Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tempomat a half-dot

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Tempomat a half-dot

    Witam.
    Planuję wymienić w O2FL manetkę kierunkowskazu na manetkę z tempomatem. Poszukuję więc informacji na temat działania tempomatu w O2FL wyposażonej w wyświetlacz half-dot. W jaki sposób zrealizowane jest wyświetlanie nastawionej prędkości ? Czy po zakodowaniu tempomatu ten wyświetlacz ma to w sobie ? Czy może po prostu według wskazówki prędkościomierza. A może samochody z tym wyświetlaczem nie mogą mieć tempomatu ?

    Dzięki za odpowiedź.

  • #2
    Zamieszczone przez SQT Zobacz wpis
    A może samochody z tym wyświetlaczem nie mogą mieć tempomatu ?
    Mogą mieć.

    Zamieszczone przez SQT Zobacz wpis
    Planuję wymienić w O2FL manetkę kierunkowskazu na manetkę z tempomatem.
    Z którego roku Octavia? Masz komputer pokładowy?

    Zamieszczone przez SQT Zobacz wpis
    Poszukuję więc informacji na temat działania tempomatu w O2FL wyposażonej w wyświetlacz half-dot. W jaki sposób zrealizowane jest wyświetlanie nastawionej prędkości ?
    Wyświetlacz nie ma tu znaczenia.

    Zamieszczone przez SQT Zobacz wpis
    Czy może po prostu według wskazówki prędkościomierza.
    Właśnie tak.


    Przyjedź to Ci to zamontuję i zakoduję.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz


    • #3
      Octavia z końca produkcji. Początek 2013 roku i ma komputer.

      Komentarz


      • #4
        No to manetki masz zespolone. Najlepiej zajrzeć jakie dokładnie masz zanim kupisz.

        Zadzwoń to powiem co i jak sprawdzić. Lub przyjedź. Daleko nie masz.
        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

        Komentarz


        • #5
          Wracam z tematem. Na razie bez rozbierania czegokolwiek chciałem odczytać programem co za sterownik kolumny siedzi. Niestety jedyne co to dostaję informację że 5k0953507AS. Google natomiast twierdzi że to są zespolone manetki, A dlaczego ani słowa o sterowniku ??

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez SQT Zobacz wpis
            chciałem odczytać programem co za sterownik kolumny siedzi.
            Do tego nie potrzebujesz komputera. Podnieś górną połówkę obudowy kierownicy. Zobaczysz naklejkę na sterowniku.
            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

            Komentarz


            • #7
              Czy ta górna osłona jest na zatrzaskach czy trzeba coś więcej odkręcić ?

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez SQT Zobacz wpis
                Czy ta górna osłona jest na zatrzaskach czy trzeba coś więcej odkręcić ?
                Tylko na zaczepach. Dolna jest na trzech śrubach ale jej raczej nie będziesz musiał zdejmować.


                Jak chcesz tylko tempomat dołożyć to sterownik kierownicy masz odpowiedni wg. mnie. Dopiero pod multi trzeba go wymienić.
                Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                Komentarz


                • #9
                  A jak chcesz sprawdzić programem to najlepiej zrób autoscan i wtedy widać numer sterownika. Adres 16.
                  Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                  Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                  Komentarz


                  • #10
                    Sprawdziłem i jest to moduł 5K0-953-549-C. Teraz kwestia doboru manetek zespolonych

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez SQT Zobacz wpis
                      Teraz kwestia doboru manetek zespolonych
                      A gdybym takie miał to byś chciał?

