Przymierzam się do wymiany rozrządu w silniku 1.6 i natrafiłem na taki oto mod:
403 — Доступ запрещён
gościu narzekał że pasek wielorowkowy Conti mu piszczy i kupił oryginał VAG.
Przy okazji wymiany kupił koło pasowe z silnika 2.0, które, jak mi się wydaje, różni się tym że ma w środku stalowy obciążnik, połączony z szajbą elementem gumowym.
Kupiłem sobie takie koło z zamiarem założenia, waży toto 2-3 kg, Zastanawiam się czy możne mieć to jakieś negatywne konsekwencje dla silnika lub dla osprzętu.
Rosjanin pisze, że:
- nie zauważył spadku mocy,
- przy włączonej klimatyzacji zmiana biegów zachodzi bez szarpania,
- o powód braku tłumika w silniku 1.6 podejrzewa oszczędności,
- będzie obserwował co będzie się działo dalej.
Linki do tłumaczenia na angielski i na polski:
Link
Демпферный шкиф от 2.0FSI — Audi A3 (8P), 1,6 л, 2004 года | тюнинг | DRIVE2
Ja postanowiłem spróbować właśnie przez to, że denerwuje mnie szarpanie przy zmianie biegów, szczególnie podczas jazdy na gazie (LR Omegas). Żeby zmienić bieg bez szarpnięcia, trzeba wprawnie odpuścić gaz i z odpowiednim opóźnieniem wcisnąć sprzęgło, czego nie ma przy wyłączonej klimatyzacji. Chyba napiszę do niego, czy po 2 latach coś się nie pochrzanilo.
Czy może to mieć jakieś szkodliwe oddziaływanie dla samochodu?
403 — Доступ запрещён
gościu narzekał że pasek wielorowkowy Conti mu piszczy i kupił oryginał VAG.
Przy okazji wymiany kupił koło pasowe z silnika 2.0, które, jak mi się wydaje, różni się tym że ma w środku stalowy obciążnik, połączony z szajbą elementem gumowym.
Kupiłem sobie takie koło z zamiarem założenia, waży toto 2-3 kg, Zastanawiam się czy możne mieć to jakieś negatywne konsekwencje dla silnika lub dla osprzętu.
Rosjanin pisze, że:
- nie zauważył spadku mocy,
- przy włączonej klimatyzacji zmiana biegów zachodzi bez szarpania,
- o powód braku tłumika w silniku 1.6 podejrzewa oszczędności,
- będzie obserwował co będzie się działo dalej.
Linki do tłumaczenia na angielski i na polski:
Link
Демпферный шкиф от 2.0FSI — Audi A3 (8P), 1,6 л, 2004 года | тюнинг | DRIVE2
Ja postanowiłem spróbować właśnie przez to, że denerwuje mnie szarpanie przy zmianie biegów, szczególnie podczas jazdy na gazie (LR Omegas). Żeby zmienić bieg bez szarpnięcia, trzeba wprawnie odpuścić gaz i z odpowiednim opóźnieniem wcisnąć sprzęgło, czego nie ma przy wyłączonej klimatyzacji. Chyba napiszę do niego, czy po 2 latach coś się nie pochrzanilo.
Czy może to mieć jakieś szkodliwe oddziaływanie dla samochodu?