Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przycisk otwierania klapy bagażnika O2 przed FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Tak jak wojtasmazi napisał. Jeśli masz siłowniki z sprężynami to klapa się otwiera cała.
    Dodatkowo jest alternatywa otwierania jakby klamka w klapie nawaliła

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez DJ MŁODY Zobacz wpis
      co ten przycisk daje
      - zwalnia blokadę klapy
      - klapa podskakuje
      i to na tyle
      i tak trzeba ja otworzyć , czyli palce lądują na śodku czyli na gumie otwierania i do góry
      chyba że coś wiecej daje ten cudowny przycisk ?
      no właśnie też się zastanawiam, przecież klapę można z kluczyka otworzyć jakby się przycisk klapy zepsuł - bardziej taki gadżet i kolejny guzik na konsoli
      a podłączenie tego jest banalne, trzeba podać masę na pin6 wtyczki T8m w module komfortu, nie wiem co musieliście tak mocno rozkminiać?
      trzy przewody potrzebne w sumie: masa np. z guzika ESP/ASR, podświetlenie (58d) z guzika ESP/ASR i wyjście do w/w wtyczki komfortu.
      Ostatnio edytowany przez krzynol; 1427.
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz


      • #28
        krzynol trafiłeś w punkt dodatkowy bajer w konsoli środkowej
        pozdrawiam Adam
        Octavia 2 - Tour II - Kosiarka


        Spontany Katowickie

        Komentarz


        • #29
          Podać masę na pin 6 albo 12v na pin 8. Przy tym guziku trzeba było podać 12v a nie masę, bo masa szła do esp żeby też podświetlenie było.
          Mi taki "bajer" się przyda bo mam siłowniki do tego.
          Kto chce spróbować, ma już opisane jak. Kto nie chce, nie musi.

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez demol Zobacz wpis
            Podać masę na pin 6 albo 12v na pin 8. Przy tym guziku trzeba było podać 12v a nie masę, bo masa szła do esp żeby też podświetlenie było.
            bzdury jakieś wypisujesz.
            Po pierwsze nie powinno się podawać 12V bezpośrednio na silnik, bo napięcie pojawia się też na wyjściu sterownika, a tak nie wolno robić! Jeśli tak zrobiłeś to jest mega drut!
            Po drugie przez przycisk do pracy niskoprądowej/sygnałowej, puściłeś duży prąd ciągły/wykonawczy na silnik, kolejny drut.
            Po trzecie masę każdą można wykorzystać do sterowania tym wejściem, obojętnie skąd by była.
            Po czwarte - kolejny guzik na konsoli fajna sprawa, nie ukrywam.
            Ostatnio edytowany przez krzynol; 1427.
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz


            • #31
              Mhm, a jesteś w stanie z tych informacji wcześniejszych, z rozpiski pinów, podać jak to mieliśmy podłączyć żeby na czerwonym kablu była masa do pinu 6 w komforcie?
              czerwony był osobno an3 pozostałe miały wtyczkę do przepięcia esp

              Komentarz


              • #32
                Musiałbym go znów mieć w rękach, żeby sprawdzić czy da się na czerwonym zrobić masę. Wg. mnie to jest klasyczny przycisk TPMS/ESP ze zmienioną ikoną. A z TPMS lub ESP na wyjściu jest 12V. Nad kabelkami się zastanawialiśmy bo nie chciałem go spalić a nie działał gdy na brązowym była masa a na czarno-białym był plus.


                Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                Komentarz


                • #33
                  to zwykły przycisk zwierny typu NO z podświetleniem
                  2 piny to podświetlenie, a 2 to zestyk zwierny, nad czym tu dyskutować?!
                  miernik w rękę i po 5 sekundach wszystko jasne
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz


                  • #34
                    Odkopuje temat. Założony guzik, wszystko podłączone, cały czas działało, ale guzik się spalił, jest zwarty cały czas już.. mial ktoś taki problem czy poprostu trafił mi się feler?

                    Komentarz


                    • #35
                      Komuś zakładałem i też się zjarał po pewnym czasie. Nie pamiętam czyja to była Octavia bo dawno to już było. Kup inny. TPMS lub ESP lub ASR i jeśli będą działać jak ten ryżowy to tylko przełóź plastik z ikoną bagażnika.
                      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                      Komentarz


                      • #36
                        A ile pinów podłączałeś pod przycisk esp? 2 czy 3? Bo w ori jest pin 2 i 6 jest połączony, masa i 12v prosto na guzik, pomyślałem żeby to rozdzielić jak kolega pisal ze masa do masy itp, wszystko działało ale się spaliło i teraz jest zwarty cały czas..

                        Komentarz


                        • #37
                          Spalił się kolejny guzik..

                          Komentarz


                          • #38
                            Coś jest nie tak z tym podłączeniem, ja temat olałem...

                            Komentarz


                            • #39
                              Koledzy Ogarnięte, nic się nie pali, poprostu zostałem początkowo wprowadzony w błąd, lecz Krzynol mnie trochę zainspirował i zrobiłem

                              Komentarz


                              • #40
                                A to mógłbyś krok po kroku objaśnić co i jak? Może wrócę do moda..

                                Komentarz


                                • #41
                                  Tak jak Krzynol napisał o masie, sygnale, połączyłem fakty, zajrzałem w instalacje i podłączyłem to dosłownie Tak samo jak jest mikrostyk podłączony ;p
                                  Mianowicie;
                                  Pin2 Masa
                                  Pin3 podświetlenie
                                  pin4 Masa
                                  pin6 do komfortu, i jak się nie mylę we Wtyczke t8 na pin 6

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Obydwie masy mozna z tego samego punktu np z ESP?

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      i super
                                      nie chciałem już ponownie pisać o złym podłączeniu, ale kilka założyłem przycisków i nic nikomu się nigdy nie spaliło
                                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                      poprzednie modele:
                                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Krzynol szybkie pytanie do Ciebie, spotkałeś się z przyciskiem TMPS 6 pin? Normalnie są 4 a nabyłem 6 pinowy 16137304690244764762146630114024.jpg

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          hm
                                          wszystkie są 6 pinowe, oczywiście działają tylko 4 piny
                                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                          poprzednie modele:
                                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X