Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O2FL KOROZJA!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    matys2905, jak nie serwisujesz auta w ASO to ciężko będzie coś wywalczyć

    Seat Leon ST FR by mirek_p11

    Fotki
    Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
    Fotki

    Komentarz


    • #27
      dla pewności byłem sprawdzić książkę.
      Przegląd powinienem zrobić przy 175tys a zgłosiłem korozję przy 173tyś tylko że SAP pierd.... sie ze zgłoszeniem już 2 miesiąc a kilometrów przybywa a nie mam zamiaru im ciągle nabijać kasę.
      Mam swojego zaufanego mechanika który zajmuje się moim autem za połowę ceny.

      Więc coś czuję że będę miał pewnie wojenkę z ASO i z SAP bo jakby nie było to zgłoszenie było jeszcze przed kolejnym przeglądem

      [ Dodano: Czw 17 Lip, 14 16:34 ]
      Zapomniałem najważniejszego jestem II właścicielem auta. Samochód ma pełną historie serwisową.
      Ale w myśl przepisów nie powinno to odgrywać roli ponieważ gwarancja jest przypisana do produktu a nie do właściciela

      Komentarz


      • #28
        matys2905, jeżeli zgłoszenie miałeś przed kolejnym serwisem i masz to na papierze że ASO to przyjęło to nie będziesz miał problemu, miałem tak z wtryskami gazu , pojechałem do nich na 2 dni przed końcem gwarancji i nie zrobiłem następnego przeglądu u nich. Ale zgłoszenie było jeszcze przed upływem terminu i uznali mi wadę a czekałem na odpowiedz około miesiąca, pozdr

        Komentarz


        • #29
          dzisiaj byłem w ASO i kierownik powiedział że moje zgłoszenie wisi w systemie SAP nie wiem o co chodzi ten kto przyjmował zlecenie jest na urlopie więc muszę czekać kolejny tydzień. a na marginesie zdjęcia były robione w marcu i tak mnie czołgają już 4 miesiąc

          Komentarz


          • #30
            Też zauważyłem korozje na tylnej klapie na tym rancie/przetłoczeniu nad tablicą pod koniec klapy z jednej i drugiej strony, a auto z 2012r. Mowicie że to woda sie dostaje wycieraczką i od srodka gnije ? To pomalowanie nic nie da. :evil:
            fabian 1,4 mpi '00
            octavia 1,8 tsi '12

            Komentarz


            • #31
              Nawet wymiana klapy nic nie da. Mam nową i lampka ma już rdzawy nalot. Po niespełna roku.

              Komentarz


              • #32
                :shock: Świeże auta rdzewieją. Widać skoda nie potrafi zrobić tylnej klapy. Rdzewiały w felicji, o1, o2. Ciekawe jak w o3 będzie.
                moje stare auto
                jest scout

                Komentarz


                • #33
                  Gdzieś włazi woda i to jest źródło problemów.

                  Komentarz


                  • #34
                    A u mnie czysto...- Lb bez wycieraczki.

                    Komentarz


                    • #35
                      Mówimy o kombi.....

                      Komentarz


                      • #36
                        vw b6 z tego co widuję, to też gniją, mój stary vw też gnił w miejscu tych lampek, ale tam chyba winą były zużyte, stare uszczelki. Z tego co widze, to w skodzie i tak jest o tyle dobrze, że można całą obudowę pewni wymienić za kilka złotych na nową, bo w vw musiałem całą listwę w środku skombinować, a aso wyceniało ten kawał plastiku na ponad 400 zlotych :x aż się boję zaglądać do skody, chyba wolę tego nie widzieć :shock:

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez LUKI Zobacz wpis
                          toomasz, przerabiałem dokładnie to samo,....
                          Masz jakis ne referncyjne co można by sie nbyło podeprzeć?
                          ja u siebie cos takiego zauwaazyłem:


                          U mnie problemy z lampkami nie ma po prostu sobie wyszła korozja na łączeniach od wewnątrz.
                          Spalanie - Motostat.pl
                          Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
                          Moja OII FL 2.0TDI Kombi, oszust RS
                          Sprzedam na OLX!!

                          Komentarz


                          • #38
                            Panowie, w mojej O2 HB jak we wszystkich ruda zżera klape. Czy 500 zł za lakierowanie całej klapy to dużo ?

                            Komentarz


                            • #39
                              Ja mam OII FL 2009 r. Rdza na progach pojawiła się po niespełna 2 latach jak auto wyjechało z fabryki na drogę. Przelakierowane, naklejona folia 3M + listwy i jest spokój.

                              Rdza w klapie bagażnika w okolicy wylotu wody z profilu pojawiła się już dawno, walczę z tym co jakiś czas. Niedawno zalakierowałem od środka, gdyż na dolnym zgrzewie blachy pojawiło się duże ognisko rdzy.

                              Ale to nic w porównaniu do pęcherzyka na tylnej klapie pod uszczelką szyby :/ Na wiosnę będzie trzeba zrobić zaprawkę.

                              Na koniec dodam, że zrobiłem full konserwację podwozia + nadkola + profile zamknięte. Co z tego, skoro ruda zaczyna zżerać nadwozie.
                              Moja Octavia II Combi 1.6 Mint Anthracit - "odmintowiona"

                              Komentarz


                              • #40
                                masakra jakaś u mnie też już rdza wyrzygała jedną lampkę (coś nie świeci w ogóle), druga brązowa (chyba nawet jej nie ściągałem jeszcze), a żeby było śmieszniej, to chyba zaciera się mechanizm wycieraczki... porażka.. 7 letnie auto a już kupa się robi.

