Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z kamerą cofania, radio Erisin ES 9401A w zamian za Stream

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z kamerą cofania, radio Erisin ES 9401A w zamian za Stream

    Witam wszystkich
    Jestem nowicjuszem od czwartku na forum.
    Chciałbym rozpocząć nowy temat, ponieważ na innym poście odnośnie wymiany radia Stream na android już nie ma żadnych ruchów.

    Posiadam OII Tour 2005. Zmieniłem radio Stream na Erisin 9401A (chińczyk). Teraz chciałem podłączyć kamerkę cofania w tablicy rejestracyjnej.
    Zasilanie (+) do kamerki pociągnąłem od kostki z prędkością nadmuchu powietrza w kabinie (zasilanie ustaje po wyjęciu kluczyka), masę (-) podłączyłem do przewodu masowego auta, ale nie do klemy, tylko po stronie połączenia z nadwoziem.
    Kamera cofania łącznie z graficznym wyświetlaniem odległości do przeszkody i tylne czujniki cofania działają prawidłowo. Radio również włącza i wyłącza się z kluczyka jak poprzedni Stream.
    Jest jednak jedno ale.
    Mój objaw jest taki, że po zamknięciu samochodu po krótkim czasie około 1 minuty z okolicy schowka po stronie pasażera pojawia się odgłos jakby przełączania przekaźnika: tyk....tyk (5 sekund przerwy) tyk....tyk. Jakby coś się nie uśpiło. Jak odłączę pudełko can bus dekoder, to tykanie ustaje, ale wtedy w radiu nie mam zasilania (bo przewody zasilające: czerwony i pomarańczowy są rozłączone). Bez can bus dekodera z kolei, kamerka w ogóle nie działa.
    Ten objaw "tykania" rozładowuje mi akumulator.
    W ustawieniach radia dla can bus w "Factory settings" mam tylko jedną pozycję VW&Skoda simple, wiec nie mogę ustawić nic innego. Także jeśli ustawię w Factory settings" can bus jako "NO", tykanie po zamknięciu auta dalej występuje.
    Mój gateway to 1K0907530F.
    Czy muszę go zmienić na wyższy?
    Nie mam już pomysłów na rozwiązanie tego problemu...