Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia 2 zmiana full fis na full fis od O2FL Problem z kontrolkami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia 2 zmiana full fis na full fis od O2FL Problem z kontrolkami

    Witam mam problem z licznikiem od O2fl , immo dopisane , kodowanie pompy abs jest ( krótkie kodowanie ) a dalej wyswietla sie na liczniku trakcja , hamulec awaryjny , czujnik cisnienia powietrza w kołach , abs , ktoś pomoże ?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

  • #2
    W zaleznosci od pompy ABS

    Wykonac:

    BS dla Sensor for Steering Angle (G85)
    BS dla Lateral Acceleration Sensor (G200)
    BS dla Brake Pressure Sensor 1 (G201)
    BS dla Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

    Wtedy dopiero to pogasnie, mimo ze zmieniasz licznik.


    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • #3
      zrobilem juz to i dalej jest to samo , pompa abs ma krotkie kodowanie

      Komentarz


      • #4
        Jakie bledy masz w liczniku oraz ABS ??

        Wrzuc scan, bo te kontroli same od siebie nie swieca. Chyba ze bezpiecznik od ABSu i przekladni jest wywalony.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Kilka lat temu miałem ten sam problem.Prawdopodobnie czeka Cię wymiana agregatu ABS na 1K0 907 379 AC ( o ile miałeś wcześniej ESP). Ten agregat komunikuje się prawidłowo z nowym poliftowym licznikiem.Dobrze byłoby gdybyś wrzucił scana twojego auta.
          Witek

          Komentarz


          • #6
            kupiłem pompe z koncowka BD pompa AC nie ma dlugiego kodowania

            Komentarz


            • #7
              Witam
              Po co Ci pompa z długim kodowaniem ? Jak pisałem wcześniej pompa z końcówką AC komunikuje się prawidłowo z licznikiem poliftowym.Jeżeli zastosujesz pompę z długim kodowaniem(oczywiście odpowiednią) możesz dodatkowo zakodować HHC,XDS,TPMS,PLA.
              Witek

              Komentarz


              • #8
                A Przedlift ws polift nie było zgrzytu z przewodami?

                Komentarz


                • #9
                  Pompa z końcówką AC pasuje "jeden do jeden",a przy pompie z długim kodowaniem trzeba pozmieniać miejscami przewody od CAN-a i jeszcze kilka innych.
                  Witek

                  Komentarz


                  • #10
                    Witajcie, Prosiłbym o mała pomoc, podpowiedź. Czy taki licznik będzie ok do 2.0 TDI BMM 140 kmz 2008 r ? Licznik na zdjeciu jest z Octavii 1.6 TDI . Jesli nie to ktoś ma numer, jaki by pasował ???
                    Załączone pliki

                    Komentarz


                    • #11
                      1kevin miałem wcześniej O2 2006 BMM zielone zegary. Jak chcesz zobaczę na skany i podam ci numer, chyba że chcesz białe zegary z FL.

                      Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                      Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                      Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez gradek Zobacz wpis
                        1kevin miałem wcześniej O2 2006 BMM zielone zegary. Jak chcesz zobaczę na skany i podam ci numer, chyba że chcesz białe zegary z FL.
                        Dzieki, Białe zegary sa OK.

                        Komentarz


                        • #13
                          Jeśli dobry skan odnalazłem w swoim archiwum to zegary w O2 BMM 2006 rok to 1Z0 920 842 D. Zegary oczywiście z zielonym podświetleniem.

                          Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                          Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                          Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                          Komentarz


                          • #14
                            Te na zdjęciu są z Octavii poliftowej i posiadają Maxi-dota.
                            SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
                            ​​​
                            Grzegorz

                            Moja Ambitna Czarnula

                            Komentarz


                            • #15
                              OK, zegary dotarły , szybka do wymiany.... Ale nie o tym. Oczywiście okazało się , że poprzedni MAxi Dot - licznik był na szerokiej wtyczce. W nowym po liftowym jest wtyczka mała , pionowa niebieska.
                              Jeśli było to sorki, ale czy jest przejściówka ze "starej" wtyczki na po liftową lub ktoś ma rozpiskę pinów , jak pozmieniać??? Dzięki za pomoc.

