Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Halogeny +dzienne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez rszpak1
    Dzięki georgg właśnie się skontaktowałem Piotrkiem jak tylko dojdę do siebie to jestem z nim umówiony
    Koleś podłaczył dzienne i halogeny oraz komputer i tempomat w ori pełna profesja muszę kupić moduł komfortu znalazłem coś takiego halogeny i dzienne powinien obsłużyć a co jeszcze MODUŁ KOMFORTU VW SKODA II AUDI 1K0 937 086 AA nie mogę znajsc opisu tego modułu głównie chodzi mi o litery AA

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


    Komentarz


    • #27
      Rszpak a jesli bedziesz mogł to wyslij podobną wycene jak u mnie ile Cie to wszystko kosztowało... samego mnie ciekawi ile to kosztuje zrobione profesjonalnie i na pewno przyda sie to innym. Pozdrawiam

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez F0rest
        Rszpak a jesli bedziesz mogł to wyslij podobną wycene jak u mnie ile Cie to wszystko kosztowało... samego mnie ciekawi ile to kosztuje zrobione profesjonalnie i na pewno przyda sie to innym. Pozdrawiam
        Jak zakończę to napiszę końcowe koszty okazało się za moduł który kupiłem nie obsługuje dziennych tak więc obsługuje np halogeny doświetlenie zakrętów bixenony i wiele innych tylko nie dzienne tak więc zwracam i Piotrek mi kupi jak pisali wcześniej koledzy warto to zrobić w orginale i można cieszyć się dodatkową funkcją jak doświetlenie zakrętów wcale nie jest z tym aż tak dużo pracy co do kosztów to jedynie moduł komfortu trzeba wymienić bo wszystkie inne rzeczy i tak trzeba kupić jak halogeny i włącznik. Dziękuję wszystkim którzy mi pomogli.

        Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

        Komentarz


        • #29
          Moduł 1K0 937 086 AA jak najbardziej obsługuje dzienne ale jest on typowo pod skodę Yeti . Ma wyjście dziennych ale na innych pinach ( koduje się go wtedy jak dla Yeti ) , po za tym jest dla elektrycznych szyb z tyłu i ma obsługę halogenów . Krótko mówiąc do O2 Tour z eletryką z tyłu się nadaje do O2 FL już nie bardzo, bo jest inne wyjście tylnych lamp i to głównie go dyskwalifikuje ( trzeba by było robić tam kombinacje ) , bo bez przeróbek nie świecą wszystkie żarówki w tylnych lampach , w yeti jest ich mniej .
          A co do opcji tego modułu to PR-4R4 (Power windows with comfort operation andcircuit breaker ) , 8WB = Front fog lights , 8WD = Integrated front fog light.

          Komentarz


          • #30
            A czym się różnia tylne lampy O2FL od O2T oprócz tego ,że te pierwsze nie maja odblasku?.


            Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
            CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez Wojtenio Zobacz wpis
              A co do opcji tego modułu to PR-4R4 (Power windows with comfort operation andcircuit breaker ) , 8WB = Front fog lights , 8WD = Integrated front fog light.
              Teraz rozumiem dlaczego miał opcję - halogeny jako dzienne.
              Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
              Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez pietrek125 Zobacz wpis
                A czym się różnia tylne lampy O2FL od O2T oprócz tego ,że te pierwsze nie maja odblasku?.
                Fizycznie tylko odblaskiem ale nie tu jest problem , w O2Tour ten sterownik kodujemy jak dla Octavii bo nie potrzeba nam wyjścia do dziennych bo O2 Tour oddzielnych nie ma ( ma w mijania ), natomiast O2FL ma i tu trzeba zakodować jak dla YETI i wtedy dzienne będą ale jest problem z tyłem . .Minusem tego sterownika jest też to ,że jak odpalisz dzienne to nie będzie podświetlenia dywaników bo właśnie z tego pinu idą dzienne .Sprawdź schematy to będziesz wiedział o co chodzi.

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez Wojtenio Zobacz wpis
                  Krótko mówiąc do O2 Tour z eletryką z tyłu się nadaje do O2 FL już nie bardzo, bo jest inne wyjście tylnych lamp i to głównie go dyskwalifikuje
                  Sęk w tym, że tylne lampy od strony elektrycznej O2T i O2FL są identyczne... różnica jest pomiędzy HB a Combi...


