Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Osłona silnika 1,4TSI (dolna)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Osłona silnika 1,4TSI (dolna)

    Witajcie,

    mam pytanie, czy ta osłona silnika będzie pasowała pod mój moto 1,4 TSI /2010r./

    Dziękuję
    www.prostetorodo.pl

  • #2
    Tak będzie
    Skoda Octavia II FL
    Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru

    https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/

    Komentarz


    • #3
      Serio podejdzie, a w tych pieniążkach warto ?
      To pewnie rzemiosło nie org
      www.prostetorodo.pl

      Komentarz


      • #4
        A czy latem nie będzie łapało zbyt dużej temperatury ?
        www.prostetorodo.pl

        Komentarz


        • #5
          Ja na lato zakładam krótką, ale jak nie dużo jeździsz powyżej 160km/h to i w lato może być długa
          Skoda Octavia II FL
          Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru

          https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/

          Komentarz


          • #6
            I jesteś pewien że będzie pasowała pod 1,4 TSI CAXA ?
            A jak cena warto ?
            www.prostetorodo.pl

            Komentarz


            • #7
              Wygląda na zamiennik więc z tym pasowaniem różnie może być, poza tym pytanie z jakiego tworzywa jest zrobione, bo może sie okazać że przy zahaczeniu o coś może się rozlecieć...


              Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
              CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

              Komentarz


              • #8
                Cenna uwaga z tym rozerwaniem, w sumie ona ma być po to aby przyjmować na siebie ciosy
                www.prostetorodo.pl

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez macherstudio Zobacz wpis
                  Cenna uwaga z tym rozerwaniem, w sumie ona ma być po to aby przyjmować na siebie ciosy
                  To jest plastik więc o jakich ciosach my tu mówimy
                  Zamieszczone przez macherstudio Zobacz wpis
                  I jesteś pewien że będzie pasowała pod 1,4 TSI CAXA ?
                  Pasuje bo mam taką. Na lato za ciepło! Jako że ostatnio zimy ciepłe, więc od 2 zim leży w piwnicy. Z dodatkowych plusów mniej syfu dostaje sie do komory silnika.



                  CB Harry II ASC + Triflex

                  Pozdrawiam Mirek!!

                  Komentarz


                  • #10
                    i rozum zwycięża ..... odkręcanie co rusz nie bawi mnie, chociaż te pluchowate zimy, ale nie .... chyba już schowek w podsufitkę ... pomyślę jeszcze
                    www.prostetorodo.pl

                    Komentarz


                    • #11
                      Osłona OEM jest zrobiona z miękkiego grubego tworzywa, tak więc nawet zawieszenie się na krawężniku, nie robi na niej większego wrażenia, oprócz paru rys... zamienniki są robione tak jak nadkola za PRL-u... na zimnie jeden strzał i pęka... w dodatku nie zawsze pasują... u teścia montowałem taką do Leon-a i musieliśmy w dwójkę ... jeden naciągał, drugi celował śrubkami...


                      Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                      CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                      Komentarz


                      • #12
                        Panowie, trochę odgrzebie temat. Drugi raz, w zeszłym roku tez przerabialem, odksztalcila mi się osłona pod silnikiem. Starczy temperatura powyżej 30*C, dłuższa trasa i Octavia dostaje brzucha jak ciężarna kotka. Pierwszy raz mechanik mi ja ogrzal palnikiem i pi razy drzwi wyprostował. Teraz znów to samo.

                        Jakieś rozwiązanie ? Osłona z blachy ryflowanej? Czy takie coś rdzewieje ?

                        Komentarz


                        • #13
                          Osłona z pakietu na bezdroża nr 5C6825901; kosztuje więcej, wymaga założenia dodatkowych wsporników.
                          Antyfotoradar Valentine1
                          Harry II Classic+Sirio ML145

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Rauxel Zobacz wpis
                            Panowie, trochę odgrzebie temat. Drugi raz, w zeszłym roku tez przerabialem, odksztalcila mi się osłona pod silnikiem. Starczy temperatura powyżej 30*C, dłuższa trasa i Octavia dostaje brzucha jak ciężarna kotka. Pierwszy raz mechanik mi ja ogrzal palnikiem i pi razy drzwi wyprostował. Teraz znów to samo.
                            Na pewno masz oryginalna osłonę? Wiem że takie akcje zdarzają się przy zamiennikach

                            Komentarz


                            • #15
                              Naturalnie mam zmiennik. Zdawał się dobry, ciężki, z mocnego tworzywa, nawet fabryczne otwory w plastikach pasowały do tej osłony, starczyło przykręcić.

                              Cena tej ze Scouta trochę spora + montaż wspornikow. Ktoś może polecić dobry zmiennik z tworzywa ? Ewentualnie poszukać oryginału uzywki?

                              Komentarz


                              • #16
                                Tak myślałem,że to zamiennik... nie kombinuj tylko kup używke w oryginale...


                                Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                                CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Dzięki za rady Jak ta zgubię to sobie używany oryginał kupię. Te z benzyny pasują do diesla i vice versa?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    PB wycięta (ciężko to nazwac osłoną), Diesel pełna...


                                    Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                                    CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Pb i Diesel mają inaczej poprowadzone rury kolektorowe, które mocno się nagrzewają- w Pb jest pod silnikiem, w Dieslu z tyłu silnika i nad ramą pomocniczą. Stąd min. różnica kształtu osłony (poza ochroną termiczną w Dieslu). Ale... wymieniałem kilka dni temu fabryczną osłonę w Fabi II Pb - wyciętą na pełną, oryginalną od VW Polo, która ma niewielkie wycięcie na rurę kolektorową i to wycięcie oklejone jest blachą aluminiową.
                                      Antyfotoradar Valentine1
                                      Harry II Classic+Sirio ML145

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Dwururka pod silnikiem?. Ciekawe bo nie widziałem O2 z kolektorem wydechowym pod miską... miałem 1,6MPI mam 2,5MPI i w obu kolektor jest od strony kabiny... zresztą na zimę zakładam pełną osłonę od Diesla i nic się nie odkształca, a dużo tam miejsca do miski nie ma...


                                        Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                                        CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          W 1.4 TSI rura kolektorowa jest pod silnikiem, obok miski olejowej, w BSE od strony kabiny, w 1.4 CGGB też pod silnikem
                                          Antyfotoradar Valentine1
                                          Harry II Classic+Sirio ML145

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X