Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dziwny nagar pod korkiem oleju?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dziwny nagar pod korkiem oleju?

    Witam wszystkich,
    Mam pytanie odnośnie dziwnego nagaru pod korkiem oleju. Silnik 1.8t auq. Auto niedawno przeze mnie zakupione. Przypadkiem odkręcając korek od oleju natrafiłem na dziwny nagar pod tym korkiem otóż wygląda to jak jakiś stary olej z drobinkami jak piasek (?). Nie wiedząc co było wcześniej lane kupiłem olej 5w40 i płukankę jednak nie zrobiłem jeszcze wymiany bo trochę się boję czy to wszystko nie pójdzie w silnik. Na bagnecie od oleju żadnych drobinek nie widać. Czy jest powód do obaw? Czy mogę normalnie wymienić olej tzn płukanka+zalanie ?
    Załączone pliki

  • #2
    Sludge 1.8T . Znam bul. Nagaru potrafi być tyle że po płukance lub po wlaniu dobrego oleju nagar zleci do miski, zatka smok pompy oleju i zaświeci się czerwona oliwiarka na zegarach.
    U mnie w 1.8T wyglądało to podobnie: I.8 T Oil Pressure Light | Audi Forums

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez gacek1 Zobacz wpis
      Sludge 1.8T . Znam bul. Nagaru potrafi być tyle że po płukance lub po wlaniu dobrego oleju nagar zleci do miski, zatka smok pompy oleju i zaświeci się czerwona oliwiarka na zegarach.
      U mnie w 1.8T wyglądało to podobnie: I.8 T Oil Pressure Light | Audi Forums
      Co można w takim wypadku zrobić? Rozumiem że płukanka i wymiana oleju nie będzie wystarczająca bo syf popłynie i zatka smok?

      Komentarz


      • #4
        Dobra płukanka przy czym od razu zdjęcie pokrywy, miskę i czyszczenie smoka.

        Komentarz


        • #5
          jak kupiłem rs'a to miałem podobnie , miska w dół , pokrywa zaworów out i czyszczenie tego etanolem , pod tym nowe płyny i jazda.

          Komentarz


          • #6
            Miałem to samo i w sumie dalej jest ale troche mniej. (Superb I)Płukanka LM i Shell Helix ultra. Wymiana co 10k km i znow ten sam zestaw. Smok sie nie zatkał. A michy nie chce mi sie ściągać. 50k km przejecahne od kupna czyli 5 wymian. Wpłukany nagar nic nie narobił. 2 razy był Motul, 2 razy Shell, 1 raz Ravenol.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
              Miałem to samo i w sumie dalej jest ale troche mniej. (Superb I)Płukanka LM i Shell Helix ultra. Wymiana co 10k km i znow ten sam zestaw. Smok sie nie zatkał. A michy nie chce mi sie ściągać. 50k km przejecahne od kupna czyli 5 wymian. Wpłukany nagar nic nie narobił. 2 razy był Motul, 2 razy Shell, 1 raz Ravenol.
              To miałeś farta albo nagaru było mało. U mnie po ok 2 tygodniach od zalania świeżego Shella na obwodnicy zaświeciła się kontrolka oleju. Wcześniej był lany castrol longlife i wymieniany co 30tyś km :/

              Komentarz


              • #8
                Jest podobnie jak u kolegi na zdjeciu. Obecnie zalany Helixem Ultra 5w40 + Filtr Manna
                PS. W Octavi dopiero raz zalałem Shella pod koniec wrzesnia. Jak narazie OK ale przejechane ma niespełna 1000km, natkmiast w Supebie już drugi raz i jest OK

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X