                  Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                  CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                  Komentarz


                  • #34
                    Słuszna uwaga , ja mam HB i pod tym kątem robiłem kiedyś testy z takim BCM ,w kombi byłoby łatwiej bo ma prawie identyczne podłączenie jak w YETI ilość żarówek jest taka sama i punkty masowe identyczne .

                    Komentarz


                    • #35
                      A czy sterownik 1K0 937 087 będzie odpowiedni?

                      Ma piny do dziennych.

                      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                      Komentarz


                      • #36
                        Witam,

                        Montaż halogenów i dziennych nareszcie zakończony wedle prośby F0rest podaję koszty
                        -koszt halogenów 320 zł kupiłem kompletne w idealnym stanie razem z wiązką elektryczna i żarówkami
                        -koszt modułu komfortu 220 zł i tu uwaga dla wszystkich mówię z własnego doświadczenia nie doczytałem na forum przy kupnie musisz wiedzieć czy dany moduł komfortu obsługuje tylne szyby a ty ich nie masz to będziesz miał problem w postaci niezamykania tylnych drzwi i ja niestety taki kupiłem i musiałem zrobić dodatkowo tylne szyby opuszczane, dlaczego bo w silniczkach do opuszczania szyb jest sterowanie do zamykania drzwi. Zapytacie czy nie prościej było kupić inny moduł komfortu to usłyszałem cenę ok 600 zł to stwierdziłem że lepiej zrobić opuszczane szyby jak mam tak sporo zapłacić
                        - przyciski do opuszczania szyb razem z plastikiem 2 szt. po 20 zł szt.
                        -silniczek elektryczny lewy 95 zł
                        - blacha plus silniczek prawą stronę udało mi się kupić za 50 zł lewą kupiłem ale okazała się uszkodzona ale wykorzystałem ją tzn. w drzwiach z klamką wyciąłem otwory i zamocowałem klamkę w drzwiach w ten sposób nie musiałem kupować boczków mam klamki jako atrapę i przycisk do opuszczania drzwi dostałem zwrot kasy za uszkodzona blachę i nie musiałem jej zwracać
                        -wiązki elektryczne 2 sztuki na tył po 20 zł sztuka i na przód do kierowcy 1 sztuka 20 zł szt uwaga czego nie przewidziałem w drzwiach są inne kostki i też trzeba je mieć dobrze że koleś miał takie.
                        - przycisk do opuszczania drzwi przód kierowca 40 zł + obudowa przycisku tu zapłaciłem trochę więcej 120 zł z przesyłką bo kupiłem nową oryginalną bo jak widziałem na necie używki w fatalnym stanie i to też w niemałej cenie
                        -przełącznik halogenów nowy oryginał 92 zł
                        -całość 1037 zł za same części bez robocizny i to nie wszystko jedną blachę miałem gratis jak pisałem powyżej boczków nie kupowałem tak więc można doliczyć jeszcze ...... zł jak ktoś chce mieć idealnie.
                        Tak więc jak ktoś weźmie się za robotę to musi się zastanowić czy na pewno chce mieć dzienne ( z dodatkiem halogenów doświetlania zakrętów i tylnych elektrycznych szyb ) za tą cenę. Ja biorąc się za to nie liczyłem że mnie to tyle wyjdzie . Na koniec wielkie dzięki dla Kolesia bez niego nic bym nie zrobił bo on mi to montował ja jestem zielony w tych sprawach i dzięki też Krzynolowi za wsparcie przy ogarnianiu tematu bez niego też byłoby bardzo ciężko.
                        Ostatnio edytowany przez rszpak1; 43699.

                        Komentarz


                        • #37
                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                          poprzednie modele:
                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                          Komentarz


                          • #38
                            Ja tylko kabelki zrobiłem bo to lubię. Super robotę to Ty odwaliłeś ze zmianą blach a zwłaszcza z przeniesieniem elektryki na manuala. Mnie by to się nie udało.



                            krzynol - wielkie dzięki za wsparcie i cierpliwość i odpowiedzi na mnóstwo pytań.

                            Dodam jeszcze dla chętnych na zmianę, że zasilanie modułów lewych i prawych drzwi wziąłem z bezpiecznika 32 (zgodnie ze schematem) i wystarczy tam wpiąć pin bo prąd już jest doprowadzony do gniazda bezpiecznika.
                            Masa pociągnięta z punktu masowego. Na dole, przy progu (słupek A).

