Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Piszczenie szyb

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    To co na zdjęciu - to nowe tulejki połączone - tak są sprzedawane w ASO. Przed montażem trzeba je rozłamać.

    Komentarz


    • #27
      Według ASO nie produkują ich od 2014.

      Komentarz


      • #28
        Gratki doszły, nitownica, nity i dodatkowo spinki tapicerki, bo zapewne któraś nie wytrzyma. Na razie sprawdzona w działaniu na tzw. sucho. Po weekendzie zabieram się za tę rolkę i ogranicznik drzwi.

        Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium

        Komentarz


        • #29
          Nie ma możliwości dostania się długim wężykiem smarownicy od góry??

          Komentarz


          • #30
            Oczywiście że jest. Chociaż moim zdaniem dolnych rolek nie nasmarujesz....w tylnych drzwiach bardziej ale w przednich gorzej. Spróbuj może pomoże.

            Komentarz


            • #31
              Właśnie prawy tył mi "jęczy".Spróbuje pokombinować ze smarem teflonowym do łańcucha rowerowego.

              Komentarz


              • #32
                Mnie natomiast ciekawi jaki jest rocznik waszych aut. Mój 2007.

                Komentarz


                • #33
                  2010 Maj

                  Komentarz


                  • #34
                    Styczeń 2010 na razie piszczy tylko szyba kierowcy

                    Komentarz


                    • #35
                      Jestem już po zabiegu, rolki w końcu przestały piszczeć. Nasmarowałem rolki, linkę, prowadnice, uszczelkę po której przesuwa się szyba i nastała cisza. Przy okazji wymieniony ogranicznik drzwi. Rocznik 2007.
                      Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium

                      Komentarz


                      • #36
                        mr.suchy

                        tharkun

                        a jakie tam siedzą oryginalnie nity 6,4mm? rozumiem, że to grubość nita
                        mi się szyba nie domyka u pasażera i muszę ją zamykać na kilka razy, cholery z tym można dostać. Pewnie zakupie nitownice i pójdę waszym śladem.

                        Komentarz


                        • #37
                          Problem cofającej się szyby drzwi pasażera rozwiązałem bez zdejmowania tapicerki drzwi. Przy użyciu smaru w spray'u z giętką, długą końcówką nasmarowałem górne rolki i górną część prowadnic. Robiłem to oczywiście przy opuszczonej do końca szybie używając dobrej latarki.
                          Antyfotoradar Valentine1
                          Harry II Classic+Sirio ML145

                          Komentarz


                          • #38
                            Zamieszczone przez vaz Zobacz wpis
                            Przy użyciu smaru w spray'u z giętką, długą końcówką
                            możesz podać nazwę tego preparatu?

                            Komentarz


                            • #39
                              MOTIP smar biały (na bazie teflonu); będą potrzebne też jakieś małe kliny do przytrzymania odgiętej uszczelki, ja użyłem końcówki małego pędzla. Trzeba uważać, żeby nie wpadły do środka drzwi
                              Antyfotoradar Valentine1
                              Harry II Classic+Sirio ML145

                              Komentarz


                              • #40
                                Nity do mocowania całej blachy 6.4x10 N91078801, szt 9.
                                Nity do mocowania głośników w drzwiach przednich 4,8X15 N90765701, szt4.
                                Nit podnośnika szyby okna Skoda Fabia I, Octavia II - SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia

                                Ja kupiłem paczkę chyba 50 szt. na znanym portalu aukcyjnym. Oryginalny nit w ASO kosztuje ok. 2zł za sztukę.
                                Link
                                Ostatnio edytowany przez dieselinside1900; 43793.
                                Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium

                                Komentarz


                                • #41
                                  Łoł ale ekstremum żeby nity zrywać U mnie piszczały szyby nic nie rozwiercałem, żadnych nitów.
                                  Ściągnąłem tapicerkę i uszczelki szyby (te filce zewn i wewn poziome na drzwiach)
                                  Olejarka olej wężyk (taka ze sklepu z rybkami) i dawaj ze 3 litry oleju przepuściłem przez mechanizm spuszczają i podnosząc szybę. Oczywiście pod drzwiami miałem pojemnik na ściekający olej. Już podczas pracy szyba przestała piszczeć, poskładałem, wyczyściłem, ale zostawiłem otwarte drzwi do całkowitego zlania oleju.
                                  Robiłem to 3 lata temu do dzisiaj nic nie piszczy. Całość zajęła mi może ze 30 min.

                                  Nity używam do innych celów i kupuje w casto na wagę kupujesz ile chcesz i jakie chcesz((za 1,8 zł. to kupisz cały worek nitów, które niczym się nie różnią) ;-) za grosze, nitownica z 10 -15 zł.
                                  Ostatnio edytowany przez lackypl; 35317.

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Zamieszczone przez vaz Zobacz wpis
                                    Problem cofającej się szyby drzwi pasażera rozwiązałem bez zdejmowania tapicerki drzwi. Przy użyciu smaru w spray'u z giętką, długą końcówką nasmarowałem górne rolki i górną część prowadnic. Robiłem to oczywiście przy opuszczonej do końca szybie używając dobrej latarki.
                                    Mam to samo , muszę spróbować Twojego sposobu
                                    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X