Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana radia blues na wyższy model

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana radia blues na wyższy model

    Mam problem.Od tygodnia jestem posiadaczem Octavii II FL hatchback active z 2011 roku.Autko to jest bardzo ubogo wyposażone.Zamontowane jest fabryczne radio blues,głośniki tylko z przodu brak komputera pokładowego,brak podłokietnika,tempomatu i kończąc na braku halogenóLink mam pretensji o to do poprzedniego właściciela , absolutnie.Chciałbym jednak przy odrobinie szczęścia i oczywiście pomocy z Waszej strony spróbować przynajmniej na ile to będzie możliwe doposażyć ją na tyle na ile będzie mnie stać.Dodam ,że jestem kompletnym laikiem w tych sprawach mam 50 lat i prosiłbym o jakąś pomoc.Pozdrawiam.

  • #2
    Napisz skąd jesteś, bez większych problemów zainstalujesz komputer pokładowy i tempomat wystarczy zmiana manetek i kodowanie, podłokietnik też znajdziesz w dobrych pieniądzach, halogeny trochę roboty trzeba ciągnąć instalację i na 99% wymiana bcm.
    Skoda Octavia II FL
    Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru

    https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/

    Komentarz


    • #3
      Serdecznie dziękuję za odpowiedź i pomoc.Jestem z Sierpca miasteczko obok płocka.Czy w trakcie tej mojej modernizacji mogę liczyć też na pomoc dla Ciebie to Pikuś.Pozdrawiam Krzysiek

      Komentarz


      • #4
        A co powiesz o zmianie radia swing czy będę miał aux iblutut

        Komentarz


        • #5
          Do swinga trzeba dokupić osobny moduł BT. Aux masz w podłokietniku
          OIIFL Kombii - 198 Km / 457Nm - R Stage One
          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5-o2fl-2-0-tdi


          T: 500286848

          Komentarz


          • #6