                      Mam taśmę pod multi również.
                      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                      Komentarz


                      • #12
                        Octavia nie jest moja, więc taśma(sterownik) z multi nie jest potrzebny. Co do manetek to jaki ewentualny koszt? Widziałem ceny nowych z Valeo i trochę odpychają.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez SQT Zobacz wpis
                          Co do manetek to jaki ewentualny koszt?
                          Zobacz PW. Wczoraj Ci napisałem.
                          Zawsze też możesz zadzwonić. Numer jest poniżej.
                          Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                          Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                          Komentarz


                          • #14
                            sterownik kiery zawsze się zgłasza z numerem zespołu manetek z jakim był fabrycznie sparowany
                            czyli taki sam sterownik może się zgłaszać z numerami różnymi (zależnie od wersji manetek)
                            wystarczy w VCDS będąc w sterowniku kierownicy, wejść w opcję Advanced ID i tam jest już numer bezpośredni sterownika

                            dokładnie tak samo jest ze sterownikami + silniczkami drzwiowymi
                            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                            poprzednie modele:
                            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                            Komentarz


                            • #15
                              Czym różnią się manetki zespolone z 2 wtyczkami od tych z 3 wtyczkami - obie posiadają tempomat i sterowanie komputerem więc o co chodzi?
                              Ostatnio edytowany przez zonku; 29912.

                              Komentarz


                              • #16
                                jakieś zdjęcia do porówania, bo nie wiem o jakie wtyczki pytasz?
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                poprzednie modele:
                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez SQT Zobacz wpis
                                  Sprawdziłem i jest to moduł 5K0-953-549-C. Teraz kwestia doboru manetek zespolonych
                                  To uważaj jakie manetki zamówisz. Do tego sterownika są manetki z innym mocowaniem niż w większości Octavii. Na zdjęciu górne manetki są pod sterownik 5K0-953-549 dolne pod 5K0-953-569.
                                  20160412_125049.jpg
                                  SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
                                  ​​​
                                  Grzegorz

                                  Moja Ambitna Czarnula

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez zonku Zobacz wpis
                                    Czym różnią się manetki zespolone z 2 wtyczkami od tych z 3 wtyczkami - obie posiadają tempomat i sterowanie komputerem więc o co chodzi?
                                    Różnią się mocowaniem na kolumnie kierowniczej i mają różne sterowniki na sobie mocowane.
                                    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      no i pięknie wszystko wytłumaczone
                                      dodam, że sterownik 5k0....549 był w niektórych modelach 2010-2011 mniej więcej
                                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                      poprzednie modele:
                                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
                                        549 był w niektórych modelach 2010-2011 mniej więcej
                                        No nie.

                                        2010 - manetki pojedyncze i sterowniki 1K0-953-549 a pod koniec roku już manetki zespolone i sterowniki 5K0-953-569

                                        2011 - manetki zespolone i sterowniki 5K0-953-569

                                        2012 - początek roku sterowniki 5K0-953-569 a w połowie roku zmiana na 5K0-953-549

                                        Tego jestem pewien.
                                        Ostatnio edytowany przez koleś; 6390.
                                        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez georgg Zobacz wpis
                                          Na zdjęciu górne manetki są pod sterownik 5K0-953-549 dolne pod 5K0-953-569.
                                          Manetki nie są zamienne miedzy sobą.
                                          Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                          Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            dokładnie chodziło mi o te białe wtyczki które podłącza się do sterownika.kolega georgg dokładnie pokazał to na zdjęciu. Ja mam sterownik z końcówką 549 tak jak autor tematu.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez zonku Zobacz wpis
                                              Ja mam sterownik z końcówką 549
                                              Mam manetki jakie potrzebujesz. Mogę to zamontować i zakodować. Pracuję w Gliwicach.

                                              Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                              Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                dzięki koleś za ofertę, jednak miałem na "stanie" odpowiednią manetkę. Tempomat działa jednak dziwi mnie, że przerywa pracę po naciśnięciu sprzęgła (trzeba znowu wcisnąć RES). W O3 widziałem że praca była wstrzymywana na czas zmiany biegu. Druga sprawa na youtube znalazłem film:

                                                Jak widać w Golfie na half-dot pokazała się prędkość nastawiona w tempomacie zamiast licznika dziennych kilometrów.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Cześć! Też mam O2FL z Half-dot. Zastanawiam sie nad dołożeniem tempomatu. Dlatego również ciekawi mnie jak fizycznie wygląda nastawianie prędkości. Czy ktoś poratuje filmikiem albo krótkim opisem? Czy w mojej octavce, tak jak wyżej wyświetli się nastawa na wyświetlaczu ?

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X