Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Światła do jazdy dziennej w halogenach raz jeszcze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Światła do jazdy dziennej w halogenach raz jeszcze

    Witam.
    Przeczytałem sporo tematów związanych ze światłami w halogenach ale jakoś nie doczytałem w jaki sposób one funkcjonują.

    Pobawiłem się trochę wczoraj i zakodowałem sobie światełka w halogenach. Mam reflektory xenonowe i czujniki deszczu i zmierzchu oraz przełącznik z funkcja auto.

    Kodując o ile dobrze pamiętam, piszę z głowy bajt 4 bit 4 kodowanie przechodzi, dalej koduje bajt 17 bit 4 albo 6 (światła dzienne przez halogeny) kodowanie nie przechodzi VCDS wywala błąd. Dopiero kiedy zakodowałem w bajcie 0 opcje skandynawską przeszło kodowanie bajtu 17. Po tej procedurze światła dzienne są w halogenach jednak zapalają się po przekręceniu kluczyka, niezależnie od pozycji wyłącznika świateł (zapalają się nawet jak jest na 0). Czy to tak ma być czy coś pomieszałem. I jak to się ma do opcji CH i LH bo jakoś nie mogę tego rozgryźć.

    Pozdrawiam...
    Aha Bordnetz 1K0 937 049 N
    Ostatnio edytowany przez brofi; 44540.

  • #2
    Zamieszczone przez brofi Zobacz wpis
    niezależnie od pozycji wyłącznika świateł (zapalają się nawet jak jest na 0)
    bo to są światła do jazdy dziennej a nie mijania czy drogowe, zapalają się nawet w pozycji "0"
    Bo kiedy miałby się niby uruchamiać? Jak przełączysz na mijania czy na pozycje?
    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

    Komentarz


    • #3
      Gdzieś doczytałem, że ktoś to sobie zakodował w pozycji auto a na 0 nic się nie świeciło. Czyli tak ma być. A podpowiesz może szanowny kolego czy da się wyłączyć postojowe przód/tył w trybie dziennych w halogenach ?

      Komentarz


      • #4
        Da się. Trzeba zakodować tryb amerykański. Wtedy będą świeciły wyłącznie halogeny.

        Czarna RSka: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-bwa-by-hering

        Komentarz


        • #5
          No właśnie w tym problem że jak w bajcie 0 ustawie tryb amerykański, to przy próbie zakodowania bajtu 17 bit 4 vcds wyrzuca błąd i sterownik nie przyjmuje kodowania. Da się zakodować jedynie przy zakodowanej opcji skandynawskiej.

          Komentarz


          • #6
            To odznacz opcję skandynawską i daj tylko tryb amerykański.
            Zamieszczone przez brofi Zobacz wpis
            Gdzieś doczytałem, że ktoś to sobie zakodował w pozycji auto a na 0 nic się nie świeciło.
            pierwsze słyszę.
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz wpis
              To odznacz opcję skandynawską i daj tylko tryb amerykański.
              Może się nie znam, ale takiego babola bym nie popełnił Sprawdzę dziś dla pewności jeszcze raz i dorzucę komunikat błędu generowany przez vcds przy próbie kodowania na opcję amerykańską.

              Co do kodowania w pozycji auto było gdzieś w wątku Kodowanie - dużo fajnych opisów. Ale nie było napisane jak to zostało zakodowane.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez brofi Zobacz wpis
                Gdzieś doczytałem, że ktoś to sobie zakodował w pozycji auto a na 0 nic się nie świeciło.
                to dotyczy wysokich bordnetzów w O2
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez brofi Zobacz wpis
                  No właśnie w tym problem że jak w bajcie 0 ustawie tryb amerykański, to przy próbie zakodowania bajtu 17 bit 4 vcds wyrzuca błąd i sterownik nie przyjmuje kodowania. Da się zakodować jedynie przy zakodowanej opcji skandynawskiej.
                  widocznie ten sterownik z indeksem N tak ma
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz


                  • #10
                    Ten moj bordnetz chyba jest zwalony, albo elektryka gdzieś siada. Jednakże udało się zakodować opcję amerykańską. Wcześniej próba zakodowania opcji amerykańskiej kończyła się błędem Coding rejected Error 31 Request out of range. Wczoraj przywróciłem ori kodowanie, najpierw zakodowałem skandynawię, później przekodowałem na amerykę i poszło bez błędów. Po przekręceniu kluczyka świecą jedynie halogeny, zaciągnięcie ręcznego je wyłącza. Dzięki za pomoc

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X