Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Blacharka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Blacharka

    Witam forumowiczow . Pytanko mam takie odnosnie mojej skody . Czy ktos sie orientuje ile blacharz wezmie za takie cos ? Niestety nie ma mnie w kraju i nie mam mozliwosci sie dowiedziec na miejscu . Moze ktos sie orientuje ? Z gory dziekuje za odpowiedz
    Załączone pliki

  • #2
    Może poczekać, aż wrócisz, bo da się z tym jeździć. Zawsze można to różnym blacharzom wysłać i porównać ceny.

    Komentarz


    • #3
      W takiej sytuacji ja bym ograniczył koszty naprawy (i polepszył jej jakość) poprzez wymianę tylnych drzwi na używane w kolorze lub do lakierowania - byleby proste były. Wtedy dwoje drzwi to 800-1000zł za polakierowanie a siekierka i próg to na oko jakieś co najmniej 1000-1500zł (najlepiej znaleźć kogoś kto to wyciągnie w miarę możliwości bez cięcia i spawania). Bez szpachli sie nie obejdzie ale zawsze to lepiej niż wspawany element z innego auta.
      CFHC:
      140 HP-> 185 HP
      320 Nm -> 436 Nm

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez adamdn Zobacz wpis
        Wtedy dwoje drzwi to 800-1000zł za polakierowanie
        po co dwoje? przednie są ledwo draśnięte
        Zamieszczone przez adamdn Zobacz wpis
        najlepiej znaleźć kogoś kto to wyciągnie w miarę możliwości bez cięcia i spawania). Bez szpachli sie nie obejdzie ale zawsze to lepiej niż wspawany element z innego auta.
        wolałbym ćwiarę od innego i spawanie - a najlepiej nową ćwiarę we wersji długiej z progiem pod drzwi
        kit i szpachla to najgorsze co można zrobić.
        jeszcze w miejscu gdzie w o2 lubi wyleźć rudzielec
        a technologicznie wyspawać będzie lepiej niż szpachlować centymetrową warstwą.

        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz wpis
          po co dwoje? przednie są ledwo draśnięte

          wolałbym ćwiarę od innego i spawanie - a najlepiej nową ćwiarę we wersji długiej z progiem pod drzwi
          kit i szpachla to najgorsze co można zrobić.
          jeszcze w miejscu gdzie w o2 lubi wyleźć rudzielec
          a technologicznie wyspawać będzie lepiej niż szpachlować centymetrową warstwą.
          Po to zeby zrobic polowkowe lakierowane PP drzwi - srebrny kolor wrednym jest do lakierowania co widac na wielu autach w sloneczny dzien.

          Co kto lubi - ja wole nie miec spawanych wzmocnien i ktorych poszyc od wewnatrz sie nie zabezpieczy porzadnie przed korozja po ingerencji spawarki/zgrzewarki. Ingerencja w niewymienne elementy w jak najmniejszym stopniu - jesli nietykane od wewnatrz (zbytnio) i dobrze zabezpieczone od zewnatrz - powinno troche posluzyc. Chyba ze wytniesz cwiartke tak by do kazdego spawu byl dostep od wewnatrz, to ok.
          CFHC:
          140 HP-> 185 HP
          320 Nm -> 436 Nm

          Komentarz


          • #6
            Tak jak technologicznie jest to przewidziane a nie chałupniczo
            Moim zdaniem to lepsze niż centymetrowa warstwa szpachli.
            Jak pisałem, jeszcze w dość kiepskim miejscu jeśli chodzi o o2
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz


            • #7
              I tak decyzja nalezy do wlasciciela pojazdu i zrobi z tym co bedzie chcial. Ja osobiscie bym wyciagnal ile sie da i "zaolowiowal" pozostale nierownosci a mikrofale wyrownal cienka warstwa szpachli. Ale sa rozni ludzie i rozne potrzeby Nie bede sie upieral ze "moja" metoda jest najlepsza, po prostu ja bym tak dla siebie robil bo wspawywanie siekierek i progow zawsze konczylo sie w rudy sposob.

              Pytanie co auto watku z tym zrobil? Moze juz moze sie pochwalic sposobem naprawy i jej kosztami, hmm?
              CFHC:
              140 HP-> 185 HP
              320 Nm -> 436 Nm

              Komentarz


              • #8
                Witam . Troche mnie nie bylo bo praca niestety pochlania duzo mojego czasu . Wracam z kontraktu za dwa tygodnie i bede dopiero robil . Znalazlem goscia ktory powiedzial ze to wyciagnie ile sie da no a reszte niestety trzeba bedzie nadrobic szpachla . Koszt takiej uslugi to 1500zl razem z polakierowaniem . Dowiadywalem sie w innych punktach to kwota zaczynala sie od 4 tysiecy . Tak ze mam nadzieje ze ten gosc zrobi to w miare porzadnie i na pare lat bedzie spokoj . Dzieki za podpowiedzi . Pozdrawiam

                Komentarz


                • #9
                  Szczerze mówiąc to ogarnięcie tego w kwocie 1500 zł z lakierem to no nie widzi mi się, aby było porządnie.

                  Podpytaj tego gościa, on takie rzeczy ogarnia na co dzień, taki blacharz z powołania:

                  rzemiecha - YouTube

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Damiandamian1992 Zobacz wpis
                    Koszt takiej uslugi to 1500zl razem z polakierowaniem . Dowiadywalem sie w innych punktach to kwota zaczynala sie od 4 tysiecy .
                    1500zl, o ile dostarczysz drugie drzwi w kolorze, ujdzie i bylaby uczciwa cena moim zdaniem. Jesli w cenie jest prostowanie i szpachlowanie Twoich obecnych drzwi to ja, poza niska cena, nie widze innych pozytywow takiej naprawy. Zeby szybciej to bedzie szorowanie papierem 320...
                    CFHC:
                    140 HP-> 185 HP
                    320 Nm -> 436 Nm

                    Komentarz


                    • #11
                      Tak dokladnie . Drzwi musze mu dostarczyc w kolorze . Wiec ta cena jest za wyciagniecie tego , szpachlowanie i pomalowanie . Wiec wydaje mi sie ze chyba cena jest okej . Mam ty lko nadzieje ze robota bedzie w miare dobrze zrobiona .

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X