                            Drugie zasilanie idzie z bezpiecznika 34 do pinu 1 białej wtyczki bordnetza. Aby je doprowadzić do słupka B wykorzystałem kabelki z instalacji manualnej. Z wtyczki 12-sto pinowej idą przewody właśnie do tej białej i ja je tam wyjąłem i przylutowałem do pinu 1 czyli zasilania. W słupku trzeba im podmienić tylko piny bo są inne.

                            Ostatnie kabelki łączą tylne drzwi z przednimi i te musiałem pociągnąć od słupka B do A.

                            Podsumowując z czterech potrzebnych przewodów (na jedną stronę) trzy dałem nowe a czwarty jest wyjęty z instalacji manualnej.
                            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez rszpak1 Zobacz wpis
                              Tak więc jak ktoś weźmie się za robotę to musi się zastanowić czy na pewno chce mieć dzienne
                              i powoli sie chyba wyleczyłem z tego moda...
                              Dawid
                              czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                              Komentarz


                              • #40
                                Koleś sama mechanika to pryszcz najgorszą robotę odwaliłeś ty i jak napisałeś duża pomoc Krzynola którego i ja też męczyłem pytaniami przed zakupem odpowiednich części dzięki za cierpliwość teraz pozostaje mi się cieszyć dodatkowymi funkcjami samochodu.

                                Komentarz


                                • #41
                                  U mnie nie wyszło wcale tak drogo.

                                  Sprawa pierwsza: Halogeny używane z żarówkami i kostkami można wyhaczyć już za ok. 200 PLN. Ja zacząłem od tego i od razu je zamontowałem w zderzaku. W międzyczasie trwało zakupywanie drobiazgów, czyli kabelków, pinów, lutowanie, robienie wiązek itp. Wyłącznik kosztował ok 35 pln (Chinol, ale działa jak należy). I teraz sprawa kluczowa i najtrudniejsza: znalezienie odpowiedniego modułu centralnej elektryki w rozsądnej cenie. Mnie się udało znaleźć 1K0 937 087 AG na OLX Ukraina, a kolega który tam jeździ pomógł mi sprowadzić to ustrojstwo (odpłatnie), więc w sumie BCM wyszedł mnie ok. 450 pln.

                                  Jeśli chodzi o robociznę, to udało się mi to zrobić samemu, chociaż jestem kompletnym amatorem. Ale to tylko dzięki forum OCP, gdzie sprawa rozpisana jest jak wiemy drobiazgowo krok po kroku.

                                  Wg mnie jest to bardzo użyteczny mod, w połączeniu z czujnikiem deszczu/zmierzchu i wyłącznikiem „auto” jest to duże udogodnienie dla kierowcy. Halogenów przez ok. 1,5 roku nie używałem praktycznie ani razu, ale bardzo pomocne jest dośw. zakrętów, no i wiadomo – DRL to oszczędność prądu.

                                  No i ostatnia sprawa: koleś, który poratował mnie kabelkiem VCDS, dzięki raz jeszcze.

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    No nie wyszło bo nie montowałeś tylnych elektrycznych szyb. Nie każdy ma dojście na Ukrainie tylko Polską brutalną rzeczywistość. A co do chinoli to wolę nowy lub używany oryginał niż nowego chińczyka ale to moje zdanie każdy wybiera to co uważa za słuszne. Co do halogenów zapłaciłem drogo ale były w idealnym stanie z ciekawości popatrzyłem na allegro nigdzie nie widziałem halogenów w tej cenie co piszesz musiałbyś mieć farta oferty od 70 do ponad 100 za szt i bez żadnych końcówek gołe. Przy montażu wolałem skorzystać z pomocy osoby kompetentnej manualne sprawy nie ma problemu ale elektryka samochodowa to nie moja działka. I fajnie że Tobie udało się w rozsądnej cenie to zrobić ale nie każdy przeciętny zjadacz chleba będzie miał szczęścia i wtyków co Ty ale kupi części w takiej cenie jak ja i tak niektóre części kupiłem tanio a niektóre drogo tak więc cena jest wyśrodkowana.

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Po czasie mogę powiedzieć że było jednak warto na początku trochę żałowałem ale po czasie stwierdzam że zrobiłbym jeszcze raz tego moda.

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X