Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O2FL KOROZJA!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O2FL KOROZJA!

    damian1975, zajączek pół bidy - grunt żeby jajeczka przetrwały święta w całości :twisted:

  • #2
    O2FL KOROZJA!

    Witam
    W zasadzie temat ku przestrodze dla innych użytkowników FL-ek.
    Zauważyłem we wnętrzu lampki oświetlenia tablicy rdzawy nalot, myślałem że pewnie uszczelka lampki przepuszcza, po odkręceniu jej zobaczyłem taki widok....

    NA poniedziałek jestem umówiony do ASO na oględziny, mają porobić zdjęcia i wysłać do SAP.
    Auto ma prawie 4 lata, serwisowane w ASO.
    Załączone pliki

    Komentarz


    • #3
      Woda przedostaje sie przez otwor wycieraczki i wyplywa wlasnie tampo tej lampce. :roll:
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Czyli jest to Wada?

        Komentarz


        • #5
          Powiedzmy ze tak... a co na to Skoda ... pewnie TTTM :lol:
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Jestem umówiony na poniedziałek na oględziny i zdjęcia mają porobić, więc zobaczymy, w końcu jakaś gwarancja jest na lakier.

            Komentarz


            • #7
              toomasz, przerabiałem dokładnie to samo, tylko z tą różnicą, że u mnie to wyszło po około dwóch latach... (oczywiście jeszcze wcześniej - może rok po odebraniu o2fl combi z salonu - miałem wymieniane lampki oświetlenia tablicy na nówki sztuki, bo 'stare roczne' wyglądały bardzo źle) :!:


              generalnie u mnie było to rozegrane na dwa razy... oczywiście finalnie dostałem od SAP/ASO nową klapę bagażnika z lakierowaniem (zaznaczam lakierowaniem - ale o tym opiszę trochę dalej), nowy okrągły znaczek SKODA, nowe lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej

              do rzeczy

              przed podjechaniem do ASO zdemontowałem osłonę tylnej klapy (oczywiście ostrożnie, żeby nie upierdolić zaczepów w tej osłonie) i zrobiłem 'obdukcję' od wewnętrznej strony - oprócz miejsc przy lampkach u mnie korozja 'wyszła' w miejscu łączenia blach :!: do tego od zewnętrznej strony trzy może cztery purchle pod lakierem...


              za pierwszym podejściem SAP uznał, że czyścimy rdzę/lakierujemy/nowe lampki - ASO tak też wykonało

              (tutaj wtrącę bardzo istotną informację) mam bardzo dobre relacje z moim ASO i w momencie odbioru o2fl po wykonanym zleceniu - kierownik serwisu stwierdził - do zobaczenia za rok... po prostu nie ma takiej technologicznej możliwości, żeby doczyścić rdzę w miejscu łącznia blach...

              nawet nie minął rok i ponownie podjeżdżam do ASO z korozją klapy tył (łączenie blach i miejsca przy lampkach oświetlenia tablicy)

              ASO smaruje DISS do SAP, SAP oczywiście typowa spychologia, że ASO ma na swój koszt ponownie lakierować, bo to oni wykonali usługę...
              Ale moi magicy z ASO już przy pierwszym podejściu zgłaszali konieczność wymiany klapy bagażnika na nową, bo po prostu nie ma takiej technologicznej możliwości, żeby doczyścić rdzę w miejscu łącznia blach... (SAP oczywiście odrzucił nową klapę)

              wiadomo trwało to jakiś czas, SAP przyznał nową klapę ale lakierowanie na mój koszt - ponieważ SAP już raz pokrył koszt malowania klapy...

              wiadomo, że taki układ mi nie pasował, więc ASO dalej walczyło z SAP a naprawdę nie było łatwo :!:


              finalnie tak jak wyżej napisałem SAP przyznał nową klapę bagażnika z lakierowaniem, nowy okrągły znaczek SKODA, nowe lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej

              dodatkowo ASO zabezpieczyło jeszcze mocniej/bardziej miejsce łączenia blach a ja wymieniłem nową uszczelkę tylnej wycieraczki

              btw
              wszystkie przeglądy wykonywane w ASO (jak i wszystkie 'akcje serwisowe' i 'gwarancyjne' )
              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

              Komentarz


              • #8
                LUKI - dzięki czyli czeka mnie dluga walka.

