Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dziwne zachowanie zegarów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dziwne zachowanie zegarów

    Autko stało ok 2 miesięcy (nie pytajcie czemu, życie...), było kilka razy odpalanie na kablach (niestety aku wysiadł).
    W ostatnią sobotę postanowiłem się przejechać i podczas jazdy wszystko było w porządku. Jednak już gdy wieczorem odpaliłem auto zobaczyłem że zegary wariują tzn. lekko żarzy mi się lewy kierunkowskaz (tylko na zegarach), cały czas pali mi się kontrola otwarcia maski pomimo że jest zamknięta poprawnie, dodatkowo gdy mam zaciągnięty ręczny to zapala mi się kontrolka temperatury płynu chłodniczego (ta czerwona). Kontrolka maski jest zapalona cały czas natomiast migacz gaśnie gdy wyłączę światła (dam na dzienne, bądź postojowe). Oglądałem auto z zewnątrz i wszystkie światła są w porządku, auto odpala za 1 razem, nie przerywa. Co to może być, masa?, zegary wariują od alarmu/słabego aku?
    Wolę podpytać zanim oddam auto do ASO bo mi pewno z pół auta wymienią a sprawa może być błaha...
    Ostatnio edytowany przez adamsky; 26587.

  • #2
    Szukaj tematów o podobnych do twoich symptomach w zegarach bo było już ich troche

    Komentarz


    • #3
      Być może że auto stało bez napięcia i czujniki Ci porostu wariują doładuj akumulator.

      Komentarz


      • #4
        Dokładnie zacznij o aku. Słaby akumulator często jest przyczyną dziwnych nagłych błędów.
        SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

        Komentarz


        • #5
          Dzięki panowie, zostawiłem na noc do łądownia zobaczymy co z tego będzie.

          Komentarz


          • #6
            Aku załadowany na full, dalej to samo. Jedno co zauważyłem to otwarcie maski powoduje że wspomniane kontrolki gasną. Mam wrażenie że czujnik otwarcia maski jest walnięty.

            Komentarz


            • #7
              Sprawdź bezpieczniki, a zwłaszcza te pod maską koło aku.
              O2 FL 2.0 TDI ==>> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=71836
              Maciej
              Kierownice MF, tempomaty, MFA w grupie VAG Skoda, VW, Seat, Audi. Montaż, kodowanie sterowników, sterowniki, wiązki i inne..

              Komentarz


              • #8
                Witam,
                Po wizycie u elektryka:
                aku sprawny, bezpieczniki ok, masa ok, ładowanie ok, zamek maski ok.
                Niestety nie miał kompa by mi sprawdzić errory... szykuje się chyba droższa sprawa aż boję się co to może być...

                Komentarz


                • #9
                  adamsky podjedź jutro na spota, ktoś ci podepnie laptopa i odczyta błędy.

                  Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                  Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                  Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                  Komentarz


                  • #10
                    Jest jeszcze podejrzenei ze to uziemienie tylnych lamp, pytanie tylko jak to sprawdzic. bo zeby wymontowac to trzeba 2 srudy od srodka wykrecic z tego co kojarze.

                    Komentarz


                    • #11
                      adamsky płytka w lampach trzyma się na zatrzaskach.

                      Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                      Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                      Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                      Komentarz


                      • #12
                        Nic, dziwne zachowanie przekonało mnie, że zanim pojadę do mechanika i wymieni mi pół auta, warto by było samemu podłączyć się pod kompa więc kupiłem sobie to cudo Attention Required! | Cloudflare. Jak tylko przyjdzie zrobie krótki opis co mi wyszło i co to jest warte.

                        Komentarz


                        • #13
                          Panowie, to nie polonez. Tutaj prawie wszystkie sygnały do kontrolek na zegarach idą przez CANBUS. Przyczyny takiego zachowania należy szukać w zegarach (wilgoć, brak styku, itp..)
                          Aktualne zużycie paliwa

                          Komentarz


                          • #14
                            Nic okazało się w końcu że zegary są do wymiany. Teraz tylko pytanie ile... Kupiłem używkę 1z0920803q za 240 znajomy ma mi przelutowac cpu i pamięć żeby nie trzeba było kodować. Niestety przelutowanie całej płyty nie pomogło... Nie wiecie czy trzeba cpu przelutowac czy może da się EPROM zrzucić i na nowy wgrać?


                            Nadal nie potrafię zrozumieć jak to się mogło przytrafić 4 latkowi...

                            Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka


                            Komentarz


                            • #15
                              Już po przekładce cpu i eprom do nowego zegara,,, niestety przestał działać wskaźnik poziomu paliwa, temperatury powietrza i kontrolka otwarcia maski. Co ciekawe po podłączeniu obd11 i zapuszczeniu diagnostyki zegarów widzę że mechanizm wskazania poziomu paliwa działa bo wskazówka wychyla się prawidłowo. Coraz bardziej jednak myślę że przy okazji tej niemiłej przygody zrobię małego moda i zakupię model z maxidot... byle mi narazie mechanik jako tako to załatwił tak bym mógł jeździć a potem może się trafi jakiś licznik.

                              Komentarz


                              • #16
                                Ma ktoś może manual z opisem kodowania zegarów?

                                Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X