do mojej Octavii II FL 2009?? Bo mam okazję kupić z Superba 2011 za 200zł.
                        Będzie pasować ale prawa strona nie będzie w pełni działać jeśli nie masz maxi-dota.
                        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                        Komentarz


                        • Dzięki za info. To zostanie przerzucić jasiaczka i moduł... myślę nad 5K0953569H za 100zł...Powinno wszystko zahulać. Dobrze myślę??

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez gocu87
                            Dzięki za info. To zostanie przerzucić jasiaczka i moduł... myślę nad 5K0953569H za 100zł...Powinno wszystko zahulać. Dobrze myślę??
                            Jak masz manetki zespolone to H powinien działać. Podejrzewam jednak, że możesz mieć manetki niezespolone a wtedy będzie potrzebny inny moduł.
                            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                            Komentarz


                            • Witam. Przeczytałem cały wątek i mam tylko 1 wątpliwość. Oto skan z mojego auta. Rozumiem że mam taśmę
                              5K0 953 549 C i muszę ją wymienić na B? Bo w autoscanie vcds mam: labels: 5K0 953 569.clb a HW 5K0 953 549 C.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Libero124
                                5K0 953 549 C i muszę ją wymienić na B? Bo w autoscanie vcds mam: labels: 5K0 953 569.clb a HW 5K0 953 549 C.
                                Tak.
                                SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
                                ​​​
                                Grzegorz

                                Moja Ambitna Czarnula

                                Komentarz


                                • Libero124, Mam taki sterownik z B jakbyś chciał.
                                  Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                  Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                  Komentarz


                                  • Jasne, że chciałbym kupić taki sterownik. Mój e-mail: [email protected].

                                    [ Dodano: Sob 22 Paź, 16 15:58 ]
                                    Panowie prosiłbym o pomoc. Zamontowałem kierownicę i sterownik ...549B, przerobiłem wiązkę jak w tym wątku
                                    Forum - Octavia Club Polska zamieniając piny 1i 3 miejscami gdyż mam Octavia 2 Fl, i niestety mam problem z zakodowaniem. Jak powinno być to prawidłowo zakodowane? Wiem że są podpowiedzi ale wyskakuje mi taki komunikat: "Coding rejected: Error 7F: Service non supported in active session" ponadto vcds wywala mi błąd manetki od wycieraczek (open circuit).

                                    [ Dodano: Sob 22 Paź, 16 17:31 ]
                                    Koledzy problem rozwiązany. Nie trzeba było zamieniać pinów 1 i 3 kolejnością. Przełożyłem je tak jak na schemacie i wszystko smiga

                                    [ Dodano: Pon 24 Paź, 16 08:40 ]
                                    Czy da się aktywować komputer pokładowy i żeby był On obsługiwany przyciskami po prawej stronie kierownicy (rolką i strzałka)? Wiem że tak jeśli jest maxi dot a jeśli mam half dot? Czy muszę wymienić manetki?

                                    [ Dodano: Pią 04 Lis, 16 16:03 ]
                                    Sam odpowiem na to pytanie. Trzeba było wymienić manetki na takie: 5K0 953 513L, aktywować komputer i ładnie działa. A rolka po prawej stronie kierownicy można przełączać między pamięciami komputera podobnie jak przyciskiem reset na manetce.

                                    Komentarz


                                    • Witam, po konsultacjach z kolegą koleś udało mi się zamontować kierownicę z s2 do O2fl. Kierownica 5L0 (Yeti, S2), moduł CH (alli...), manetka H, dołożony maxidot i wiązka oryginalna od S2 bez przeróbek. Taśma oryginalna C.
                                      Zadziałało wszystko poprawnie poza podświetleniem przycisków kierownicy. I teraz nie wiem czy coś z kierownica nie tak czy jednak muszę pozamieniać piny w wiązce?
                                      Załączone pliki
                                      Ostatnio edytowany przez kubala; 5658.
                                      Kubala
                                      ------------------------------------
                                      było 139 KM i 310 Nm
                                      jest 105 KM i 240 Nm (i jest dobrze)

                                      Komentarz


                                      • hej, dawno mnie tutaj nie było a widzę że się dzieje... pomyślałem że może ktoś podrzuci pomysł, albo sam go jakoś rozwiązał w swoim aucie... mianowicie problem z prawą rolką na kierownicy, potwierdzenie czyli wciśnięcie działa a obracanie nie... więc na maxidot nie mogę wybierać mogę tylko zatwierdzić... czy wystarczy wymiana manetki?? prawej?? wszystko reszta działa, łopatki DSG, przyciski po lewej, podświetlenie.... tylko ta nieszczęsna rolka... może Ty Kubala???

                                        Komentarz


                                        • Musisz zmienić manetkę na taką bez obsługi kompa lub wykodować multi i zakodować ponownie, po tej operacji nie możesz używać manetki, bo znów będziesz miał problem jak wyżej.
                                          Elektryka i doposażanie grupa VAG - Warszawa Bemowo

                                          Komentarz


                                          • Hej a masz może nr manetki jaka powinna być do Skody 2012rok kombi?? rozumie że wykoduje, zakoduje ponownie i powinno działać... ?? super jutro sprawdzam...

                                            Komentarz


                                            • Witam, możecie mi powiedzieć jaki ma być nr przycisków z kierownicy Superb 2 itp. żeby śmigały w Octavii 2FL, dzięki.
                                              Kubala
                                              ------------------------------------
                                              było 139 KM i 310 Nm
                                              jest 105 KM i 240 Nm (i jest dobrze)

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez kubala Zobacz wpis
                                                Witam, możecie mi powiedzieć jaki ma być nr przycisków z kierownicy Superb 2 itp. żeby śmigały w Octavii 2FL, dzięki.
                                                Witam ponownie, co do nr to doszłam że kierownicę i przyciski są z Yetii 2016r. Czy ta kierownica będzie śmigać w O2FL. Z tego co wyczytałem to tylko O3 nie spasi ?
                                                Kubala
                                                ------------------------------------
                                                było 139 KM i 310 Nm
                                                jest 105 KM i 240 Nm (i jest dobrze)

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez kubala Zobacz wpis

                                                  Witam ponownie, co do nr to doszłam że kierownicę i przyciski są z Yetii 2016r. Czy ta kierownica będzie śmigać w O2FL. Z tego co wyczytałem to tylko O3 nie spasi ?

                                                  Witam, powinna pasować bez wymiany przycisków.

                                                  Komentarz


                                                  • jedrek86 ale znasz to z autopsji czy się domyślasz . Przyciski mają ponoć pasować z Superba 2 o nr 5E0919719 E, F i G, z Rapida o nr 5E0919719 E i F. ja mam przyciski z Yeti o nr 5E0919719L ale występują też w Yeti E,F i M. Teraz nie wiem czy to kwestia literki czy faktycznie mam przyciski uszkodzone (przypomnę że wszystko działa poza podświetleniem).
                                                    Czy w sterowniku przycisków można coś zmienić. U mnie jest kodowanie 00000130 ale nie idzie tego zmienić. Czy jest jakiś "dostęp upoważniony" do tego modułu.
                                                    Ostatnio edytowany przez kubala; 5658. Powód: Nie mogę wrzucić fotki, jakieś mikro wchodzą
                                                    Kubala
                                                    ------------------------------------
                                                    było 139 KM i 310 Nm
                                                    jest 105 KM i 240 Nm (i jest dobrze)

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X