                Komentarz


                • #9
                  Miałem to samo i odpuściłem jak mi ASO powiedziało 7-14 dni bez samochodu :shock: . Oczyściłem i zalakierowałem sam czarnym sprayem i na razie jest OK.
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam w klubie. U mnie jak przepaliła się żarówka to zainteresowałem się tym miejscem. Niestety trochę za późno i rdza już konkretnie zaatakowała. Bez szlifowania lakieru nie obyło się
                    Można powiedzieć że to kolejny feler wersji kombi po pękającym trzecim świetle STOP.

                    Komentarz


                    • #11
                      Miałem to samo i odpuściłem jak mi ASO powiedziało 7-14 dni bez samochodu . Oczyściłem i zalakierowałem sam czarnym sprayem i na razie jest OK.
                      Mimo wszystko mysle ze warto poniewaz jest gwarancja na lakier, auto mialem regularnie serwisowane w ASO, sadze ze to juz dawno sie musialo dziać bo rdza z dnia na dzień nie wychodzi

                      [ Dodano: Wto 06 Maj, 14 10:26 ]
                      Byłem wczoraj w ASO MZ KIERAT TYCHY na oględzinach.
                      Pooglądali, porobili zdjęcia stwierdzili, ze to niewielka korozja ale jednak no i teraz oczekiwanie na decyzję SAP. Stwierdzili, że jak wszystkie przeglądy były robione w ASO to powinni bez problemu uznać na gwarancji.

                      Komentarz


                      • #12
                        wczoraj wymieniałem klientowi lampki, włącznik i wszystko dookoła woda leciała właśnie przez uszczelke, jednak klapa jeszcze tak bardzo nie dostała. Wcześniej wymieniałem klinetowi silnik wyceiraczek, po rozebraniu klapy, jak spojrzałem do środku klapy ale na samym dole to dopiero się przeraziłem, sama korozja a rocznik 2010 albo 2011. Także proponuję profilaktycznie zaglądać, żeby nie było za późno

                        Komentarz


                        • #13
                          Odpowiedź z SAP jest pozytywna- bedą robic.
                          Z tym, że pod pokrywę klapy nie zaglądali, chyba będe musiał to na nich wymusić..
                          Ponadto auto zastępcze jest mozliwe odpłatnie :!: Jest to dla mnie absurd, nie dość że auto serwisowane u nich w ASO nie ma 4 lat i rdzewieje, to teraz kazą mi płacić za auto zastepcze na czas naprawy gwarancyjnej zaznaczam. Jutro będę rozmawiał z właścicielem salonu.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez toomasz
                            Odpowiedź z SAP jest pozytywna- bedą robic.
                            ale co robić :?:

                            nowa klapa z malowaniem czy po prostu doczyszczenie tego co masz i zabezpieczenie :?:


                            Zamieszczone przez toomasz
                            Z tym, że pod pokrywę klapy nie zaglądali, chyba będe musiał to na nich wymusić..
                            sam zdemontuj tapicerkę klapy bagażnika - to naprawdę chwila i będziesz wiedzieć co i jak


                            Zamieszczone przez toomasz
                            Ponadto auto zastępcze jest mozliwe odpłatnie :!:
                            super...
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz


                            • #15
                              Tzn, ze bedzie czyszczone i malowane, kiedy zglaszalem problem i pytałem o nową klapę to doradca powiedzial, ze SAP raczej na to nie pojdzie...
                              Ta klapa jest na zatrzaskach? nie chciałbym niczego połamać

                              Komentarz


                              • #16
                                toomasz, odkręcasz jednego torxa uchwytu za który łapiesz jak zamykasz klapę (w tym wgłębieniu jest właśnie torx)