                              Komentarz


                              • #16
                                gotowe przejściówki można na aliexpress znaleźć 113.19zł 15% OFF|Styo samochód 36 do 32 pinów zestaw wskaźników Plug & Play Adapter do VW Passat B6 Scirocco Touran Octavia|32 pin|plug adapter carcar adapter plug - AliExpress nie wiem tylko czy piny są odpowiednio pozmieniane.
                                Na zdjęciach rozpiska licznika 2007 (36 pin) i 2010 (32 pin)
                                32.jpg



























































                                36.jpg
                                Ostatnio edytowany przez tomek_lodz; 29929.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Tomek, MEAGA DZIĘKI !!!!!!!

                                  Komentarz


                                  • #18


                                    No dobrze.
                                    Dzięki wiadomo której osobie z forum licznik działa i pięknie wygląda. Pozostał tylko jeden problem, może ktoś już go rozwiązywał i mógłby się podzielić spostrzeżeniami.
                                    Moje autko to 4x4.
                                    Wg rozpiski w złączu 32 pinowym piny 3 i 4 odpowiadają za wskazania poziomu paliwa
                                    W złączu 36 pinowym ( po lifcie ) jest tylko pozycja 16 wskazań poziomu paliwa
                                    Dodam, ze po zatankowaniu do pełna pokazuje idealnie 1/2 baku
                                    wg informacji, które uzyskałem przy napędzie 4x4 ida 2 informacje z baku o poziomie paliwa.
                                    Pytanie brzmi, gdzie umieścić piny 3 i 4 ze starej wtyczki w nowej ???
                                    Autko jest z 2008 r silnik BMM
                                    Dzięki za pomoc

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Nie zadziała. Skoda PRZED LIFT nie ma jednego kabla, z czujnika paliwa 2. Pytanie czy pompa w baku ma w ogóle wyjście na ten kabel, jak nie = to do zmiany
                                      Załączone pliki

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Czyli co , siedzenie z tyłu do góry i do sprawdzenia, prowadzenie kabelka i będzie git, echh te zmiany
                                        Dzięki za schemacik zdejmę i sprawdzę, tylko niech PRZESTANIE PADAĆ &^$@$%%^$*
                                        No i teraz wiemy, dlaczego jeden kabelek został na bez źródła w kostce
                                        A z tym panelem klimatronika, to raczej będę musiał pociągnąć kabelek, bo po uruchomieniu samochodu muszę włączać panel z "guzika" bo jest OFF

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Spacewalker, pompa raczej nie ma tutaj nic wspólnego, jak patrzę na schematy. Brakuje ewidentnie jednego kabelka z czujnika poziomu (G169). Numer części wskaźnika poziomu to 1K0919673AK, a widać , że w środku idą 3 kable. Często we wtyczce na zewnątrz jest zaślepka. Jak pisałem, przestanie padać to poprowadzę kabel i zobaczymy

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Dobrze wiedzieć... bo zamierzam przeszczepić Haldex-a do mojej właśnie od dawcy z BMM.


                                            Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                                            CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Ok , 20 minut dzisja nie padało w Warszawie i sprawdziłem na krótko. W czujniku paliwa , który jest pod siedzeniem pasażera siedzącego za kierowcą, po zdjęciu wtyczki okazało się , że jeden pin ( nr. 3 ) nie jest obsadzony we wtyczce , a z czujnika poziomu paliwa w baku wychodzi pin męski na tej pozycji.Łącząc 3 pin z pinem nr 4 we wtyczce przy liczniku, wskaźnik paliwa zaczął normalnie pracować nie przekłamując wskazań.Czyli podsumowując w przypadku zmiany licznika Maxi Dot przed liftem, na ten po lifcie w autach z napędem 4x4 trzeba dodatkowo poprowadzić kabel , jak opisałem wyżej . Fajnie , że udało się

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X