                                Komentarz


                                • #41
                                  Z skąd zdziwienie?. Przecież reklama Skody wyraźnie stwierdza...4 lata i wymień na nową...
                                  PS. Ja jak po 2 latach zaglądnąłem do tylnej klapy, to na drugi dzień umówiłem się na konserwację...
                                  Ostatnio edytowany przez pietrek125; 25421.


                                  Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                                  CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Nie wiem jak to jest, ale u mnie w O2 Tour w lampach oświetlenia rejestracji jest czysto. Specjalnie sprawdzałem przed zimą. Natomiast u ojca w takim samym egzemplarzu starszym może o 2-3 miesiące jest widoczna korozja w prawej lampce

                                    To nawet nie jest kwestia dbałości a szczęścia... a może kwestia czasu

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez KrzysiekTour Zobacz wpis
                                      Nie wiem jak to jest, ale u mnie w O2 Tour w lampach oświetlenia rejestracji jest czysto. Specjalnie sprawdzałem przed zimą. Natomiast u ojca w takim samym egzemplarzu starszym może o 2-3 miesiące jest widoczna korozja w prawej lampce

                                      To nawet nie jest kwestia dbałości a szczęścia... a może kwestia czasu

                                      Hurrraaa jestem w klubie zardzewiałych ... Padła mi żarówka oświetlenia tablicy rejestracyjnej, odkręcam a tam rdza ! Mało tego, jak się przyjrzałem ruda atakuje już klapę bagażnika, na wysokości tej lampki jest purchel. Oczywiście prawa lampka, lewa jest OK. Serwisuję w ASO ale nie w jednym tylko w dwóch i nie tam gdzie kupiłem auto (Auto Wimar). Rozumiem, że jechać z reklamacją do sprzedawcy auta czy może być jakiekolwiek ASO ? Swoją drogą 5 lat 75 tysięcy przebiegu i takie kwiatki !?

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Ja też znalazlem to samo ...dodatkowo korozja (purchle) wyszła kolo kołków trzymajacy ramke tablicy rejestracyjnej....Auto tez 5 lat 70 000....poczyściłem zmontowałem a jeszcze od srodka dla pewności Bitexem w spaju i lampki dokoła i te kołki potraktowałem.
                                        Kłócic sie z ASO nie mam jak bo jestem na wyjezdzie.

                                        Moim zdaniem to wilgoc weszla pod uszczlke lampki od zewnatrz, bo uszczelka nierowno przylegala

                                        Zabolało mnie to zupelnie jak leczenie kanałowe

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          To może pozaglądajcie sobie w miejsce gdzie błotnik łączy się z progiem. Jest to tak fantastycznie zaprojektowane, że po każdym deszczu woda stoi w miejscu łączenia i nie chce wyschnąć przez nawet kilkanaście godzin. Uchwyt błotnika ma takie jakby występki - przetłoczenia, co w domyśle działa jak podkładka kontrująca. Problem w tym, że to w zasadzie szczelina na połączeniu śrubowym. Idealne miejsce gdzie woda się "przykleja i stoi i stoi i w zimie zamarza, rozsadza i tak w kółko. Dużo O2 z wczesnych roczników ma w tym miejscu rdzę. Generalnie większość aut z grupy VW gnije głównie w tej okolicy.

                                          U mnie z jednej strony już rok temu było rudo a z drugiej strony dopiero zaczynał lakier się odparzać. Aby naprawić trzeba by zdjąć błotnik, a ten jest do nadwozia klejony w dwóch miejscach - przy słupku i na takiej ramce przy nadkolu. Już samo odkręcenie śrub spowoduje, że powstaną nowe ogniska korozji bo błotnik jest najpierw montowany a dopiero potem auto uzyskuje warstwy ochronne.

                                          Mimo ewidentnej rdzy, od roku tego nie robiłem i korozja w tym miejscu nie postępuje szybko. Po zimie pojawił się rdzawy nalot w miejscach gdzie nie było już dawno lakieru.

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Przy montazu chlapaczy przednich nawalilem tam bitexu. Koledzy z watku od chlapaczy znalezli tam ogniska korozji....ciekawe gdzie jeszcze ruda lubi sie czaic. Czyzby fama o nierdzewiejacym VAGU zaczela sie rozmijac z rzeczywistoscia?

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              kurde u mnie też...w 01 było lepiej sprzedałem 18 latke z klapą w ori lakierze małe bąble były tylko jak głowa od szpilki w wiadomym miejscu...a tak zdrowa i od środka też...a tutaj...masakra 7 lat auto i tyle rudej...;/
                                              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...combi-czcz-vrs

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Ja mam 2011 rok i zero rdzy, chociaż z tego co widziałem najlepiej buda trzyma się w tych O2 wyprodukowanych w Mladá Boleslav. Nie wiem czy to jakaś reguła, ale na kilkadziesiąt sztuk te z Vrchlabi miały więcej pryszczy.

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  No to i ja dziś poszedłem zajrzeć profilaktycznie i co? Ruda w koło lewej i prawej lampki rejestracji... Od razu rozebrałem plecki ale na szczęście połączenie blach i całość bez rudej, tylko w koło lampek. Ale dziwne bo uszczelka wycieraczki dosyc dokładnie przylega u mnie, ale widocznie coś się musi dostawać... 8 lat wytrzymało to i tak długo w porównaniu z 2 latkami z watku.
                                                  A staraoctavia 1 LB po 17 latach w klapie nić rdzy nie miała... zerooo.

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Z tego co widzę, różnie bywa z tą korozją i zastanawiam się czy nie zdjąć wszystkich tapicerek drzwi i plastików z klapy i jakoś nie zakonserwować tego. Chyba tam są odpływy. Ktoś ma jakiś środek sprawdzony?

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X