                                następnie podważ tapicerkę i wyciągasz z zatrzasków (tapicerka jest 'elastyczna' i nie pęknie jak będziesz chciał ją podważyć)


                                wtedy będziesz mieć 100% pewności czy nie masz rdzy na łączeniach, etc
                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                Komentarz


                                • #17
                                  toomasz, odkręcasz jednego torxa uchwytu za który łapiesz jak zamykasz klapę (w tym wgłębieniu jest właśnie torx)

                                  następnie podważ tapicerkę i wyciągasz z zatrzasków (tapicerka jest 'elastyczna' i nie pęknie jak będziesz chciał ją podważyć)


                                  wtedy będziesz mieć 100% pewności czy nie masz rdzy na łączeniach, etc
                                  Dzięki
                                  Powiedz, czy woda ma prawo się dostawać do klapy czy też nie? bo doradca mowił ze to normalne żer woda się moze do klapy dostać... lecz wg mnie klapa to nie drzwi zeby tam woda się dostawała. w O1 do klapy nie leci nic a nic.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez toomasz
                                    Powiedz, czy woda ma prawo się dostawać do klapy czy też nie?
                                    no coś Ty :!:
                                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez toomasz
                                      Odpowiedź z SAP jest pozytywna- bedą robic.
                                      Z tym, że pod pokrywę klapy nie zaglądali, chyba będe musiał to na nich wymusić..
                                      Ponadto auto zastępcze jest mozliwe odpłatnie :!: Jest to dla mnie absurd, nie dość że auto serwisowane u nich w ASO nie ma 4 lat i rdzewieje, to teraz kazą mi płacić za auto zastepcze na czas naprawy gwarancyjnej zaznaczam. Jutro będę rozmawiał z właścicielem salonu.
                                      z tym autem to nie wymysł aso tylko takie sa warunki gw
                                      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Mam dokładnie to samo.. a myślałem że to przez jakieś grzebanie poprzedniego właściciela..

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          To w mojej bialej 02 fl mam juz rdze na progach , w otworach drzwi z tylu przy uszczelce , oczywiscie tylna klapa . Ogolnie skoda bardzo slabo wypada pod wzgledem blacharskim . Jako ze jestem juz 3 wlascicielem a auto z 2009 to nie bede tego robil na gwarancji . Sam zrobie zaprawki i pomaluje sprayem ...

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez LUKI
                                            Zamieszczone przez toomasz
                                            Powiedz, czy woda ma prawo się dostawać do klapy czy też nie?
                                            no coś Ty :!:
                                            leje sie jak trzeba - otworem wycieraczki tylnej szyby

                                            ja od czterech lat mam zdjęte plastiki z klapy, by swobodnie sobie schło to co do niej nakapie - korozja wokół lampek oświetlenia numeru przestała się rozwijać.
                                            Pozdrawiam, Robreg.
                                            ----
                                            furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Rozebralem ostatnio klape w O2 z 2006 roku kombi oczywiscie. Nic nie rdzewieje przy lampkach, woda raczej tez sie nie dostaje :roll: Klapa rdze ma, ale u dolu od zderzaka, jak kiedys ktos nadziala sie zderzakiem i zderzak podszedl do gory zaczynajac proces obdzierania krawedzi klapy
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Maicroft, widać po tym, że to zależy od przypadku. U mnie uszczelka wycieraczki po 4 latach była do wymiany ale ze jeszcze się nie doczekała, to klapa jeździ z naturalną wentylacją swojego wnętrza :-)
                                                Pozdrawiam, Robreg.
                                                ----
                                                furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Podepnę się pod temat.

                                                  Czy wymogiem utrzymania gwarancji na nadwozie jest serwisowanie w ASO?
                                                  Mam podobny problem co wszyscy z rdzą na tylnej klapie przy podświetleniu tablicy ale nie wszystkie przeglądy robione w ASO czy mogę wymagać usunięcia w ramach gwarancji na nadwozie ?

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X