Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Ksenony O2 FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kodowanie jest jedno, więc jakby go nie było - xeny by nie działały wcale
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • Xenon dołożony jakiś rok temu.
      Miałem zakodowany AFS2 czyli kodowanie 1441884.
      Faktycznie nie było widać że soczewki latają na boki w czasie skrętów. Jedynie przy wyższych prędkościach podnosiły się i rozjeżdżały doświetlając pobocze i środek.
      Zmieniłem kodowanie na standardowe 1507354 i teraz widać jak soczewki skręcają w czasie skrętów kierownicą.
      Po za tym test na boki po odpaleniu auta - adaptacje ii kanał 14 zmienić na 1.
      Także wszystko działa jak należy.
      Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

      Komentarz


      • Angel Sebastian i tak też zrobiłem zmieniając właśnie w tych adaptacjach wartość kanału 14 na 1

        Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
        Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
        Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

        Komentarz


        • Przez okres zimowy zamierzam zebrać graty do założenia poliftowego frontu, ale krzynol zasiał u mnie ziarnko niepokoju, tak więc trzeba się doedukować.

          Wie ktoś, albo ktoś może przerobił temat, czy czujnik kąta skrętu w przedlifcie daje sygnał, aby ksenony skręcały razem z kołami ?
          Czy ewentualnie można auto dostosować tak, aby wszystko związane z ksenonami działało jak w polifcie?

          Komentarz


          • Witam,

            Planuje dołożyć ksenony do mojej octavii 2fl, i mam kilka pytań:

            1. nie chce wypruwać całej wiązki tylko dołożyć tyle kabli ile to konieczne i tu pojawia się pytanie, według schematu silniczek pozycjonowania halogenów zasilany jest z bezpiecznika SC5 (5A) kabelkami 0,5mm2 a moduł pozycjonowania ksenonów ma być zasilany z bezpiecznika SC21 (10A) i kablami 1,0mm2, czy da radę użyć istniejących w wiązce kabelków zasilania 0,5mm2 dla ksenonów i tylko przełożyć zacisk w skrzynce bezpieczników na nowe miejsce czy jednak muszę pociągnąć 1mm2 ?

            Na chłopski rozum to tylko 12V i nawet na schemacie widać że inny bezpiecznik 13 (10A) (nie wiem od czego) również ma kabelek 0,5mm2 i nie ma problemu a w ten sposób miałbym już cztery kable pociągnięte i to w oryginalnej wiązce. Zostały by mi tylko skrętki CAN do kseni, 2x2,5mm2 dla pompki sprysków i 3x0,35 do przedniego czujnika pochyłu.

            2. Czy czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy jest wymagany przy ksenonach ?, teoretycznie sygnał trafia prosto do zegarów co sugeruje że to tylko informacyjnie dla kierowcy jest, ale nie wiem czy komputer jakoś pośrednio tego nie czyta i nie wymaga obecności czujnika.

            3. Po przeczytaniu tematu od deski do deski mam wątpliwości co do zgodności modułu komfortu, raz ktoś pisze że ma mieć końcówkę 148 innym razem ktoś mówi że 142 a pod koniec tematu i tak pojawiło się kodowanie z superba dla AFS2 czyli i tak moduł komfortu z octavii powinien tego nie łyknąć a łyka to jak to w końcu jest ? Chyba że każdy moduł komfortu łyknie ksenony ale nie zawsze na oryginalnym kodowaniu octavii ?

            Komentarz


            • Przewody z bezpieczników są przekrojem wystarczające, możesz je wykorzystać. Czujnik poziomu to tylko wskaźnik nie ma nic wspólnego z ksenonami, sterownik poziomowania z softem 148 mam i działa ok z kodowaniem do OC2

              Komentarz


              • co prawda do O2:



                https://www.youtube.com/watch?v=GPJ3DESMH-w
                Ostatnio edytowany przez krzynol; 1427.
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz


                • nie ma jednej drogi....
                  ale da się zrobić...
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz


                  • spryski muszą być, czujnik nie musi, jak wolisz:







                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz



                    • Dziękuje za odpowiedź ^^

                      Ksenie i spryski założone poza tylnym czujnikiem pochyłu (nie potrafię znaleźć takiego nigdzie) i kodowaniem, moduł poziomowania już w gateway-u zalogowałem i łyknął bez problemu natomiast mam jakiś problem z miganiem ksenonów, na postoju nie ma problemu ale w trakcie przyspieszania lub kiedy włączę długie światła ksenony szaleją i nie wiem skąd się to wzięło, dodatkowo przy ściemnianiu przy coming/leaving home ksenony zamiast się ściemniać to gasną i jeszcze mrugną po sekundzie ale to idąc za sugestią krzynol z filmu o VCDS sobie przekoduje na przeciwmgielne, dzisiaj jeszcze posprawdzam kodowanie w centralnej elektryce ale jeśli to nie wypali to nie wiem do czego się przyczepić ;/ może alternator sieje ?

                      A przy okazji ktoś napisał że tylni czujnik ma oznaczenie 1K0 941 273 N ale gdy takiego szukam to archiwalne grafiki i aukcje sugerują że jest do innych aut i ma przynitowaną dodatkową blaszkę za to ten z literką L na końcu wydaje się być odpowiedni, żadnego z nich w Polsce nie uraczysz tylko e-bay albo alliekspres ale zanim zacznę zamawiać to który mam brać N, L czy jeszcze inny ?

                      Btw. świetny kanał masz na YouTube krzynol masz u mnie suba i łapki w góre

                      Komentarz


                      • DaiTenshi wystarczy poszukać. Mi to zajęło chwilę

                        Link

                        Co do mrugania winą mogą być przetwornice lub żarniki.
                        Nie masz daleko więc możesz podjechać.
                        Kontakt PW
                        Ostatnio edytowany przez gradek; 9065.

                        Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                        Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                        Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                        Komentarz


                        • koddowanie jest na xeny
                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                          poprzednie modele:
                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez gradek Zobacz wpis
                            DaiTenshi wystarczy poszukać. Mi to zajęło chwilę

                            Link
                            Dziękuje za pomoc, też widziałem te aukcje ale zastanawiam się czy to odpowiedni czujnik, krzynol w swoim filmiku montował taki bez srebrnej blaszki jak z tego linku: Link,

                            Co do migających ksenonów to w centralnej elektryce w bajcie 14 nie miałem zakodowanych ksenonów, zmieniłem bit 4 na 1 i jest git.

                            Mam trzy błędy na module poziomowania 1. brak nastaw podstawowych - logiczne 2. błąd czujnika tył - też logiczne a trzeci to błąd komunikacji, problem z tym że komunikuje się z modułem i wymuszam mu testy pozycjonowania itp. dlatego nie wiem jak to interpretować. Jest szansa że wpiąłem się w nie te magistrale CAN i widzę go w VCDS ale nie działa do końca poprawnie ?

                            20201026_162744.jpg


                            Komentarz


                            • Jest szansa że wpiąłem się w nie te magistrale CAN i widzę go w VCDS ale nie działa do końca poprawnie ?
                              sprawdź dobrze, bo kto wie

                              a ta blaszka to tylko osłona od tłumika w gnojowozach
                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                              poprzednie modele:
                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X