Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przycisk instalacji LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przycisk instalacji LPG

    Cześć, skręca mnie na stwierdzenie "fabryczna" instalacja gazowa. Gdyby tak było, to komputer pokładowy pokazywał by spalanie gazu, a to wyglądało by to tak:
    a nie tak jak u mnie:
    Mam więc do Was pytanie, czy ktoś chce się pochwalić jakimś fajnym przyciskiem, który będzie wpasowany ładnie w deskę rozdzielczą, gdzie będzie to wyglądało ;-)
    Była tez wersja 1.6 LPg może w tych autach przycisk od LPG był już ładnie wkomponowany?
    Załączone pliki

  • #2
    Zostaw jak jest i ciesz się tym co masz . Jeżeli byś miał temat zgłębiony o oryginalnej instalacji które były stosowane w Octaviach II FL z silnikiem CHGA to byś nie pisał takich postów . Obecnej centralki ( przycisku ) do sterowanie nie zmienisz możesz tylko przenieść jej umiejscowienie i to tyle . Z silnikami CHGA i sterownikiem LC02 była ona montowana fabrycznie w okolicach lewarka zmiany biegów .
    Ostatnio edytowany przez Wojtenio; 23729.

    Komentarz


    • #3
      Witam. Ja mam skoda z fabryczna instalacją, która wyświetla spalanie gazu na kompie. Jestem bardzo zadowolony, nie ma na co narzekać... W Krakowie gdzie mieszkam to serwisują więc wszystko gra. Przycisk jest montowany pod panelem klimatyzacji tam gdzie jest przycisk od asr, tpms i czujniki parkowania przód. Jak wrócę do domu to mogę zdjęcie podesłać.

      Komentarz


      • #4
        Super! Będę bardzo bardzo wdzięczny!

        Komentarz


        • #5
          Oryginalny przycisk ma numer 1Z0 970 372 A i jest nie do dostania. Współpracuje on tylko z fabryczną instalacją, która była montowana w Czechach.

          Komentarz


          • #6
            Mam skódkę z fabryczną instalacją gazową, w 2011 roku przyszło do nas ok 200 egzemplarzy ze Skandynawii. Rozpoznać można po zielonej literce i na klapie MPI
            Załączone pliki

            Komentarz


            • #7
              Super! Oto mi chodziło ;-) Super miejsce uważam. Idę to przewiercić.

              Komentarz


              • #8
                Hmm, a po co byly guziki GAS dla silnikow CHGA te obok ASR/ESP ??

                To co powyzej na zdjeciu to dalej jakas dostawka moim zdaniem ?? Licznik kolega ma ze wskazaniem gazu i benzyny ??

                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  By to zrozumieć trzeba mieć wiedzę na temat zastosowanych sterowników LPG które były stosowane z silnikami CHGA czyli to co wyjeżdżało z fabryki w Mlada Bolesłav .
                  Pierwsza opcja sterownik LPG LC02 i przełącznik gazu z guziczkiem i poziomem gazu podświetlonym na niebiesko był umiejscowiony przy lewarku zmiany gazu .
                  Ta instalacja była bardzo podobna do montowanych w ASO na koniec wypustu O2 FL i O2 Tour z tym że te były z odblokowanymi sterownikami LPG i bardzo dobre do modyfikacji pod swoje własne ustawienia i zmiany wtryskiwaczy .
                  I opcja druga od maja 2011 r bardziej zaawansowana , zastosowanie sterownika LPG LC03 który jest zintegrowany ze sterownikiem PB i tu był zastosowany guzik do przełączenia gazu . W tej opcji paliwem głównym jest LPG a do rozruchu PB . Cechą charakterystyczną tej instalacji był specyficzny licznik z MaxiDot i dwoma wskaźnikami paliwa w nim , no i oczywiście przełącznik paliwa guzik GAZ .
                  Jeżeli przejrzysz schematy to zobaczysz dokładnie różnice .

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X